Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
njiloj schreef:Die cijfers kloppen redelijk jaLeandra schreef:Hier de zus van een psychopaat. De hond moest het bij ons geregeld ontgelden als hij in de ogen van mijn broertje wat verkeerd had gedaan. "Gelukkig" geen moordneigingen maar eng is het wel.
Wow, heftig. Gelukkig komt het niet te vaak voor:
Naar schatting heeft 3 procent van de mannen en 1 procent van de vrouwen psychopathische karaktertrekken. Ongeveer 15-30 procent van mensen die in de gevangenis verblijven, lijdt aan psychopathie. Bron:https://www.ensie.nl/psychologie/psychopathie
Ik ken ook een psychopaat. Deze man staat gelukkig niet dichtbij, maar een heel bijzonder (en best eng) iets om te ervaren. Hij zit sinds enkele jaren ook op een gesloten afdeling.
Hij leek zo charmant…
Jis_ schreef:Best een heftig filmpje van een man die vroeg om problemen, opjutten van leeuw en dan wordt zijn vinger er af getrokken door de leeuw.
Verbaast me hoe rustig er door gefilmd wordt![]()
https://www.hln.be/bizar/dierenverzorge ... ~a4044072/
Jis_ schreef:PoelieWoelie schreef:Je ziet volgens mij ook echt dat zijn pees een stuk eruit getrokken wordtDuoPenotti schreef:waar zie jij dat?
Vlak voor de man valt, brrr. Hoe zal die vinger er uit hebben gezien inderdaad, vermoed alleen nog wat bot
Laurora schreef:Even pure nieuwsgierigheid, absoluut geen oordeel want ik kan me in de verste verte niet voorstellen hoe het voor jullie moet zijn,
Maar je zegt dat jullie geen aangifte tegen hem hebben gedaan, ik begrijp dat dit uit liefde is (want ja, toch familie) maar zijn jullie niet bang dat hij iemand een keer iets aan doet? Niet dat dat voorkomen zou kunnen worden door aangifte, maar ik vraag me dan toch af, zou de wereld niet in bescherming genomen moeten worden tegen dit soort mensen?
sureido schreef:Heel lastig zeg.. heeft hij eigenlijk wel een vrouw oid?
Noisy schreef:Heftig Leandra. Het klinkt mij heel erg als een narcist, ligt dat zo dicht bij elkaar?