Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 18:15

De amoebe die een kind een squeeky toy geeft :\.

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 18:21

DiscoDipp schreef:
En vandaag is het Max die door Hamilton er gewoon af wordt gereden. Bah bah als je toch zo aan je winst moet komen he. Triestig ventje. Booooos -:(-

Dit inderdaad, als je toch al zo moet winnen. Voor het zelfde geld was Max heel anders uit zijn wagen gekomen -:(-

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 18:23

En dan maar 10 seconden krijgen :n

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 18:36

En dan op het allerlaatste ook nog eerste worden...

Ik noem dit oneerlijk winnen, maar dat vindt je altijd als je voor een andere coureur bent.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 18:40

Iets te enthousiast met een scheermesje langs mn been. Resultaat: bloedbad.

Ik leer het ook nooit :=

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 18:55

Heb je een Hamiltonscheermes Dilan :')
Die ging ook te enthousiast afsnijden!

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 18:56

Zebrastreep schreef:

Ik noem dit oneerlijk winnen, maar dat vindt je altijd als je voor een andere coureur bent.

En dan vooral dat popie jopie gaan doen, hoezo, je hebt iemand bijna de dood ingejaagd om voor eigen publiek te willen winnen.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 18:56

chanicha schreef:

_/-\o_

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 18:57

Zebrastreep schreef:

Ja dat winnen, zo denk ik absoluut ook. Maar het is toch ontzettend zielig als je iemand van de track af duwt met 300km p/u voor wat punten in het kampioenschap of om nu met de engelse vlag daar rond te paraderen als zo’n geile pauw?

Voor hetzelfde was Max idd anders uit de auto gekomen, of helemaal niet meer.. Wat was er dan gebeurt? Hij heeft dit al eerder gedaan bij Rosberg én bij Albon, de FIA moet die kerel eens wat harder aanpakken.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 18:59

chanicha schreef:

:') :')

Ik zie een nieuwe reclame voor me

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 19:00

Ik ga vast patent aanvragen _O-

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 19:01

DiscoDipp schreef:
Zebrastreep schreef:

Ja dat winnen, zo denk ik absoluut ook. Maar het is toch ontzettend zielig als je iemand van de track af duwt met 300km p/u voor wat punten in het kampioenschap of om nu met de engelse vlag daar rond te paraderen als zo’n geile pauw?

Voor hetzelfde was Max idd anders uit de auto gekomen, of helemaal niet meer.. Wat was er dan gebeurt? Hij heeft dit al eerder gedaan bij Rosberg én bij Albon, de FIA moet die kerel eens wat harder aanpakken.

Maar Hamilton is gewoon de favoriet van de FIA en dat is echt in alles te merken

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 19:02

Geld moet ergens vandaan gehaald worden, en dat wordt het bij de favorieten. Wel beetje sneu dat er zo veel mensen gingen juichen toen Max in de zijkant knalde.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 19:07

Britta31 schreef:
Kijk eens bij de kringloop.

Helaas hebben die niet wat ik zoek en wat past.

Heb er nu wel 1 gevonden, maar hulptroep vindt het te ver :( die wil maximaal kwartier in de auto en dit is 40 minuten... Geen idee wie ik nog zou kunnen vragen, dus enorm balen.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 19:15

Dat ik niet alleen ben, maar me wel eenzaam voel. Alsof iedereens leven doorgaat, en dat van mij stilstaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 19:29

Telpeva schreef:
Fading schreef:
Dat het echt achterlijk druk is op de Tilburgse kermis, dichtgooien die handel. Bah

Ik heb een gerelateerde ergernis, ik ken iemand die daar nu rond loopt, die thuis in quarantaine moet zitten. Maar ze heeft al zoooo laaaang moeten wachten om eens leuk naar een kermis te kunnen gaan! Dus ze is nu vrolijk daar, mensen aan het besmetten

Omg wat een achterlijk mens…

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 19:36

Vader die zijn kind van een jaar of 1-1.5 mee achterop op de motor neemt zonder enige bescherming. Maakt me echt geen drol uit of je 15 kilometer per uur gaat of 100. Kind van die grootte kan zichzelf niet redden als die valt. -O-

Oh en 4 gozers op 1 scooter. Past dat? Ja blijkbaar, en dan nog asociaal rijden ook.

fjord_brucht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 19:40

Testcoronanu gehackt… daar getest om op vakantie te kunnen… dag vakantie….

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 19:51

fjord_brucht schreef:
Testcoronanu gehackt… daar getest om op vakantie te kunnen… dag vakantie….

-O-

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 21:29

Aan die vent die gebaarde dat ik rustig moest doen toen ik op mijn claxon ging hangen. Nee ei, ik doe niet rustig als je besluit vlak voor mijn auto op z'n elfendertigst de provinciale weg over te steken. Je had nog geluk dat ik braaf 80 reed en inmiddels weet wat voor domme dingen toeristen uithalen zodat ik kon voorkomen dat ie op mijn motorkap belande. Ze denken altijd dat de hele wereld van hun is als ze op vakantie zijn. En het zijn altijd mannen, de vrouwen staan netjes te wachten tot ze veilig naar de overkant kunnen komen.

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 21:36

Aan mijn buurman die het hele weekend al leuk vind om harde muziek te draaien en nu vanaf 6 uur bezig is en ik het in mijn slaapkamer met alle deuren dicht nog kan horen. Ik heb al met hem gepraat, leek het helemaal te begrijpen en moest zeker langs komen. We hadden ook de afspraak dat als hij langer doorging even een briefje in bus deed of zachter zette, kwam ook uit zijn mond, maar geen resultaat... komt een gesprek aan.

Verder aardig hoor, maar zodra er vrienden zijn in zijn omgeving bestaat de rest niet meer...

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 21:55

Dat ik mijn huisgenoot (waarmee ik al 10 jaar bevriend ben en sinds juni 2020 wonen we in 1 huis, eerste huis zonder ouders) echt totaal niet kan peilen, en niet eens soms, maar best regelmatig. Dan praat ze weer totaal niet en is ze heel erg op zichzelf, en de volgende dag is het weer helemaal leuk, gaan we wandelen in de duinen of zo, en dan een paar dagen later is het weer raak... en zij wil dan wel nog een volgend huis zoeken waar we samen in kunnen maar ik wil dat eigenlijk niet als het zo moet... Comminucation is key en ik ga het binnenkort ook wel in een brief naar haar schrijven hoe ik me over alles voel, want het in een gesprek vertellen ga ik echt niet trekken. Dan kom ik waarschijnlijk totaal niet uit mn woorden

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 22:25

Dat ik een vlieg in slik en half kokhalzend zonder water buiten liep 8)7

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 23:15

Mensen die hun hond en zelfs een puppy mee hadden naar equiday. Het was bloedheet, doe normaal en laat dat beest gewoon thuis. Voor de paarden vond ik het overigens ook te warm.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 23:25

Een stelletje gillende meiden die over de galerij langs kwamen rennen. Op dit tijdstip… Ik slaap de laatste tijd slecht en ik sliep net eindelijk eens een keertje weer wat vroeger. Tja nu dus niet meer -O-