Anders begrijp ik echt niet waarom dat ding anders uit de auto verdwijnt

Ik heb studieontwijkend gedrag en ga nu echt verder met leren.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
taartjee schreef:Thanks voor de tips!
De blazers aanzetten doet iets, maar niet snel genoeg. Doordat de auto een cabrio is, is hij heel vochtig vanbinnen waardoor het ijs vaak ook aan de binnenkant zit en ook echt goed vast zit. Daarnaast duurt het vaak al minimaal 10 minuten om de auto te ontwasemen(altijd de airco aan en begin de deur een stukje open als het raam nog niet naar beneden kan om het ontwasemen te versnellen)
We moeten nu de komende tijd de ijskrabber uit de andere auto delen, dus ik ga heel hard hopen dat het niet meer zo hard gaat vriezen. Er is namelijk geen nieuwe krabber gekocht en ik vertik het om een nieuwe te kopen, want zo komt ze er weer lekker goed onderuit...
Rytir schreef:Cayenne schreef:Aan mijn schouder..
Geen idee hoe een slijmbeursontsteking voelt, maar het voelt echt als een doffe pijn.
Slijmbeurs is meer een zenuwpijn, heel heftig bij beweging in het begin.
Captain schreef:Jullie brengen herinneringen op.Ik ben zo blij dat wij nooit meer hoeven te krabben. Ik had als eerste auto zo'n ford ka waar inderdaad ook de binnenkant bevroren was. Wat een ellende.
En Marlinde, mijn beste vriendin woont op ruim een uur rijden.. wij spreken elkaar elke dag intensief, soms bellen en proberen gewoon regelmatig af te spreken. Lekker voor je eigen geluk kiezen!!
chanicha schreef:Captain schreef:Jullie brengen herinneringen op.Ik ben zo blij dat wij nooit meer hoeven te krabben. Ik had als eerste auto zo'n ford ka waar inderdaad ook de binnenkant bevroren was. Wat een ellende.
En Marlinde, mijn beste vriendin woont op ruim een uur rijden.. wij spreken elkaar elke dag intensief, soms bellen en proberen gewoon regelmatig af te spreken. Lekker voor je eigen geluk kiezen!!
Scheelt al heel veel als je een vochtvreter voor in de auto er inlegt, ramen zijn dan aan de binnenkant niet meer bevroren of beslagen!
Bij de Action, ideaal!
Rytir schreef:Jeetje Plop1997, heeft ie door het weiland heen gesleept ofzo?![]()
Ach, modder is wel goed voor de huid
Avalanche81 schreef:Beter ga je ermee naar de dokter