Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
rayoow schreef:Haarmaskers, olie, bijknippen gebeurt regelmatig.
Gemilimeterd zal het zowieso niet wordenminstens een pixie kapsel ofzo.
Loop nu de hele dag met een petje op voor de zon en zodat niemand mijn jaar zier![]()
boeflover schreef:Wat adviseert de kapper Rayooh? Helemaal dood kan toch haast niet? Ms een stuk korter maar helemaal millimeteren zou ik niet durven als het niet echt nodig zou zijn.
rayoow schreef:Als jij er zoveel voor betaald hebt en de kapper verprutst het, zou ik wel degelijk contact met hem opnemen. Betekent nog niet dat je de volgende keer daar naar toe gaat, maar wél dat ie je eventueel (financieel) tegemoet kan komen.Mijn kapper heeft me 300 euro gerekend... Ik heb er dik 300 km voor gereisd enkele reis.
Blondeermiddel zat 2,5 uur in mijn haar. Nee daar wil ik geen contact meer mee.
rayoow schreef:Mijn kapper heeft me 300 euro gerekend... Ik heb er dik 300 km voor gereisd enkele reis.
Mijn puntjes bijknip kapper zei veel olie erin en die had het wat korter geknipt. Zij denkt dat het goed komt maar ik kan ondertussen wel janken.
Als ik mijn haar was komen er soms complete plukken haar uit
Marie_Anne schreef:rayoow schreef:Mijn kapper heeft me 300 euro gerekend... Ik heb er dik 300 km voor gereisd enkele reis.
Mijn puntjes bijknip kapper zei veel olie erin en die had het wat korter geknipt. Zij denkt dat het goed komt maar ik kan ondertussen wel janken.
![]()
Waarom heb je je niet eerder hier gemeld, dan hadden we je daar van af kunnen praten.
Ik zou naar de puntjes-bijknip-kapper luisteren. Het komt goed!
rayoow schreef:Marie_Anne schreef:![]()
Waarom heb je je niet eerder hier gemeld, dan hadden we je daar van af kunnen praten.
Ik zou naar de puntjes-bijknip-kapper luisteren. Het komt goed!
Tja, was als kind altijd mijn kapper en goede vriend van mijn ouders. Hij wou iets doen ter ere aan mijn overleden vader. Schrok er zelf van dat ik nog zo'n rekening kreeg. Ging half in shock terug naar huis...
Jolien87 schreef:Zo hé, lekker dan!
En hij was bevriend met je vader? Het lijkt er meer op dat hij nog een trap na wilde geven.
Heb je overigens al eens van Olaplex gehoord? Dit is een geweldig middel om geblondeerd haar weer aan te laten sterken. Eenmaal beschadigd haar wordt natuurlijk nooit meer helemaal gezond maar het maakt het wel draaglijker en niet meteen nodig om af te knippen.
Het bestaat uit 3 stappen: stap 1 en 2 moet je bij de kapper laten doen en thuis kan je het onderhouden met stap 3. Het wordt in principe gebruikt tijdens het blondeer proces bij de kapper maar het werkt ook prima als je het achteraf doet.
Ik heb het een paar jaar geleden ook gehad toen ik mijn haren meermaals had laten highlighten waardoor het praktisch wit was. Mijn kapper heeft het toen ook aangeraden en dat werkte heel goed.
rayoow schreef:Mijn kapper heeft me 300 euro gerekend... Ik heb er dik 300 km voor gereisd enkele reis.
IMJ schreef:hoe ziet de andere kant eruit Rayoow? En wat heeft dit met je vader te maken? Voor dat geld? Ik vind het echt schandalig..