De eeuwige single.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Schuur_

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 11:09

Heel de aanloop naar een relatie vind ik lastig.

Zo is er wel een man die ik leuk vindt maar ik kijk enorm op tegen uitvragen, daten, afwachten en al die doemdenkerij die erbij komt kijken.
Soms zou ik gewoon willen dat er hier iemand door de voordeur loopt alsof die er al jaren is. Niet dat aftasten en zoeken. Incl de bijbehorende teleurstellingen en twijfels.

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 17:06

peach2001 schreef:
Maar dat is dus heel normaal voor mannen. Die doen niet zoveel met berichtjes tenzij het doelgericht is. Of over seks gaat. Zul je zien als je speelse berichtjes maakt dat je sneller en meer reactie krijgt.

Vreemd genoeg heb ik die ervaring niet direct. Een inmiddels goede vriend van me, die ik ken via een datingsite, is juist van de ellenlange verhalen via de app en hij is zeker niet de enige met wie ik die ervaring heb. Wellicht dat deze specifieke man dat dan weer wel heeft, maar het is zeker niet typisch voor elke man.
Vandaar dat ik er zo onzeker van word, omdat ik anders gewend ben.

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 17:51

Schuur_ schreef:
Heel de aanloop naar een relatie vind ik lastig.

Zo is er wel een man die ik leuk vindt maar ik kijk enorm op tegen uitvragen, daten, afwachten en al die doemdenkerij die erbij komt kijken.
Soms zou ik gewoon willen dat er hier iemand door de voordeur loopt alsof die er al jaren is. Niet dat aftasten en zoeken. Incl de bijbehorende teleurstellingen en twijfels.

Dit heb ik ook! Ik heb ook echt geen zin meer in al dat gedoe er om heen. Dat aftasten en al die onzekerheden echt verschrikkelijk. Ik haat het. Ik ben op die momenten ook echt de slechtste versie van mezelf.

DreamGuide

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 18:03

peach2001 schreef:
Maar dat is dus heel normaal voor mannen. Die doen niet zoveel met berichtjes tenzij het doelgericht is. Of over seks gaat. Zul je zien als je speelse berichtjes maakt dat je sneller en meer reactie krijgt.

Degene in kwestie is verder niet beperkt met de berichtjes, en stuurt zeker geen 'ongepaste' berichten ofzo. Ik word alleen zo zenuwachtig van dat wachten.

Als die frustraties en onzekerheden die jullie hebben heb ik ook, maar ik heb een onderbuikgevoel dat ik deze keer even door de zure appel heen moet bijten.

Wie weet hoor ik over enige tijd niet meer in dit topic thuis. ;)

Joliieeenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 19:33

DreamGuide schreef:
peach2001 schreef:

Degene in kwestie is verder niet beperkt met de berichtjes, en stuurt zeker geen 'ongepaste' berichten ofzo. Ik word alleen zo zenuwachtig van dat wachten.

Als die frustraties en onzekerheden die jullie hebben heb ik ook, maar ik heb een onderbuikgevoel dat ik deze keer even door de zure appel heen moet bijten.

Wie weet hoor ik over enige tijd niet meer in dit topic thuis. ;)

Ik zit in precies dezelfde situatie als jij nu! Maar ongeveer 2 dikke maanden nu :+

Moet ook eerlijk zeggen dat ik zelf niet zo een open boek ben en denk dat dat voor hem ook wat lastig inschatten is. Ik heb ook het gevoel dat ik door de zure appel moet bijten maar damn is dat moeilijk! Heb al 20x geroepen dat ik ermee stop maar bedenk me dan weer :+

Wie weet als het juiste moment er is kunnen we het er eens over hebben maar voor nu denk ik dat we beide nog wat tijd nodig hebben ofzo? En wil het niet verpesten want vind het wel gezellig :+

Over 2 weken bericht; joehe gesprek was poedersuiker ben weer 100% single hahahaha ;)

DreamGuide

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 21:14

Hahaha, wie weet valt het mee? Ik ben toevallig vanmiddag mee uit gevraagd om wat te gaan drinken, dus ik ga het merken. Ik probeer en in ieder geval neutraal en open in te staan.

Scheelt wel voor mij, want ik ben dus wel echt een open boek. Beetje te open soms. :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 21:25

Naja ik kom niet eens verder dan 2 dates met een beetje geluk. :roll:

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 21:27

Ik geloof dat ik een halve man ben. Ik kan rustig een berichtje krijgen, even snel of per ongeluk openen, maar geen tijd hebben om te reageren en het daarna vergeten of pas als ik rustig zit zonder afleiding. Dat kan dus soms ook wel een paar uur duren. En soms kan dat 10 berichten meteen na een minuut zijn, maar moet ik iets gaan doen en komt het 11e bericht dus pas 2 uur later O:)

Ik ben verder gewoon een ramp. :') Mannen waar ik eventueel interesse in zou hebben kan ik niet inschatten of dat wederzijds is, als er geflirt wordt kan ik per ongeluk echt heel bitchy uit de hoek komen of het gewoon echt niet doorhebben. Tenzij ik geen interesse heb, dan heb ik het wel door _O-

Marlinde, doe je beter dan mij haha. Ik kom niet eens tot een date, heb 1 date gehad en dat is het bij gebleven, daarna niet eens meer met anderen gedate -O- :')

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 08:50

Nou ik heb al mijn eerste slik moment voor de "gezellige" december maand gehad.
Van een gewaardeerde collega de geweldige leuke opmerking: ow ja jij bent alleen, jij kan alle feestdagen wel werken... -O-

Slaat niet alleen op het feit dat ik geen vriend heb, en dus geen schoonouders waar rekening mee gehouden moet worden, maar ook op het feit dat ik geen familie meer heb.

Heb zo'n hekel aan die december maand...

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 09:00

Wow chamion... Wat een gebrek aan empathie.
Heb je vrienden waarmee je iets leuks kan doen?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 09:02

Jeetje, heb je nog wat erop gezegd?

Ik wilde met de feestdagen weg maar die vriendin waarmee ik zou gaan heeft een vriend en is nogal labiel. Dus dat zal wel niks worden. Ga wel met de hond voor de kachel knuffelen. :=

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 09:04

Heb ik ook niet, maar zorg altijd dat ik als 1e vrij heb in die tijd :D.
Ben meestal gewoon alleen met de kerst, maar ik vind het niet erg, kan mij prima vermaken.

Dates kan ik genoeg krijgen, 2e dates ook, maar daarna krijgen de mannen het al benauwd geloof ik.
Is meer hun idee dan dat dat nodig is.
Ik claim niet, stuur niet hele dag door berichten ofzo.

Nou Ja ooit blijft er wel. 1 hangen

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 09:09

Oh het is bij mij altijd vanaf mijn kant niks na date 2... :roll:
Moet echt even een leuk iemand vinden, bij voorkeur nog voor kerst. _O-

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 09:14

Haha die hoop heb ik al jaren geleden op gegeven.
Ik heb nu de deadline.... Voor ik in het bejaardentehuis zit :+

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 09:30

Ik heb mezelf uitgenodigd voor oud en nieuw :+
Gezegd dat we samen wel de laatste dienst doen en dat ik dan met haar mee naar huis ga :evaw:

Ik ga met een oud collega gourmetten met kerst (afhankelijk van onze diensten) en een vriendin uit mijn oude woonplaats ga ik ook een keer afspreken.

Maar eerlijk? Ik ga het liefst nog alleen goutmetten. Lekker allemaal maar dingen die ik lekker vind. In een oude bagger huispak, zonder make up en op tv (lang leve pathe thuis en netflix) een goede actie film marathon.

Amyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 09:33

chamion schreef:
Van een gewaardeerde collega de geweldige leuke opmerking: ow ja jij bent alleen, jij kan alle feestdagen wel werken... -O-

Slaat niet alleen op het feit dat ik geen vriend heb, en dus geen schoonouders waar rekening mee gehouden moet worden, maar ook op het feit dat ik geen familie meer heb.

Dit is inderdaad heel herkenbaar. :j

Vanavond ga ik weer een poging doen om te daten. |o

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 10:58

chamion schreef:
Maar eerlijk? Ik ga het liefst nog alleen goutmetten. Lekker allemaal maar dingen die ik lekker vind. In een oude bagger huispak, zonder make up en op tv (lang leve pathe thuis en netflix) een goede actie film marathon.

Haha precies wat ik meestal doe met kerst.

Spannend Amy!

Ik be nu aan het kletsen met iemand maar die heeft geen foto's erop.
Misschien dat ik wel eens een keer gewoon ga blind daten :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 11:17

Chamion, wat een vreselijke opmerking van je collega :n

Ik ga met kerst weer heerlijk naar curaçao, vorig jaar ook gedaan en erg goed bevallen.

DreamGuide

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 12:30

jemig Chamion, wat een rotopmerking!

Ik vierde kerst altijd met familie, zoa nu wel weer zo zijn.

Silly1972 schreef:
Ik be nu aan het kletsen met iemand maar die heeft geen foto's erop.
Misschien dat ik wel eens een keer gewoon ga blind daten :+

Huh, zonder foto's? Op Tinder? Die swipe ik standaard meteen naar links. Vind het soort van creepy also iemand geen foto's er op heeft staan.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 12:42

Staan wel 2 foto's, 1 is gewoon een plaatje, 2e is een hele vage.
Kreeg een superlike.
En zijn tekst sprak mij aan

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 13:42

chamion schreef:

:(

Ik mis dit jaar sowieso twee kerstdagen (aan ex zijn kant waren er twee kerstdagen, 1 met zijn familie, andere met een grote vriendengroep van ouders en vrienden), maar ach, 1 kerstdag is wel lekker rustig, andere dag onder een dekentje met poes op schoot :')

Oud en nieuw heb ik meer moeite mee, want dat was altijd heel gezellig bij vrienden van hem.. en de kans is groot dat ik dit jaar alleen doorbreng, want alle vriendinnen hebben eigenlijk al plannen of wonen te ver.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 14:09

Oud en nieuw gaan ik nog nooit echt leuk gevierd dus nee, die mis ik totaal niet.
Lig dan meestal om 22.00 in bed mij zielig te voelen omdat ik hem weer alleen inluidt en half 1 slapen _O-

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 17:47

Wat een k*t opmerking, Chamion. Zeker als er meer achter zit dan alleen vrijgezel zijn.

Oud & Nieuw is hier geen probleem. Het zoontje van goede vrienden van mij is oudjaarsdag jarig, dus meestal ben ik rond die periode bij hen. Hoewel andere vrienden me ook vrijwel altijd uitnodigen om Oud & Nieuw bij hen te vieren. En dat terwijl ik net zo lief om tien voor twaalf lekker naar bed ga. :+

Kerst ligt sinds een aantal jaar wat gevoeliger, maar ik ben op meerdere plekken welkom. Daar ligt het in elk geval niet aan.

Wat betreft vervolgdates ben ik ook vaak de eerste die, meestal ook al na twee keer afspreken, afhaakt. (A)
Sinds kort aan het daten met iemand die ik wel echt een kans wil geven. Hopelijk dit weekend date vijf.

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 19:45

Ach, het was nogal een boerin en ze was zelf ook ervan geschrokken. Dus mijn eigen uitnodiging om daar te eten met Oud & Nieuw is zelfs een officiële uitnodiging geworden en ik mag ook blijven slapen. We gaan zelfs aan de baas vragen of we samen mogen werken (meestal heeft 1 persoon de afsluitende dienst) en rij ik met haar mee naar huis.

Ik plan gewoon weer een lekker dag waarbij ik voor mijn eigen gezelligheid ga zorgen. Geen mensen over te vloer, in tegenstelling tot andere jaren, en dan lekker ontbijten (oke brunch) en daarna lekker gamen (waarschijnlijk sims2) en tv op de achtergrond aan. En dan opruimen en lekker gourmetten, fondu of zo iets en dan uitbuiken met actie films en borrelplank. Meestal doe ik dit na de feestdagen. Dan zijn veel dingen in de aanbieding en kan het ook nog eens goedkoop.

Heel, heel, heel misschien een spelletje middag organiseren. Lekker monopoly euro editie spelen ofzo. Gewoon gezelligheid met vreemde mensen :x Vorig jaar gedaan met vrienden. Was eigenlijk best lachen. :))

Vorig jaar verhuisd en de jumbo's hier doen niet aan spaarpunten |( Vroeger spaarde ik het hele jaar al die boekjes vol (26 euro per boekje) en daar deed ik dan de kerst/oud&nieuw boodschappen van. Nu spaar ik al het hele jaar lege flessen op. Dan maar op die manier de kosten iets spreiden.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 19:59

He?? Waarom doen die jumbo's niet aan spaarpunten?
Dacht dat dat landelijk was