Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eulogy schreef:elnienjo schreef:
Iemand met een dubbel paspoort is evengoed buitenlander. Dat is dan het risico van het van twee walletjes willen eten.
Je kunt niet elke 2e nationaliteit opgevenDat heeft niks te maken met van twee walletjes willen eten.
<KNIP>
vanLotje schreef:Winged schreef:In hoeverre heeft een gewone huiskat de behoefte om te jagen? Het eten krijgen ze thuis namelijk rijkelijk?
Mijn goed gevulde huiskat brengt me haast dagelijks een dode muis.
Vroeger, toen we nog bij water woonden, ook muskusratten en meerkoeten maar die zijn hier gelukkig niet
Nikass schreef:Maar als zij nu twee weken droog brood willen eten zodat ze dan een uitje kunnen doen, is dat toch hun keuze?
Niemand bepaald toch hoe jij je salaris uitgeeft? Waarom dan wel willen bepalen hoe iemand zijn uitkering uitgeeft?
sureido schreef:Bloodymary schreef:Kinderen hebben niks te zoeken op festivals.
Ditmeeste festivals bestaan uit drugs/alcohol/sigaretten en zijn 18+, waarom zou je daar opeens kinderen bij betrekken?
Verder zie ik om mij heen nog steeds veel 15 jarigen of minder roken dus schijnbaar is het nog allemaal niet erg genoeg. Ik ben iemand die met drank op niet van sigaretten af kan blijven maar gelukkig wanneer ik niks drink ook niet rook, wat misschien ook wel niet populair is aangezien de meeste die roken altijd willen roken
Ik heb misschien wel een heel erge:
Wanneer jij geen verantwoordelijkheid neemt voor je beesten zoals katten, ook aub niet gaan flyeren als ze kwijt zijn of boos worden als ze doodgereden worden. Als jij je kat of hond zo graag wilt hebben, neem dan je verantwoordelijkheid en houd die beesten lekker op je eigen grond. En nu heb ik het niet over als ze een keer ontsnappen, maar sommige katten ontsnappen 10 keer op een dag en schijten alles onder. Dat is trouwens ook geen ontsnappen maar ‘de kat buiten laten’. Waarom? Je wil een kat, waarom moet die door heel de buurt lopen en lopen vechten met alle andere katten die wel in hun tuin zitten?
Whale schreef:Mogen we dan ook onze honden op straat gooien?
elnienjo schreef:Mensen met katten zouden hun tuin moeten afzetten zodat de katten niet bij de buren in de tuin kunnen schijten.
anjali schreef:Whale schreef:Mogen we dan ook onze honden op straat gooien?
In mijn jeugd, ik ben in 1953 in een grote stad geboren, liepen honden altijd gewoon op straat zonder hun eigenaren.Dat was wel een ander type hond dan tegenwoordig,geen HR honden.Maar gewone leuke gezellige honden. Als je tegenwoordig nog zo'n hond wilt hebben dan vind je die niet in Nederland. Wel als opvang uit Oost-Europa.Daar hebben ze nog dergelijke honden.
Pandora2 schreef:Pantykous schreef:Alcohol is een harddrug, nicotine ook.
Eens.
Ook al zit ik dan aan de harddrug