Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 19:51

@Peelie: sorry hoor maar je begrijpt toch zelf ook wel dat je niet in detail hoeft te vertellen hoe iemand je beft om een beetje te ver te gaan als je het over je dom hebt? Het is en blijft een openbaar paardenforum waar ook gewoon kinderen meelezen.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 20:03

Gefeliciteerd Captain, klinkt goed!

Dickpics.. Ik krijg ze altijd via Instagram :') bij bosjes..
Ik kan alleen die van mijn eigen exemplaren waarderen. Maar daar hangt een leuk persoon aan vast.

Nou mijn Tropische verrassing had mij duidelijk gemist :D
Was gisteren en vandaag wel heel erg gezellig.
Mee naar een concert van hem geweest, mij een paar x toegezongen :P , samen uit eten in een heerlijk restaurant, veel gepraat, daarna mijn eerste basgitaarles gehad van hem, heerlijke nacht en knuffelend in elkaars armen in slaap gevallen, samen uitslapen en vanochtend kreeg ik een uitgebreid ontbijt in de tuin met aardbeien en croissantjes en verse jus etc.
Toch wel erg lief :o lastig dit :7 :')

Mis ik iets :+ ik vind de verhalen van Peelie wel lachen :')
Tinder topic zouden kinderen dat lezen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 20:05

listiglistje schreef:
Mis ik iets :+ ik vind de verhalen van Peelie wel lachen :')
Tinder topic zouden kinderen dat lezen?

Goh.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 20:06

Ik lees ook weinig verkeerds behalve dat ik het bijzonder vind dat als Peelie aangeeft een standje te hebben gekregen, nu Emmaaa dat nog even haarfijn herhaalt waarom....ik voel een nieuw standje aankomen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 20:08

daffodil schreef:
Ik lees ook weinig verkeerds behalve dat ik het bijzonder vind dat als Peelie aangeeft een standje te hebben gekregen, nu Emmaaa dat nog even haarfijn herhaalt waarom....ik voel een nieuw standje aankomen :D

Misschien had Peelie dan eerst even na moeten denken voor ze dat soort dingen op een openbaar forum knalde :=

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 20:10

Das jouw mening, die deel ik niet. Ik geloof niet in kinderen tegen van alles beschermen, word maar wijs en leer ermee te lezen. Daar worden ze een stuk gezonder van dan te proberen alles maar af te schermen.

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-19 20:11

Wat een preuts gedoe als zelfs dit al gewoon niet meer kan.. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 20:12

xPareltje schreef:

Joh, ieder zn ding en echt, doe vooral waar je zin in hebt. Maar je gaat dat soort dingen toch niet bespreken op een openbaar forum. Al helemaal niet als kinderen gewoon mee kunnen lezen.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 20:12

Emmaa_ schreef:
@Peelie: sorry hoor maar je begrijpt toch zelf ook wel dat je niet in detail hoeft te vertellen hoe iemand je beft om een beetje te ver te gaan als je het over je dom hebt? Het is en blijft een openbaar paardenforum waar ook gewoon kinderen meelezen.

Zo zeg! Is dat nou echt het enige wat je kwijt kan in dit topic?
Je eerste post hier en dan iemand op die manier op zijn flikker geven?
Niet bepaald netjes, waar bemoei jij je mee, laat dat lekker aan de mods over.
Lees dan ook niet mee.
Laatst bijgewerkt door Silly1972 op 09-06-19 20:13, in het totaal 1 keer bewerkt

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 20:13

Emmaa_ schreef:
daffodil schreef:

Misschien had Peelie dan eerst even na moeten denken voor ze dat soort dingen op een openbaar forum knalde :=

Dat moet ze toch zelf weten?

Ik heb het overigens nergens gelezen en als het zo was zou ik er niet over vallen.
Ik heb er ook verder niemand over gehoord?
Leven en laten leven...
Er zijn ergere dingen in het leven :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 20:13

Silly1972 schreef:
Emmaa_ schreef:

Niet bepaald netjes

Joh, ik post hier al langer mee dan 99% van de mensen die hier zitten. Even kalm.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 20:14

Niet in dit topic

capopjekop

Ach op bokt staat zoveel wat niks met paarden te maken heeft. Ik vind dat ook altijd zo'n dooddoener. Kindjes dan ook maar niet meer een werkstuk over poesjes laten maken met hulp van Google. Lekker ouderwets de bieb in.

Eulogy

Waarom zou je ook willen dat jan en alleman dat kan lezen? :+

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 20:15

Nou ja dat vroeg ik me dus ook af Emmaaa, wat is je bijdrage hier? Als je een woord als Dom al te ver vindt gaan, lijkt het me verstandig dat je in een ander deel van bokt blijft, dat waar de kids zitten denk ik dan.

Ik zie het probleem nog steeds niet, maar communicatie met kids daar is niet iedereen even sterk in!

listiglistje

capopjekop schreef:
Ach op bokt staat zoveel wat niks met paarden te maken heeft. Ik vind dat ook altijd zo'n dooddoener. Kindjes dan ook maar niet meer een werkstuk over poesjes laten maken met hulp van Google. Lekker ouderwets de bieb in.

:+ :')

Anoniem

daffodil schreef:
Nou ja dat vroeg ik me dus ook af Emmaaa, wat is je bijdrage hier? Als je een woord als Dom al te ver vindt gaan, lijkt het me verstandig dat je in een ander deel van bokt blijft, dat waar de kids zitten denk ik dan.

Ik zie het probleem nog steeds niet, maar communicatie met kids daar is niet iedereen even sterk in!

Haha zoals ik al zei, ik praat hier al langer mee dan 99% van de mensen die hier zitten hoor, dat ik in dit topic nog niks gepost heb maakt dan niet echt uit toch? En zelfs dan. Ik vind het gewoon bizar dat je dat soort oliebol op een openbaar forum post :+

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 20:16

Kids zitten niet op Tinder, dus die hebben hier ook niets te zoeken.
Laatst bijgewerkt door Silly1972 op 09-06-19 20:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 20:16

Silly1972 schreef:
Kids zitten niet op Tinder, dus die hebben hier ook niets te zoeken

Oh ja want daar zullen minderjarigen zich echt door laten tegenhouden :+

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 20:17

Kunnen we het weer over tinder etc hebben? Anders hebben we straks weer 3 pagina's discussie of dom wel of niet kan

Shani_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 20:17

Silly1972 schreef:
Emmaa_ schreef:

Niet bepaald netjes, waar bemoei jij je mee, laat dat lekker aan de mods over.
Lees dan ook niet mee.

Het is al wel gelijk duidelijk waardoor dat standje dan is gekomen ;)
Moet je eens in die vrijgezellen topics lezen wat daar allemaal al gezegd wordt...
Laatst bijgewerkt door Shani_1984 op 09-06-19 20:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 20:18

Shani_1984 schreef:
Het is al wel gelijk duidelijk waardoor dat standje dan is gekomen ;)
Moet je eens in die vrijgezellen topics lezen wat daar allemal gezegd wordt...

Ik ben niet degene die getemd heeft hoor, voor het geval je dat insinueerde.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 20:18

Dat is ons probleem toch niet?
Leren ze tenminste wat lekker is, voor later :P

Ja goed plan

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 20:20

Ik ben een voorstander van goede communicatie, zeker op tinder of een andere dating app. Je zal maar investeren in wekenlange gesprekken en er dan bij je zoveelste afspraakje achterkomen dat je op bedgebied totaal niet klikt. Nee hoor, niet te lang wachten met bespreken :D

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-19 20:20

Emmaa_ schreef:
xPareltje schreef:

Joh, ieder zn ding en echt, doe vooral waar je zin in hebt. Maar je gaat dat soort dingen toch niet bespreken op een openbaar forum. Al helemaal niet als kinderen gewoon mee kunnen lezen.

Dat jij het niet op een forum wil knallen moet jij toch zelf weten? Moet je dan kinderen maar van alles af houden.. Tegenwoordig worden ze in groep 8 al ingelicht over seks, dus waarom moet het een taboe zijn en mag er niet over gepraat worden. :')
Laatst bijgewerkt door xPareltje op 09-06-19 20:23, in het totaal 1 keer bewerkt