Tiens, lekker dat je ervan genoten hebt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Femke_Tweety schreef:Gaan we elkaar nu complimenteren met je bewust niet aan de regels houden?
Ik gun iedereen van alles, maar hier heb ik toch echt moeite mee.
secricible schreef:Volgens nos nog niet:Citaat:Ziekenhuisopnames stabiel
Het aantal opnames voor covid-19 in het ziekenhuis was afgelopen kalenderweek met 1113 opnames ongeveer hetzelfde als de week ervoor. Hetzelfde gold voor het aantal opnames op de intensive care. Op de IC's werden afgelopen kalenderweek 224 mensen met covid-19 opgenomen. De grafiek laat zien dat juist de laatste dagen het aantal coronapatiënten weer iets lijkt toe te nemen.
Wat ook logisch is want die vertragen 1-2 weken op de cijfers.
Edit: oh je was aan het aanpassen.
En ja, dat de R stijgt is dan een logisch gevolg. En nkg niet tgv de laatste versoepeling dus hij gaat nog verder stijgen. De vraag is wat dat doet voor de zorg.
lenaa_tje schreef:Nah een ander daar weer op aanvallen is ook weer een ander uiterste. Je mag ook nog steeds door Nederland reizen zolang je maar ook daar rekening houdt met de afstand etc. Dat hebben we afgelopen 2 week ook gezien aan de vakantieparken etc. Dan hadden ze die ook moeten afsluiten. Dat hebben ze niet gedaan.
Beetje aardig tegen elkaar zijn is ook een optie.
friezenfan2 schreef:Maar als we allemaal net 1 ding doen wat volgens de regels niet mag, dan is het einde zoek hé.
friezenfan2 schreef:Maar als we allemaal net 1 ding doen wat volgens de regels niet mag, dan is het einde zoek hé.
Coby schreef:Ik zie per dag zo’n 50 leerlingen van nabij. Leerlingen die vaak zo blij zijn dat er nooit geen sprake is van de anderhalve meter. Knuffels in overvloed helaas. Ik zit in de hotzone merk ik en ben daardoor weer strenger op andere contacten.
Kortom helaas werk zorgt voor contacten en daardoor isolatie van je dierbaren.
Oja ontsmetten van alles drie keer per dag. En handen wassen heeeel vaak. Alles ter voorkoming. Maar vreemde situatie.
Coby schreef:Ik zie per dag zo’n 50 leerlingen van nabij. Leerlingen die vaak zo blij zijn dat er nooit geen sprake is van de anderhalve meter. Knuffels in overvloed helaas. Ik zit in de hotzone merk ik en ben daardoor weer strenger op andere contacten.
Oja ontsmetten van alles drie keer per dag. En handen wassen heeeel vaak. Alles ter voorkoming. Maar vreemde situatie.
Echwel schreef:lenaa_tje schreef:Nah een ander daar weer op aanvallen is ook weer een ander uiterste. Je mag ook nog steeds door Nederland reizen zolang je maar ook daar rekening houdt met de afstand etc. Dat hebben we afgelopen 2 week ook gezien aan de vakantieparken etc. Dan hadden ze die ook moeten afsluiten. Dat hebben ze niet gedaan.
Beetje aardig tegen elkaar zijn is ook een optie.
Ik val niemand aan, alleen je kunt niet wijzen zonder je af te vragen of jezelf foutloos bent
We maken allemaal situaties mee waarin je je naderhand afvraagt of het wijs was.
Gelukkig zijn we mensen en die.maken fouten
elnienjo schreef:Coby schreef:Ik zie per dag zo’n 50 leerlingen van nabij. Leerlingen die vaak zo blij zijn dat er nooit geen sprake is van de anderhalve meter. Knuffels in overvloed helaas. Ik zit in de hotzone merk ik en ben daardoor weer strenger op andere contacten.
Knuffelen met leerlingen? Wow! Dat vind ik zelfs buiten coronatijd bizar.
Snap niet dat er voor leraren geen plexiglas scherm is geinstalleerd tijdens de schoolsluiting zodat ze niet in de buurt van leerlingen hoeven komen.
Citaat:Texas: “We can’t handle our own power grid.”
Also Texas: “Take your mask off, we got you.”
Brainless schreef:tienus63 schreef:In mijn regio geen drukke winkelstraten. Dan moet ik naar Zwolle of andere provinciesteden.
De horeca in mijn plattelandsregio zou in mijn ogen heel veilig buiten open kunnen gaan.
Dan komen de mensen uit de drukke gebieden gewoon deze kant op.