Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 23:18

LiannePuthzy schreef:
Dat geen idee heb wat ik moet aantrekken op de uitvaart van mijn oma aankomende dinsdag. Ik heb 1 zwarte jurk met brede schouderbanden maar dat is denk ik weet niet gepast

Mijn moeder zegt altijd je moet heen gaan op een manier wat bij je past of waar je je prettig in voelt. Of in kleding waar de persoon die is overleden jouw aan koppelde. Zo had ik op de uitvaart van mijn vorige buurman gewoon een nette spijkerbroek aan met een vest erboven. Nu moet ik daar wel bij zeggen dat ik toen 12 jaar oud was. Nu zou ik ook niet snel gaan in jurk maar eerder een nette stoffenbroek met een mooie bloes of jasje erover.

Heel veel sterkte aankomende dinsdag :(:)

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 23:20

Voor een uitvaart hoef je tegenwoordig echt niet meer strak in het zwart hoor.

Als je een nette donkere (bijvoorbeeld blauw of grijze) spijkerbroek, rok of pantalon hebt, en dat combineert met een effen blouse of shirt in een gedekte kleur (blauw, grijs, zwart) kom je een heel eind. Misschien heb je nog een mooi jasje of een blazer oid die erbij past?

Vermijd in elk geval felle kleuren en drukke (kleurige) motieven.

Gecondoleerd en sterkte.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 00:13

Ik had vorige week ook een uitvaart en daar mochten we ook gewoon in comfortabele kleding komen.

Ik had een zwart rokje aan met daarboven een donkerblauw/ wit gestreept shirtje.

Gecondoleerd en veel sterkte!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 00:35

Dat ik de verkeerde zalf heb gebruikt voor de korsten op mijn gezicht waardoor het nog weer erger lijkt en de korsten blijkbaar te week werden en nu steeds losgaan zo heelt het natuurlijk nooit :(

Heel stom dacht dat het de goede zalf was

Jessica_1998

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 07:09

Dat ik echt opgezet ben, vocht vasthouden door warmte & dan ook nog medicijnen waarvan de meest voorkomende bijwerking vocht vasthouden is...

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 07:28

Steffi4 schreef:
Ik vraag me ff af of je, als je na 10 jaar nog niet over een liefde heen bent, dat ooit nog gaat gebeuren.
Ik erger me ook aan het feit dat ik nu niet naar Turkije mag. Waar ik 2 jaar heb gewoond, wat echt als thuis voelt. Waarschijnlijk hangen momenteel die twee dingen wel samen...voel me zo ongelukkig. Daar bovenop komt dat ik getrouwd ben dus me nog eens even extra k* en schuldig voel om deze gevoelens.

Ik weet niet of het je eerste liefde was want die blijft altijd speciaal!

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 07:43

Mijn geweldig goede dag vandaag. Ik had het goede voornemen om wat eerdrr op het werk te zijn, maar ik was al aan de late kant. Toen had er ook nog een vogel vers op mijn zadel gepoept, en nu is mijn trein ook gecancelled |o als ik terug naar bed kon deed ik het

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 07:55

Alarm vanmorgen om 6.15 in 1 van de stallen.
Er zou waterlekkage zijn.
In vol ornaat met haast er naartoe .
Niks te vinden 8)7
Behalve een heeeeleboel net wakkere kuikens die me aanstaren.

Ben tenminste wel op tijd vandaag :') ik zie t maar positief :')

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 08:23

LiannePuthzy schreef:
Dat geen idee heb wat ik moet aantrekken op de uitvaart van mijn oma aankomende dinsdag. Ik heb 1 zwarte jurk met brede schouderbanden maar dat is denk ik weet niet gepast

Knuffel en sterkte!

Zwart hoeft in ieder geval niet meer, tenzij dit door de familie (nadrukkelijk) is aangegeven. Persoonlijk ben ik wel voor het bedekken van schouders, een jurk tot de knie of langer, of een lange broek.
Misschien kun je een jasje over de jurk doen, of heb je een andere jurk die je 'graag' wilt dragen? Of een mooie blouse met broek, of een fijne broek met bijpassende bovenkleding? Ik ben ook wel eens heel casual met spijkerbroek en een geruitte blouse naar een begrafenis geweest. Betrof de vader van een vriendin. Deze wou dat wij in onze eigen fijne kleding kwamen.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 08:24

Zebrastreep schreef:
Dat ik de verkeerde zalf heb gebruikt voor de korsten op mijn gezicht waardoor het nog weer erger lijkt en de korsten blijkbaar te week werden en nu steeds losgaan zo heelt het natuurlijk nooit :(

Heel stom dacht dat het de goede zalf was

Oef. Gezicht even laten 'drogen' en morgen weer een dag! Ik weet niet hoeveel tubes je hebt, maar misschien de goede even merken met gekleurde tape?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 09:05

LiannePuthzy sterkte!

Hier erger ik me aan de buurman. Nu al... hij heeft blijkbaar vakantie en dat betekent dus hele dagen verschrikkelijke muziek vanuit zijn schuur zodat ik eigen muziek niet hoor en als het mooi weer wordt me ongemakkelijk voel als ik lig te zonnen. Die vakantie duurt meestal 3 weken. Dus als jullie willen duimen dat hij niet elke avond de muziek zo hard gaat zetten als hij normaal op zaterdag avond doet?

En dat die meteen vanochtend al mijn container verplaatst die vandaag geleegd wordt en er uitgebreid in stond te kijken >;)

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 09:51

Dat ik vannacht door angst en pijn pas om 5:30 uur in slaap viel en om 8:00 u alweer wakker was. En dat ik giga opzie tegen deze week ..

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 10:01

Boodschappen gedaan en nu al bedenk ik wel vier dingen die ik ben vergeten. Pff.

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 10:10

Mn handen, heb elke keer in de winter last van eczeem op mn handpalmen, maar normaal gaat het zomers weg. Nu niet -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 10:30

Dat ik me alweer enorm eenzaam voel, niet kan bedenken wat ik moet doen. Ik mis mensen om me heen, vrienden liefde idk. Waarom heb ik geen sociaal leven? Ohh ja omdat m'n moeder me dat verbied. Ik ga janken in een hoekje.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 10:35

Enorm slecht geslapen, (geeeen idee waarom, heb ik vaker) met een somber gevoel opgestaan en voel me bleh. Terwijl ik juist een hele leuke dag voor de boeg heb: Vandaag twee jaar getrouwd en mijn lieve man heeft een verrassingsdag voor mij verzonnen. Zucht, stomme hormonen. -O-

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 10:36

:(:) :(:) veel knuffels nodig zo te lezen. Eenzaamheid en of angst is zo vreselijk.

Hier aargh mijn au been en de door de war geschopte planning erdoor. Zoveel te doen en ik kan alleen maar op de bank zitten en niks doen. Mijn krukken die gisteravond stiekem met mijn bus zijn meegelift en ik zonder zit terwijl ik ze hard nodig heb. -O-

En mijn paps die me vanmorgen vroeg wakker belde of ik goed geslapen had op ongeveer de enige dag dat ik echt niks hoef en kan uitslapen. En ik sliep zo lekker nog omdat ik door de pijn aan mijn been vrij laat sliep. -O-

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 11:28

Vandaag eerste stagedag en ondanks dat ik het programma voor vandaag weet, ben ik poepje zenuwachtig. :o

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 11:58

Dat ik gedwongen medelijden met iemand moet hebben die mij vorig jaar vreselijk heeft behandeld en wat (mede dankzij advies van vele hier) er aan heeft bijgedragen dat ik de ziektewet in ging. Er is geen gesprek gekomen en ook geen excuses geweest.

En nu moet ik medelijden met die persoon hebben, en dat is niet één conversatie .. nee dat zijn er honderden & via de algemene app enz enz. Bah.

Begrijp me niet verkeerd. Ik sta altijd als eerste voor andere klaar en vergeet mezelf grotendeels daarin, ik probeer altijd alles voor andere goed te maken. Maar deze persoon heeft het wel dusdanig verbruikt bij mij en doet geen enkele poging om ook maar iets van goed te maken .. nee .. sorry, verwacht dan alsjeblieft niets meer dan hallo, doei en neutrale dingen.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 12:14

Iedereen die het nodig heeft; dikke knuffels!!

Nayomie; heel veel succes! Kan me goed voorstellen dat dit super spannend is.

Denies; kan me goed voorstellen dat je gewoon klaar ermee bent en ik herken het wel, wat je zegt. Ik ben ook iemand die het altijd goed wilt doen, mezelf dan vergeet en hierdoor wordt er vaak juist snel misbruik van gemaakt. Het is dus goed als je inziet inderdaad dat dit niet goed voor jou is en je de keus maakt om je handen er vanaf te trekken. Zelfs een hallo, doei en neutrale dingen zou je niet meer hoeven te verwachten van jezelf vind ik. Soms is het gewoon klaar en dat mag best. Het is belangrijk ook om eens aan jezelf te denken dan :)

---

Ik erger me aan het feit dat ik niet vooruit te branden ben de laatste tijd. Net een wandeling gedaan op de hei en ben dus alweer klaar met vandaag terwijl ik nog vanalles moet doen. En ben al stront chagrijnig vanwege de hitte die voorspeld is en eraan komt.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 12:32

Marije_1997 schreef:
Dat ik me alweer enorm eenzaam voel, niet kan bedenken wat ik moet doen. Ik mis mensen om me heen, vrienden liefde idk. Waarom heb ik geen sociaal leven? Ohh ja omdat m'n moeder me dat verbied. Ik ga janken in een hoekje.

Ze verbied het? Why?
Specifiek door corona of gewoon altijd?
Je moet wel sociale contacten hebben hoor!!! :knuffel:

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 12:38

Escamilla schreef:
Foaly schreef:

Wil je iets creatiefs of iets professioneels? En wat kun je al? Haken is bijv. erg leuk, koop een setje naalden en een bol garen bij de Zeeman en je kunt voor 2 euro een hele dag bezig zijn :+

Meer iets voor de leuk zegmaar, niet persé iets professioneels. Haken zou voor mij te weinig uitdaging in zitten. Ik dacht zelf eerst aan mijzelf Spaans aanleren. Maar dat is lastig als er niemand in de buurt is die dat ook kan om mee te oefenen. Dus nu zoek ik iets anders :')

Ik heb precies hetzelfde en zou ook graag Spaans willen leren, heb zelfs een beginnerscursus op VakantieVeilingen gekocht :') zou ook niet weten wat ik wil.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 12:53

LukieBradley schreef:
Marije_1997 schreef:

Ze verbied het? Why?
Specifiek door corona of gewoon altijd?
Je moet wel sociale contacten hebben hoor!!! :knuffel:

Door corona. Elke keer als ik ergens heen ga ja wel corona proof he. Nou sorry maar als ik close met iemand wil zijn doe ik dat lekker. Maar heb dus vanaf begin tot week of 2 geleden echt alleen maar thuis gezeten. Heb nu schijt. Vroeger deed ze ook al moeilijk over vrienden die hier wouden komen of een avondje weg etc. Dus jaaa.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 12:59

M'n vader die het nog steeds voor elkaar krijgt om m'n paarden het verkeerde brok te geven. 8)7
Één shetlander die een handje brok krijgt en een oude pony die ruim een kilo krijgt. Hoe kun je dat door elkaar halen? 2 compleet verschillende bakken ook. Nu hebben ze dus alweer niet hun medicatie gekregen..

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 13:50

Best wel zenuwachtig, om 14:30 sollicitatiegesprek voor een evt. eerste (fulltime) baan in de richting van mijn studie (laboratorium). Ben helemaal niet goed in mezelf verkopen :+