Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
peach2001 schreef:Maar dat is dus heel normaal voor mannen. Die doen niet zoveel met berichtjes tenzij het doelgericht is. Of over seks gaat. Zul je zien als je speelse berichtjes maakt dat je sneller en meer reactie krijgt.
Schuur_ schreef:Heel de aanloop naar een relatie vind ik lastig.
Zo is er wel een man die ik leuk vindt maar ik kijk enorm op tegen uitvragen, daten, afwachten en al die doemdenkerij die erbij komt kijken.
Soms zou ik gewoon willen dat er hier iemand door de voordeur loopt alsof die er al jaren is. Niet dat aftasten en zoeken. Incl de bijbehorende teleurstellingen en twijfels.
peach2001 schreef:Maar dat is dus heel normaal voor mannen. Die doen niet zoveel met berichtjes tenzij het doelgericht is. Of over seks gaat. Zul je zien als je speelse berichtjes maakt dat je sneller en meer reactie krijgt.
DreamGuide schreef:peach2001 schreef:Maar dat is dus heel normaal voor mannen. Die doen niet zoveel met berichtjes tenzij het doelgericht is. Of over seks gaat. Zul je zien als je speelse berichtjes maakt dat je sneller en meer reactie krijgt.
Degene in kwestie is verder niet beperkt met de berichtjes, en stuurt zeker geen 'ongepaste' berichten ofzo. Ik word alleen zo zenuwachtig van dat wachten.
Als die frustraties en onzekerheden die jullie hebben heb ik ook, maar ik heb een onderbuikgevoel dat ik deze keer even door de zure appel heen moet bijten.
Wie weet hoor ik over enige tijd niet meer in dit topic thuis.

Mannen waar ik eventueel interesse in zou hebben kan ik niet inschatten of dat wederzijds is, als er geflirt wordt kan ik per ongeluk echt heel bitchy uit de hoek komen of het gewoon echt niet doorhebben. Tenzij ik geen interesse heb, dan heb ik het wel door 
.
chamion schreef:Nou ik heb al mijn eerste slik moment voor de "gezellige" december maand gehad.
Van een gewaardeerde collega de geweldige leuke opmerking: ow ja jij bent alleen, jij kan alle feestdagen wel werken...![]()
Slaat niet alleen op het feit dat ik geen vriend heb, en dus geen schoonouders waar rekening mee gehouden moet worden, maar ook op het feit dat ik geen familie meer heb.
Heb zo'n hekel aan die december maand...

chamion schreef:Maar eerlijk? Ik ga het liefst nog alleen goutmetten. Lekker allemaal maar dingen die ik lekker vind. In een oude bagger huispak, zonder make up en op tv (lang leve pathe thuis en netflix) een goede actie film marathon.

Silly1972 schreef:Ik be nu aan het kletsen met iemand maar die heeft geen foto's erop.
Misschien dat ik wel eens een keer gewoon ga blind daten
chamion schreef:Nou ik heb al mijn eerste slik moment voor de "gezellige" december maand gehad.
Van een gewaardeerde collega de geweldige leuke opmerking: ow ja jij bent alleen, jij kan alle feestdagen wel werken...![]()
Slaat niet alleen op het feit dat ik geen vriend heb, en dus geen schoonouders waar rekening mee gehouden moet worden, maar ook op het feit dat ik geen familie meer heb.
Heb zo'n hekel aan die december maand...

Vorig jaar gedaan met vrienden. Was eigenlijk best lachen.
Vroeger spaarde ik het hele jaar al die boekjes vol (26 euro per boekje) en daar deed ik dan de kerst/oud&nieuw boodschappen van. Nu spaar ik al het hele jaar lege flessen op. Dan maar op die manier de kosten iets spreiden.