Ervaring met vinted

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

WowAmigo

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 22:21

Nee helaas niet! Hoop dat het toch klopt…

Ik heb hier een shirtje verkocht, was heel lang onderweg. Maar de koper heeft dus wel aangeklikt dat ze het pakketje heeft ontvangen terwijl dat dus toch niet zo blijkt te zijn. Ze heeft contact opgenomen met de helpdesk, daar kreeg ik een berichtje van, maar ik kan nergens op de helpdesk reageren? Weten jullie hoe ik toch contact op kan nemen?

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 06:41

Bumba01 schreef:
Is hier een sneaker kenner?

Heb een paar Airmax binnengekregen via Vinted. Ik had ze vlug even gepast, maar ik vond ze best raar zitten. Heel hard en stug ofzo.

Ik ben bang dat ik neppers heb gekocht. Kan iemand mij hiermee helpen?

Hier een Airmax verslaafde, kan vanavond na het werk wel even kijken?

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 12:31

L_iek schreef:
Bumba01 schreef:
Is hier een sneaker kenner?

Heb een paar Airmax binnengekregen via Vinted. Ik had ze vlug even gepast, maar ik vond ze best raar zitten. Heel hard en stug ofzo.

Ik ben bang dat ik neppers heb gekocht. Kan iemand mij hiermee helpen?

Hier een Airmax verslaafde, kan vanavond na het werk wel even kijken?

Ah super! Stuur je straks straks een pb met foto's.

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 18:30

Mijn echte zijn stugger dan mijn nepperds..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-21 00:09

Het is een poosje stil geweest, dus paar nieuwe items erop gezet. Dat heeft gewerkt, want er zijn er gelijk alweer verkocht + items die al wat langer online stonden.

Eind juli ga ik wel schoon schip maken, wat er dan al een lange tijd op staat gaat onherroepelijk naar de H&M. Dan krijg ik er op zijn minst nog kortingsbonnen voor (en plaats in de dressing).

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 20:37

Mijn item ligt sinds gisteren op het ophaalpunt van de koper. Vinted zegt dat er nog geen trackinginfo bekend is en dat de koper de bestelling kan annuleren. Ik heb de koper 2x een update gestuurd na mijn eigen check via de tracking van DPD.
Dit gebeurt me nu steeds vaker en dan met name via DPD. Ergens gaat het niet goed in het uitwisselen van info tussen Vinted en de bezorgdienst. Herkennen jullie dit?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 20:57

Ja dat is al vaker ter sprake gekomen in het topic :j

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 20:58

Dpd spookt deze week bij mij ook erg. Tot 2x geen trackingsinfo. 1 is wel al opgehaald en de andere niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 21:55

Ik heb dat nu met DHL. Pakket gisteren afgegeven in het postkantoor, geen update in vinted. Vandaag opmerking van vinted dat ik het asap moest wegbrengen, dus aangeduid "het is al verzonden". Heb de koper ook berichtje gestuurd, als er geen melding kwam dat ik dan zelf kan meekijken via mijn ticket.

Ik kijk nu even in de app en daar staat nog steeds "geen Trackinginfo ontvangen" en als ik verder doorga naar de site van DHL staat het in de tracking als "nog niet bezorgd in verzendpunt".

petra8

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-21 18:27

Ik heb vandaag voor het eerst dat iemand niet tevreden is. Het gaat om een Franse dame, heb besloten om me voor die paar euro niet druk te maken of in discussie te gaan en de koop geannuleerd.

Want hoe zou het anders gaan? Moet de Franse dame dan op haar eigen kosten het pakje naar mij retour sturen voor ze haar geld terugkrijgt?

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-21 08:53

Hangt ervan af wat de reden van het niet tevreden is. Bij bv echt vlekken of kapot gaat vinted blijkbaar vlug zeggen dat het niet teruggestuurd moet worden.

Ipsiedipsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-21 10:11

Ik lees hier al een tijdje mee en heb nu zelf een vraag. Ik heb mijn eerste aankoop op Vinted gedaan: nieuwe schoenen. Op Vinted stonden de schoenen aangeboden als maat 41, nu blijken ze maat 40 te zijn, dit staat zowel op de doos als op de schoen zelf. Ik heb de verkoopster al gecontracteerd maar zij heeft nog niet gereageerd. Wat is de beste stap om te ondernemen?

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-21 10:12

Bij Vinted melden. Dan kan je kiezen voor ik heb een probleem en dan daar aangeven wat er mis is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-21 10:12

Ook aan vinted laten weten dat er een probleem is. Als zij niet reageert keurt vinted binnen de 2 dagen de koop als "ok" en ontvangt zij haar geld en zit jij met de schoenen.

Ipsiedipsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-21 10:17

Bedankt voor de reacties! Ik heb het meteen gemeld bij Vinted en foto's gemaakt.

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-21 10:28

Hier ook een bak ellende met dpd, heel irritant!

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-21 11:04

hier ook geen dpd meer..... ellende en niet te traceren of eeuwen te laat, trekt op niets

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-21 11:12

Hier ook een pakje kwijt bij DPD.
Baal als een stekker, want precies het vestje dat ik wilde hebben. Het is een maand geleden op de post gedaan en 25 dagen geleden is alle tracking info gestopt. Alsof het nooit weg is gegaan bij het afhaalpunt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-21 11:23

Ik heb het nu met DHL, en die kan je als verkoper niet uitschakelen

Gamova

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-21 14:19

Bij DPD is het soms echt een zooitje... en de tracking klopt écht niet altijd met Vinted. Het loont dus om de DPD tracking te checken want daar is soms een paar stappen verder.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-21 14:26

Ik en verkoper hebben met dpd dat het nog niet verzonden is maar ik krijg een mail van dpd dat ik het al kan ophalen. Een dag nadat de verkoper het heeft verzonden

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-21 14:27

Ik check bij DPD sowieso bij DPD zelf
Want de connectie dpd/vinted werkt sowieso knap belabberd idd
Tot nu toe kan ik de dpd pakketten daar wel altijd volgen

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-21 18:37

Weten jullie waar de koper moet kijken om het pakket goed te keuren, terwijl Vinted denkt dat het nog steeds niet is opgestuurd? Mijn koper kan het zo niet vinden en ik weet het ook niet. :+

*edit: opgelost! Vinted medewerker heeft het handmatig op ontvangen gezet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-21 15:01

God ik haat DHL. Pakketinfo nog steeds niet bijgewerkt via vinted, via DHL is het nummer zogenaamd onbestaande.
Alweer contact opgenomen met Vinted, hopelijk raakt het snel opgelost. En anders gaan ze aan mij toch wel een foute hebben als ik te weten kom waar het misgegaan is.

Ik had al een donkerbruin vermoeden dat dit slecht zou lopen toen ik het label had gekregen, aangezien er "retourzending" op stond, maar wel de correcte gegevens van de ontvanger.

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-21 15:10

Ik heb net voor het eerst iets met ups verstuurd en voor het eerst naar Spanje, ik ben benieuwd.