Personal shopper van Zalon!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Marleen_L

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 11:26

Oeh komen echt leuke dingen voorbij!
@Iris vindt de jumpsuit ook leuk, de blazer en het 'gestippelde' hemdje zou ik ook houden. Broek ben ik minder fan van, maar moet je wat vinden.

@Scum: Bij Wehkamp kan je ook achteraf betalen, maar niet te vaak. Ik hoorde ooit opeens tot de 5% meest retournerende klanten, dan vervalt die optie :+

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 11:56

Zojuist ook mijn eerste Zalon-box besteld. Ben heel benieuwd waar ze mee komen. Volgens mij ben ik niet de makkelijkste qua smaak, maar ik doe dit ook om eens op wat anders uit te komen dan normaal.

Is dat bij jullie ook ooit de reden geweest hiermee te beginnen? En hebben jullie echt een abonnement?

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 12:36

Hier mailtje gehad dat er vertraging is in de levering, even geduld dus nog :)

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 13:31

Ik ga met de meesten mee , wat Iris betreft: blazer , jumpsuit en dat stippeldingetje zijn leuk! Die jurk snap ik wel: het zijn best dure jurken, dan moet het gewoon top zitten. Maar je hebt een beetje hetzelfde als ik, denk ik: volle buste, slanke taille, volle kont. Dan moet je voor buste en kont maat X hebben, maar je taille is dan te ruim :?
Die witte off-shoulder zou ik zelf een maatje groter nemen; voor mij zou hij te strak om de buste zitten. (Maar ik zou hem zélf überhaupt niet dragen, want voor mij komt er dan iets te veel nadruk op de zwaartekracht waar mijn buste onder lijdt :') )

Annet73

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 13:47

iirrssjjee schreef:
Bedankt!

De jumpsuit is helaas wel echt een maatje te klein, hij trekt in de naad, dus zou wel echt een maatje groter moeten. En xmarritw, dat gevoel had ik dus inderdaad ook... achter zit hij wel goed namelijk

Annet, je had er de vorige x ook naar gevraagd, toen had ik m ook al in dit topic geplaatst :+

Oh ja dat klopt
Vind hem zo aangetrokken op je foto nog veel leuker dan op het plaatje, en toen vond ik ‘m al erruggg leuk!
Twijfelde alleen of ie voor mij geschikt zou zijn gezien ik best een buik heb helaas.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 14:30

MamaMiesje schreef:
Ik ga met de meesten mee , wat Iris betreft: blazer , jumpsuit en dat stippeldingetje zijn leuk! Die jurk snap ik wel: het zijn best dure jurken, dan moet het gewoon top zitten. Maar je hebt een beetje hetzelfde als ik, denk ik: volle buste, slanke taille, volle kont. Dan moet je voor buste en kont maat X hebben, maar je taille is dan te ruim :?
Die witte off-shoulder zou ik zelf een maatje groter nemen; voor mij zou hij te strak om de buste zitten. (Maar ik zou hem zélf überhaupt niet dragen, want voor mij komt er dan iets te veel nadruk op de zwaartekracht waar mijn buste onder lijdt :') )

Jep! Cup E :+. Buikje is wel aanwezig, maar zijn gewoon een beetje "babyvetjes" en dan weer dikke kont. Spijkerbroeken zijn altijd een drama... Krijg ik ze eindelijk over mn kont, staat hij bij mn rug enorm open... Bij een jurk heb ik vaak inddd voor borsten en heupen L nodig, maar rond de taille een M. Geld ook voor shirtjes... Vaak zit n M te strak, en is een L weer te wijd.

Allemaal bedankt voor de reacties!

De jumpsuit trekt heel erg in mn naad, dus die moet echt een maatje groter! Jurk zit gewoon wijd bij mn buik. Iets aansluitender kan geen kwaad. En voor 70 euro moet hij wel gewoon netjes zitten vind ik...

@Annet, hij zit bij mij bijn mijn buik best ruim! Dus dat zou geen probleem moeten zijn!

Annet73

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 14:47

iirrssjjee schreef:
MamaMiesje schreef:

Jep! Cup E :+. Buikje is wel aanwezig, maar zijn gewoon een beetje "babyvetjes" en dan weer dikke kont. Spijkerbroeken zijn altijd een drama... Krijg ik ze eindelijk over mn kont, staat hij bij mn rug enorm open... Bij een jurk heb ik vaak inddd voor borsten en heupen L nodig, maar rond de taille een M. Geld ook voor shirtjes... Vaak zit n M te strak, en is een L weer te wijd.

De jumpsuit trekt heel erg in mn naad, dus die moet echt een maatje groter! Jurk zit gewoon wijd bij mn buik. Iets aansluitender kan geen kwaad. En voor 70 euro moet hij wel gewoon netjes zitten vind ik...

@Annet, hij zit bij mij bijn mijn buik best ruim! Dus dat zou geen probleem moeten zijn!

Dan ga ik het gewoon proberen

Annet73

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 14:47

:j
iirrssjjee schreef:
MamaMiesje schreef:

Dan ga ik het gewoon proberen :j :')

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 16:36

iirrssjjee schreef:
MamaMiesje schreef:

Probeer eens broeken met een hoge taille :j Ik heb hetzelfde probleem als jij, maar sinds ik broeken met een hoge taille heb is dat probleem opgelost. Mijn billen passen er in en hij sluit vaak mooi aan op mijn taille. Plus je hebt nooit een bouwvakker en mijn vetjes kan ik mooi in de broek verstoppen :+ Als ik bijvoorbeeld een broek met normale taille draag krijg ik echt van die lelijke lovehandles :=

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 18:13

Ja hoge taille rulessss *\o/*

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 18:24

iirrssjjee schreef:
Jep! Cup E :+

:wave: lotgenoot :')

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 19:08

Ik heb vaak al high waisted! Echt zeker tot mn navel, maar die modellen zijn nooit voor mij gemaakt :(.

Met sportleggings enz heb ik dan weer nooit problemen...

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-20 19:09

Ik krijg in juli weer een box.. twijfel of ik t niet wil aanpassen naar elke twee maand ipv drie :+

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 20:30

Elke 2 maand vond ik een beetje too much :$ :=

Suusjepluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 20:44

iirrssjjee schreef:
Ik heb vaak al high waisted! Echt zeker tot mn navel, maar die modellen zijn nooit voor mij gemaakt :(.

Met sportleggings enz heb ik dan weer nooit problemen...

Tip: probeer eens een levi's! Sinds ik de 712 heb ontdekt heb ik alleen nog maar deze aan. Ideaal voor aardige kont en smalle taille. Je kunt ook andere modellen levi's proberen, heeft zalando ook :)

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 22:51

Ok,ok, ik had mijn badkamerspiegel even moeten poetsen voor ik de foto's nam, maar vooruit :')
Mijn box
Afbeelding

Ik heb niet overal foto's van genomen, sommige dingen zaten gewoon te stom. Ik ben benieuwd naar wat jullie leuk vinden zitten? Ik ben nooit zo goed in pasvorm beoordelen }:0

De broek zit goddelijk. Shirt... stom stofje en mijn figuur wordt er niet beter van :=
Afbeelding

Kleur en materiaal van shirt zijn heerlijk. Hals voelt heel opgesloten en hij is een maatje te groot. Die mag terug.
Afbeelding

Dit bloesje zou ik zelf nooit gekozen hebben. De zwarte broek trouwens ook niet. Beiden verrasten me positief. Zitten lekker. Bloesje mag blijven. Zwarte broek gaat wel terug. Eigenlijk puur omdat het materiaal een magneet is voor haren van de hond. Dat blijft niet lang mooi.
Afbeelding

Fijne broek, maatje 29, haha. Die valt dan wel heel ruim want ik zit normaal meer in de maat 31. Ik vind de kleur leuk en hij zit fijn. Shirtje is wat saai qua kleur, maar door de vorm wel heel leuk. Mogen beiden blijven.
Afbeelding

Ok, ik ben fan. Perfecte pasvorm, leuke stipjes . Licht materiaal.
Maar... doorschijnend en iets te open naar mijn smaak. Ik denk dat ik op zoek ga naar een onderjurkje, want ik vind hem gewoon echt wel heel leuk.
Afbeelding

Deze zit leuk, maar hij doet me zo aan een overall denken dat ik hem toch maar terug doe
Afbeelding

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 12:49

Oh, dat is wel een leuke box assie.

Dat zwart gestreeptje shirtje vind ik juist heel goed voor je figuur :j
Rode shirt is wel aardig maar heeft ook wat uniform achtigs. Bijvoorbeeld voor in een schoonheidssalon ofzo.

Bloemenbloes staat je ook heel leuk.

Saaie taupe achtige shirtje ook leuk.

Witte stippeljurk niet mijn ding. Erg ver open van voor, meer een pyjama.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 12:55

Even tussendoor, maar waar kan je onderjurken vinden dan? Ik heb ook een jurk die dat wel kan gebruiken

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 12:58

anvt_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 14:54

Na een maand vertraging de box van P.S Zoe ontvangen, ik vond hem erg tegenvallen :( Meer mensen die hem inmiddels hebben ontvangen?

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 15:10

Pfff ik wacht nog altijd... Heb ooit een mailtje gehad dat het door corona langer duurde, maar sindsdien niks meer gehoord

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 15:16

@assie ik vind het laatste jurkje juist wel heel leuk staan :)

_Lois_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 15:18

anvt_xx schreef:
Na een maand vertraging de box van P.S Zoe ontvangen, ik vond hem erg tegenvallen :( Meer mensen die hem inmiddels hebben ontvangen?

Ik wacht ook al een tijd, gister mail gehad dat ze hopen binnen 2 weken te versturen :=
Wat viel er tegen?

BrittOllie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 15:20

fleurtjeuh schreef:
Pfff ik wacht nog altijd... Heb ooit een mailtje gehad dat het door corona langer duurde, maar sindsdien niks meer gehoord

Ik had 30 april besteld, afgelopen weken paar keer gemaild maar geen antwoord gehad...
Nu heb ik vorige week wel een mailtje gehad met een track en trace nummer van DHL maar er staat nog steeds “pakket is aangemeld maar niet ontvangen”.

Inmiddels heb ik zelf maar alvast veel besteld bij diverse winkels mocht het allemaal tegenvallen :P

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 16:01

Ik heb de PS Zoe box geannuleerd. Duurde me echt te lang.