Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Blinnii

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 16:28

Hè jeetje, wat heftig Pauline.. Sterkte voor jullie en veel beterschap voor de kleine, ik hoop dat dit vooruitzicht er nog wel inzit. Mocht je iets kwijt willen, PB staat open.

Ik bedacht me nog een 'top' . Ik ben gek op prullen om mijn agenda mee te pimpen en als juf kun je altijd leuke bureauaccessoires gebruiken. Overigens ben ik een groot voorstander van tweedehands en duurzaam, dus dat is ook zeker welkom. Enne, als mijn Santa gebruik wil maken van Ali of Wish e.d.: geen enkel bezwaar! :)

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 17:43

Top dat Kimberley mee mag doen !

snoopydogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 18:32

top dat kimberley mee mag doen

ik van daag de gehelle dag op een geochache event geholpen supper leuk

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 20:43

Sterkte met je kindje Pauline!

Gelukkig dat oneven gewoon gaat, anders had ik echt heel saaie kersten en sinterklaasavonden gehad, de meeste vriendengroepen zijn allemaal stelletjes.... En ik. Dus altijd oneven :') Werkt prima.

Wat een piep weer....net de paarden maar uit het land gevist en op de paddock gezet voor een nachtje.
Nu lekker warm met m'n rode kater op de bank. Kaarsjes aan. Filmpje kijken.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 21:24

Hier lekker met hondje op de bank.
Gaat een latertje worden vanavond, droger gaf storing en manlief heeft hem helemaal uit elkaar gehaald en schoon gemaakt. Ondertussen wachten er 2 machines aan was op de droger. Eentje met beddengoed (wat eigenlijk vanavond nog op bed zou moeten) en eentje met al het spul van de hond (ook uit de bench waar ze 's nachts in slaapt....

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 21:54

Tof dat Kimberley ook mee mag doen. Ik zal me morgen even voorstellen. Kom nu vers uit bad.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 22:08

Oh, dat is balen Neonlight. Hopelijk doet de droger het dadelijk weer.

Mijn wasmachine wilde vanmorgen mijn beddengoed niet centrifugeren. Was druk bezig dus had het eerst niet door. Had er een dekbed en molton in gepropt samen met de dekbedovertrek en hoeslaken. (luie huisvrouw die ik ben O:) ). Dat was wellicht iets te zwaar :o . Daarna in 3 porties verdeeld en toen ging het wel gelukkig.

Ik heb er echt een pesthekel aan als ik moe ben en wil slapen dat ik dan nog het bed moet opmaken. Ik maak het bed dus altijd direct weer op met beddengoed uit de kast. Kan ik daarna op mijn gemakje de was doen.

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 22:34

Blinnii schreef:
Hè jeetje, wat heftig Pauline.. Sterkte voor jullie en veel beterschap voor de kleine, ik hoop dat dit vooruitzicht er nog wel inzit. Mocht je iets kwijt willen, PB staat open.

Ik bedacht me nog een 'top' . Ik ben gek op prullen om mijn agenda mee te pimpen en als juf kun je altijd leuke bureauaccessoires gebruiken. Overigens ben ik een groot voorstander van tweedehands en duurzaam, dus dat is ook zeker welkom. Enne, als mijn Santa gebruik wil maken van Ali of Wish e.d.: geen enkel bezwaar! :)

Lief! Ze is al 13, maar soms is dat nog heel jong. Ik kan niet teveel details hier kwijt, ook voor haar niet maar het is een grote zorg. Dank je/ jullie voor je medeleven. :knuffel:

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 22:35

Neonlight schreef:
Hier lekker met hondje op de bank.
Gaat een latertje worden vanavond, droger gaf storing en manlief heeft hem helemaal uit elkaar gehaald en schoon gemaakt. Ondertussen wachten er 2 machines aan was op de droger. Eentje met beddengoed (wat eigenlijk vanavond nog op bed zou moeten) en eentje met al het spul van de hond (ook uit de bench waar ze 's nachts in slaapt....

Oooh oliebol! Je kan je beddengoed misschien droog strijken? Dat werkt wel min of meer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 22:45

Pauline schreef:
Blinnii schreef:

Lief! Ze is al 13, maar soms is dat nog heel jong. Ik kan niet teveel details hier kwijt, ook voor haar niet maar het is een grote zorg. Dank je/ jullie voor je medeleven. :knuffel:
Begrijpelijk, maar wat rot. Beterschap voor je dochter! :(:)

Ik heb vandaag trouwens toevallig een boekje gekocht dat zich afspeelt bij de Ventoux. :D Ik koop altijd boeken in plaatsen waar ik ben (bonuspunten als ze in een lokale setting of van een lokale auteur zijn), want ik schrijf erin waar en wanneer ik ze gekocht heb, dus een beetje mijn manier van bijhouden waar ik zoal rondwandel. :))

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 22:47

Wat leuk! Echt een heel leuk concept om te doen. Ik hou van lezen ook. Ik zag deze zomer ook heel veel boeken liggen op de straten in Frankrijk, die bibliotheekjes waar je kan lenen en ruilen. Maar echt véél!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 22:51

Ik heb ook nog wel in de kast liggen, maar geen fijne hoeslakens. Heb altijd katoensatijn, maar heb maar 1 set daarvan, gebruik ik tot de gaten erin zitten en ze gewoon op zijn en dan komt er weer een set nieuwe hoeslakens. Heb nog wel andere van de camper maar denk dat onze matrassen te dik zijn daarvoor. En er ligt overigens al een set nieuwe, maar nog in de verpakking en moet eerst gewassen worden. _O- Dekbedovertekken heb ik wel genoeg.
Overigens zit de droger weer in elkaar. *\o/*
Ga nu maar delen wat ik echt nodig heb erin doen, volle droger duurt 2 uur. En 2 wassen...die ook echt apart in de droger moeten vanwege hondenhaar, wat ik niet in mijn beddengoed hoef te hebben.

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 23:03

Aaaah lief, ik ben ook blij! <3

Ja joh saint mont michel was echt HEEL druk :oo 1.5 meter werd 1.5 mm := echt ongelovelijk := maar zeker heel gaaf, vooral het museum naar boven <3

Gelukkig doet ie t weer Neonlight :=

Sterkte met je kind Pauline :(:)

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 23:07

cnterpstra schreef:
fohadie schreef:
Nu ben ik benieuwd welk biercafé je bedoeld die het niet meer bestaat?

Biercafé Olivier in Leiden. Dat is tijdens Corona gesloten en gaat dus ook niet meer geopend worden, had ik helaas helemaal gemist. De groep van eigenaren hebben meerdere cafés en restaurants in Leiden en omgeving, en ze hebben besloten om er een restaurant met focus op biefstuk van te maken. Als het goed is, zit er inmiddels sinds juli een filiaal van Loetje in, maar dat is me niet opgevallen toen ik er laatst langsfietste.

Persoonlijk snap ik dat de locatie niet ideaal is, want buiten de binnenstad dus random mensen die aan komen lopen heb je nauwelijks. Het is echt een plek die je ofwel bewust moet weten te vinden, of voor de locals, maar goed dat zal ook gelden voor het concept dat ze nu gaan opstarten op diezelfde locatie. Er blijft alleen nu slechts één (misschien twee) locatie(s) over waar je echt voor speciaalbiertjes heen kunt gaan en de sfeer (en het type klanten :n ) die daar heerst vind ik echt niks. Ik ga het café dus oprecht missen net als het prachtige historische interieur, want de alternatieven die nu overblijven ga ik van z'n levensdagen niet heen. Dat wordt dan toch zelf eentje kopen bij de bierspeciaalwinkel in de binnenstad en die op de bank opdrinken ofzo (wat ik vervolgens dus ook niet doe) :

Oh wat jammer dat dit dicht is! De locatie was lastig; ik was er als Leienaar nog nooit geweest omdat ik het gewoon niet kende.. :(

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 01:18

Adamootje schreef:
@DeEenhoorn, flinke beestenboel. Nu ben ik wel benieuwd naar wat voor spin je hebt. Wij hebben ook best een boel huisdiertjes, waaronder zes spinnen, drie baardagamen en drie katten.

Marjo, fijne vakantie!

Hij is van huisgenoot dus ik zou zo de naam van t soort even niet weten, hij is wel echt heel klein :D op dit moment net zo groot als een gekookte rijstkorrel

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 13:50

Voor iedereen die een knuffel nodig heeft: :knuffel:

Kimberley, superleuk dat je alsnog mag meedoen.

Ik sta echt te springen om aan de slag te gaan dus ik denk dat ik me deze week alvast ga storten op de hints. Ik ga eens in de topics van voorgaande edities kijken voor inspiratie. O:)

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 13:53

ik heb nog wel een top.

een potje met zon of goed weer :+

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 14:16

Ashleytjuhh schreef:
ik heb nog wel een top.

Ja!!!!

Winter vind ik ook prima, maar regen... Blegh!!!

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 14:42

{:} {:} {:} {:} {:} {:}

Beetje zon bij deze

Pauline sterkte

Kimberley leuk dat je nog mee mag doen!

Wij gaan de komende 2 weken op vakantie.
Dus het kan zijn dat ik weinig online ben.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 15:12

Ashleytjuhh schreef:
ik heb nog wel een top.

Goed idee!
Wel even kijken of die nog ergens beschikbaar zijn.

Ik weet wel dat ik alvast een velletje postzegels ga inslaan voor de Santapost O:)

Lekker Linnie, waar gaan jullie naartoe?

Ik heb net heerlijk weer gekeuteld met plantjes. De terminale gevallen liggen in de groencontainer en de pannenkoekjes zijn gestekt. Dus alles staat er weer fris en groen bij.
Nieuwe plantjes zijn dus zeker geen flop.

En nog een top: ik ben gek op amberblokjes! In de donkere dagen gaan die altijd wel hard bij mij ons. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 15:13

Wat zijn amberblokjes?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 15:16

idinn schreef:
Wat zijn amberblokjes?

Dat zijn geurblokjes van amber die je voor allerhande dingen kunt gebruiken.
Ik doe ze hier in de geurbrander, echt zó lekker.

Je ziet ze steeds meer en zijn o.a. hier te koop:
https://bybazz.com/product/amberblokjes/

Gratis tip: hang zo'n blokje niet aan een organza zakje aan de binnenspiegel van je auto. Die smelten als de zon erop komt. :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 15:22

Ashleytjuhh schreef:
ik heb nog wel een top.

Dat wil ik ook wel, of iig een knopje waarmee je de regen kan uitzetten, na 1 dag al helemaal beu :o

Pauline sterkte!

En Kimberley leuk dat je alsnog mee mag doen! Ik begrijp dat er dan niemand meer op de reservelijst staat, dat is ook voor het eerst dan volgens mij?

Verder bedacht ik me nog een top deze week toen ik met mijn thee ei bloem aan het zeven was, een klein zeefje voor in de keuken :+

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 16:27

Wat leuk dat Kimberley mee kan doen! Echte SS gedachte <3

Sterkte Pauline met je zieke kindje. Hopelijk gaat het gauw de goede kant weer op!

Neonlight niks vervelender als technologie die niet werkt.. uhg..

Zelf heb ik nog geen enkele editie gemist van SS, super tof dat ik dit jaar op tijd was na de tip van een lieve bokker.

Verder vraag ik mij vandaag af of SS bokt ook zo baalt van zulk ruk weer? Gelukkig heb ik een overdekte rijhal en kon ik droog rijden!

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 16:29

Sterkte Pauline.

Fijn dat je droger weer werkt Neonlight.

Hier nog iemand die baalt van dit weer. Ik zit lekker met kleedje en thee op de bank.