Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daffodil schreef:Ik lees ook weinig verkeerds behalve dat ik het bijzonder vind dat als Peelie aangeeft een standje te hebben gekregen, nu Emmaaa dat nog even haarfijn herhaalt waarom....ik voel een nieuw standje aankomen
Emmaa_ schreef:@Peelie: sorry hoor maar je begrijpt toch zelf ook wel dat je niet in detail hoeft te vertellen hoe iemand je beft om een beetje te ver te gaan als je het over je dom hebt? Het is en blijft een openbaar paardenforum waar ook gewoon kinderen meelezen.
Emmaa_ schreef:daffodil schreef:Ik lees ook weinig verkeerds behalve dat ik het bijzonder vind dat als Peelie aangeeft een standje te hebben gekregen, nu Emmaaa dat nog even haarfijn herhaalt waarom....ik voel een nieuw standje aankomen
Misschien had Peelie dan eerst even na moeten denken voor ze dat soort dingen op een openbaar forum knalde
Silly1972 schreef:Emmaa_ schreef:@Peelie: sorry hoor maar je begrijpt toch zelf ook wel dat je niet in detail hoeft te vertellen hoe iemand je beft om een beetje te ver te gaan als je het over je dom hebt? Het is en blijft een openbaar paardenforum waar ook gewoon kinderen meelezen.
Zo zeg! Is dat nou echt het enige wat je kwijt kan in dit topic?
Je eerste post hier en dan iemand op die manier op zijn flikker geven?
Niet bepaald netjes
daffodil schreef:Nou ja dat vroeg ik me dus ook af Emmaaa, wat is je bijdrage hier? Als je een woord als Dom al te ver vindt gaan, lijkt het me verstandig dat je in een ander deel van bokt blijft, dat waar de kids zitten denk ik dan.
Ik zie het probleem nog steeds niet, maar communicatie met kids daar is niet iedereen even sterk in!
Silly1972 schreef:Emmaa_ schreef:@Peelie: sorry hoor maar je begrijpt toch zelf ook wel dat je niet in detail hoeft te vertellen hoe iemand je beft om een beetje te ver te gaan als je het over je dom hebt? Het is en blijft een openbaar paardenforum waar ook gewoon kinderen meelezen.
Zo zeg! Is dat nou echt het enige wat je kwijt kan in dit topic?
Je eerste post hier en dan iemand op die manier op zijn flikker geven?
Niet bepaald netjes, waar bemoei jij je mee, laat dat lekker aan de mods over.
Lees dan ook niet mee.
Emmaa_ schreef:xPareltje schreef:Wat een preuts gedoe als zelfs dit al gewoon niet meer kan..
Joh, ieder zn ding en echt, doe vooral waar je zin in hebt. Maar je gaat dat soort dingen toch niet bespreken op een openbaar forum. Al helemaal niet als kinderen gewoon mee kunnen lezen.