Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ineke2

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 19:50

Er zijn dus meerdere auto’s die de ijskrabber delen?
Anders begrijp ik echt niet waarom dat ding anders uit de auto verdwijnt :+

Ik heb studieontwijkend gedrag en ga nu echt verder met leren.

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 19:52

Hoofdpijn.

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 19:55

Of een 2e ijskrabber kopen? In iedere auto een, dan is het probleem opgelost.

Ik laat de auto meestal van te voren warmdraaien.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 19:55

Nee dat niet, maar omdat zus de ijskrabber nu in haar eigen huis heeft laten liggen, hebben we nu in auto 2 geen ijskrabber meer.

Ik haal de ijskrabber ook wel uit de auto, maar alleen als het goed gaat vriezen, ik moet namelijk eerst het raam ijsvrij maken en losmaken van de rubbers wil ik de deur kunnen openen aangezien het raam een stukje naar beneden moet om open te kunnen. Dat is het fijne aan een cabrio :+

We hadden ook 2 ijskrabbers in auto 2 (en 1 in auto 1), maar een maand geleden is er 1 gesneuveld :')

Maar nu moeten we dus wel een ijskrabber delen en aan de ene kant heb ik zoiets van, stik in je ijskrabber, maar aan de andere kant wordt dit niet heel veel beter. Als ik zelf nu een ijskrabber ga aanschaffen stuur ik haar gewoon het tikkie, had ze hem maar niet thuis moeten laten liggen.

Succes met studeren Ineke!

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 19:58

Of je koopt een ijskrabber en stopt die in je tas, heb je altijd je eigen krabber :)*

Ro0sje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 20:00

Drie pagina’s over een ijskrabber :Y)
Laatst bijgewerkt door Ro0sje op 10-01-22 20:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 20:00

Aan mijn schouder..
Geen idee hoe een slijmbeursontsteking voelt, maar het voelt echt als een doffe pijn.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 20:08

taartjee schreef:
Thanks voor de tips!
De blazers aanzetten doet iets, maar niet snel genoeg. Doordat de auto een cabrio is, is hij heel vochtig vanbinnen waardoor het ijs vaak ook aan de binnenkant zit en ook echt goed vast zit. Daarnaast duurt het vaak al minimaal 10 minuten om de auto te ontwasemen :') (altijd de airco aan en begin de deur een stukje open als het raam nog niet naar beneden kan om het ontwasemen te versnellen)

We moeten nu de komende tijd de ijskrabber uit de andere auto delen, dus ik ga heel hard hopen dat het niet meer zo hard gaat vriezen. Er is namelijk geen nieuwe krabber gekocht en ik vertik het om een nieuwe te kopen, want zo komt ze er weer lekker goed onderuit...

Ontdooispray en een goede isolatiedeken voor de voorruit. Nooit meer krabben :7.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 20:15

Die ontdooispray is ideaal idd!

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 20:17

MODDER!
Afbeelding

Even mijn paard uit de weide pakken voor de hoefsmid. Mijn broek was tot onder mijn billen nat en de rechterkant was compleet bruin…

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 20:23

Cayenne schreef:
Aan mijn schouder..
Geen idee hoe een slijmbeursontsteking voelt, maar het voelt echt als een doffe pijn.

Slijmbeurs is meer een zenuwpijn, heel heftig bij beweging in het begin.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 21:07

Jullie brengen herinneringen op. :') Ik ben zo blij dat wij nooit meer hoeven te krabben. Ik had als eerste auto zo'n ford ka waar inderdaad ook de binnenkant bevroren was. Wat een ellende. :')

En Marlinde, mijn beste vriendin woont op ruim een uur rijden.. wij spreken elkaar elke dag intensief, soms bellen en proberen gewoon regelmatig af te spreken. Lekker voor je eigen geluk kiezen!! :))

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 21:38

Ik ken mijn beste vriendin inmiddels al 12 jaar en we wonen met de auto nog steeds een goed half uur van elkaar af. Voor haar met het OV zelfs anderhalf tot twee uur. Als ze op kamers is in Maastricht is het voor mij ook een uur met de auto.

Als je echt van elkaar houdt maakt afstand niets uit. Ja ik denk wel eens bij mezelf, goh ik zou haar wel dichterbij willen hebben. Maar het is al 12 jaar zo en ik zou haar voor geen goud willen missen <3

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 21:40

Mijn onderbeen.. het doet weer pijn zoals de vorige keer en voelt weer doffer aan. Ik hoop zo dat het niet weer gaat opzwellen.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 21:44

Rytir schreef:
Cayenne schreef:
Aan mijn schouder..

Slijmbeurs is meer een zenuwpijn, heel heftig bij beweging in het begin.

Oh, dat is het zeker niet. Dit is vooral alsof er een zenuw klem zit en daardoor af en toe een doffe pijn geeft.

Jeetje Plop1997, heeft ie door het weiland heen gesleept ofzo? :=
Ach, modder is wel goed voor de huid 8-)

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 21:46

Captain schreef:
Jullie brengen herinneringen op. :') Ik ben zo blij dat wij nooit meer hoeven te krabben. Ik had als eerste auto zo'n ford ka waar inderdaad ook de binnenkant bevroren was. Wat een ellende. :')

En Marlinde, mijn beste vriendin woont op ruim een uur rijden.. wij spreken elkaar elke dag intensief, soms bellen en proberen gewoon regelmatig af te spreken. Lekker voor je eigen geluk kiezen!! :))

Scheelt al heel veel als je een vochtvreter voor in de auto er inlegt, ramen zijn dan aan de binnenkant niet meer bevroren of beslagen!
Bij de Action, ideaal!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 21:47

Mijn linkerarm doet nog steeds wat zeer van de prik. En natuurlijk span ik daardoor alles aan waardoor mijn spieren nog meer zeer gaan doen |o

Nou ja morgen zal het toch wel echt weer over zijn.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 21:49

Letterlijk 4 keer dezelfde vacature in LinkedIn "Recruiter InMail". Een keer een tijdje terug, en nu vandaag om 16:07, 16:13 en 16:17. En volgens LinkedIn is deze persoon een Strategisch Recruitment Consultant. Lekker strategisch, maar ik weet in ieder geval zeker voor welk bedrijf ik NIET ga werken. >;)

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 21:55

Afbeelding

Prachtig... Bloemen.
Maar doe ze maar in een vaas ofzo.

Kon mijn auto gewoon niet in komen :') leuk! Elektronica! Fijn!!

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 22:00

Oh over LinkedIn gesproken, allemaal recruiters die in mijn netwerk willen en die vacatures sturen. Ga toch weg, ik wil over 2 jaar met vervroegd pensioen, niet weer aan een nieuwe drukke baan beginnen :D
Laatst bijgewerkt door prompter op 10-01-22 22:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 22:00

chanicha schreef:
Captain schreef:

Scheelt al heel veel als je een vochtvreter voor in de auto er inlegt, ramen zijn dan aan de binnenkant niet meer bevroren of beslagen!
Bij de Action, ideaal!

Een oude panty gevuld met kattegrint werkt ook goed om vocht uit je auto te halen.

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 22:01

Rytir schreef:
Jeetje Plop1997, heeft ie door het weiland heen gesleept ofzo? :=
Ach, modder is wel goed voor de huid 8-)

Je zou bijna denken van wel :P
Hij staat momenteel in een midden weiland omdat hij net naar een paddock paradise is verhuisd en nog een paar daagjes moet wennen voor hij in de kudde mag. Hiervoor moet je zo'n 100m een zeer modderig pad afleggen wat nu afgesloten is van de rest. Zijn benen hoog opgooien kan hij dan super goed waardoor de modder je om de oren vliegt. Ook natuurlijk omdat hij dan langs alle mooie merries moet lopen en dan denkt dat hij toch nog ballen heeft en even moet showen hoe mooi die wel niet kan lopen. _O-
Ik kan niet wachten tot hij bij de rest van de kudde op het verharde deel staat. Maar mijn varkentje kennende zal hij dan alsnog wel ergens in de modder gaan staan :Y)

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 22:39

fotolijstje schreef:
Mijn onderbeen.. het doet weer pijn zoals de vorige keer en voelt weer doffer aan. Ik hoop zo dat het niet weer gaat opzwellen.

Het is al vet rood geworden vergeleken andere been en het voelt zo raar en pijnlijk alsof het heel strak word getrokken

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 22:41

Beter ga je ermee naar de dokter :j

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 22:45

Avalanche81 schreef:
Beter ga je ermee naar de dokter :j

Als het morgen niet beter is wel. Ik had dit de vorige keer ook maar toen zei ze dat het patello femoraal pijnsyndroom was. Alleen daar heb ik dus over getwijfeld omdat het vanaf mijn knie tot enkel rood, pijnlijk en dik is. Maar nu even mijn been hoger leggen en paracetamol poppen :j