Voor zo'n k.t loontje steeds bekogeld worden, is het de ene groep niet dan wel de andere.
En als je er dan een keer 1 terug tikt word het gefilmd en sta je maanden op non actief in afwachting van een zitting.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:Marie_Anne schreef:In Amsterdam zijn de meeste besmettingen in de stadsdelen Nieuw West en Centrum. In het Centrum komen veel toeristen, maar ook dagjesmensen, in Nieuw West echter niet. Dat ligt echt aan de bewoners zelf.
https://www.amsterdam.nl/nieuws/nieuwso ... tadsdelen/
Wanneer ik dat staatje kijk is het West en Nieuw west en niet het centrum.
bigone schreef:Agenten belaagd tijdens demonstratie tegen coronaspoedwet
https://www.ad.nl/binnenland/agenten-be ... ~a633b38c/. Staan een aantal filmpjes op , virus waarheid kan beter weer waanzin achter hun naam plakken, stelletje aso’s. Blijf met je poten van de politie af.
bigone schreef:Het is ook wel een bepaald slag mensen en eentje heeft morgen moeite om te lopen getuige het onderstaande filmpje, die krijgt er eentje met de wapenstok over, auw!
https://nos.nl/l/2344794
mariekeoo schreef:wow 16 doden in 2 dagen
Citaat:Bijna de helft (47 procent) van de mensen die het virus recent hebben opgelopen is tussen 20 en 40 jaar oud, 26 procent is tussen de 40 en de 60 jaar, 2 procent is 80 jaar of ouder en 14 procent is jonger dan 20 jaar. Zoals bekend verlopen infecties bij jonge mensen meestal mild. Ouderen lopen een veel groter risico om in het ziekenhuis te belanden.
Zebrastreep schreef:mariekeoo schreef:wow 16 doden in 2 dagen
Gaat weer de verkeerde kant op. En dit keer ben ik wel een beetje eens dat het van de jeugd komt. Gisteren werd ik ook uitgenodigd voor een verjaardag. Ik ken die persoon toch niet heel goed dus ik was sowieso al niet heen gegaan , maar dan denk ik ook hallo heb je niet opgelet... En dat zou een feestje zijn voor meer dan 6 personen.
Zusje zelfde verhaal afgelopen dinsdag naar de Efteling geweest en raad eens nu naar een feestje 'ja maar er zijn maar maximaal 6 mensen hoor'! En maar afvragen hoe het kan dat alles omhoog gaat. Tja hoe zou dat nou komen?
mvdende schreef:Maar zijn de doden nu ook jongeren? Of zijn de mensen die nu aan corona overlijden vooral oudere?
Begrijp me niet verkeerd, het is óók erg als een oudere komt te overlijden.
Maar ik zou het angstaanjagender vinden als het vooral jongeren zouden zijn die nu overlijden.
SinneJ schreef:mvdende schreef:Maar zijn de doden nu ook jongeren? Of zijn de mensen die nu aan corona overlijden vooral oudere?
Begrijp me niet verkeerd, het is óók erg als een oudere komt te overlijden.
Maar ik zou het angstaanjagender vinden als het vooral jongeren zouden zijn die nu overlijden.
Als van het begin is geweten dat het alle leeftijden kan treffen en hoewel risicogroepen (al dan niet ouderen) meer kans hebben eraan te overlijden, zijn er opvallend veel gezonde, jonge mensen die er dodelijk ziek van worden (met vaak permanente gevolgen) en al dan niet overlijden.
Dat verandert niet plots in de tweede golf, het principe is hetzelfde. Het enige waar men nu over wil spreken is in welke bevolkingsgroepen de meeste verspreiders zitten. Maar het komt toch in gezinnen terecht en dus zal jong en oud besmet worden en ziek worden.
En dus is het nog steeds de moeite om het angstaanjagend te vinden, of toch tenminste tot op die hoogte dat het je motiveert om je aan de regels te houden. Want ik wens het natuurlijk niemand toe dat ze wekenlang in pure angst leven.
verootjoo schreef:Jongeren houden er vooral ernstige vermoeiheidsklachten aan over die maanden aanhouden. Volgens mij gaan die er over het algemeen niet vaan dood aan.
Maar vermoeidheidsklachten zijn ook erg heftig.
Popstra schreef:verootjoo schreef:Jongeren houden er vooral ernstige vermoeiheidsklachten aan over die maanden aanhouden. Volgens mij gaan die er over het algemeen niet vaan dood aan.
Maar vermoeidheidsklachten zijn ook erg heftig.
Je houd er longschade de rest van je leven aan over. Ik denk dat veel jongeren geen besef hebben hoe dat je verdere leven beinvloed.