Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Bellatrix schreef:Stuur hem dan ook ff hierlangs.
ze was flink aan het graven tijdens een stukje lopen. Dus die is blij als het weer gaat dooien. Ze vond dat ze te kort had en ze hadden het pak kuil echt net 10 minuten op en stonden allemaal weer te blèren toen de trekker voorbij kwam
en dan lag er zelfs nog hooi _San87_ schreef:Fitzroy schreef:Ik heb net een nieuwe auto, en hij was zo mooi ... alleen de voorkant ziet er nog een beetje toonbaar uit. Zondag zou ik hem laten zien 130 km verderop. Ik denk dat ik hem daar maar even de wasstraat in rijd.
Ben je niet bang dat alles vast vriest met deze temperaturen?
Marije_1997 schreef:Ik hou niet zo van krassen, ben nodal zuinig op m'n beestje. Met de hand kom ik er ook onder. Hoge druk er even bij langs en klaar.
En moderne wasstraten zijn veel minder krasgevoelig dan voorheen.Dorus schreef:Bij ons hebben eigenlijk alle wasstraten ook een of meerdere wasboxen. Waar je je auto dus met de hand kan wassen als je dat zou willen. Hoef je het niet voor de deur te doen. Die zijn trouwens ook veelal uitgerust met een hogedruk spuit dus die hoef je dan ook niet zelf te hebben.
Shadow0 schreef:Karin schreef:We kunnen alleen wat lastig met de kruiwagen door de sneeuw bij de mesthoop komen.
Hebben ze geen ski's voor kruiwagens?