Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zebrastreep schreef:En dan op het allerlaatste ook nog eerste worden...
Ik noem dit oneerlijk winnen, maar dat vindt je altijd als je voor een andere coureur bent.
DiscoDipp schreef:Zebrastreep schreef:En dan op het allerlaatste ook nog eerste worden...
Ik noem dit oneerlijk winnen, maar dat vindt je altijd als je voor een andere coureur bent.
Ja dat winnen, zo denk ik absoluut ook. Maar het is toch ontzettend zielig als je iemand van de track af duwt met 300km p/u voor wat punten in het kampioenschap of om nu met de engelse vlag daar rond te paraderen als zo’n geile pauw?
Voor hetzelfde was Max idd anders uit de auto gekomen, of helemaal niet meer.. Wat was er dan gebeurt? Hij heeft dit al eerder gedaan bij Rosberg én bij Albon, de FIA moet die kerel eens wat harder aanpakken.
Telpeva schreef:Fading schreef:Dat het echt achterlijk druk is op de Tilburgse kermis, dichtgooien die handel. Bah
Ik heb een gerelateerde ergernis, ik ken iemand die daar nu rond loopt, die thuis in quarantaine moet zitten. Maar ze heeft al zoooo laaaang moeten wachten om eens leuk naar een kermis te kunnen gaan! Dus ze is nu vrolijk daar, mensen aan het besmetten