Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
foxy80 schreef:Dreamguide, schattig die bolletjesjurk! Ook goed model en lijkt me luchtige stof, ideaal voor de zomer
Heels zijn ook erg mooi, ik ben ook net schoenen wezen shoppen.
Ben met een paar roze pumps van Marco Tozzi en een paar romeinse bling sandalen geslaagd
Lau, I hear you. Ideale zomer: ’s nachts regen, in de namiddag max 25 ° met een briesje
Haffiefreak, heel mooie top. Ik zou er ook geen wit onder doen. Anders stylisch zwarte broek met open schoenen?
Dewirox, wat een mooie witte jurk, waar heb je die weg als ik vragen mag?
Lovis super lief topje, heel leuk dat roze!
Vandaag deze kantooroutfit: tas Longchamp, pumps Gabor (omamerk maar zitten als gegoten), navy rokje JBC, top Quinze Heures Trente, ketting H&M, cardigan Mayerline (dankzij mama, zet er zelf geen teen binnen).
[ [url=m/NRjYKt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/J2sj1T.jpg]Afbeelding[/url] ]
haffiefreak schreef:MarliesV schreef:Vind de eerste en de laatste niet bruiloft waardig. Dat lijken jeans op de foto.
Tweede is wel mooi, hebben ze die nog wat lichter qua kleur?
Nee deze kleur of donker blauw
MarliesV schreef:En deze met een mooi pump die bij je shirt kleurt?
https://www.bonprix.nl/product/7-8-broe ... ge-920753/
foxy80 schreef:Dreamguide, schattig die bolletjesjurk! Ook goed model en lijkt me luchtige stof, ideaal voor de zomer
Ben met een paar roze pumps van Marco Tozzi en een paar romeinse bling sandalen geslaagd
Lau, I hear you. Ideale zomer: ’s nachts regen, in de namiddag max 25 ° met een briesje
Haffiefreak, heel mooie top. Ik zou er ook geen wit onder doen. Anders stylisch zwarte broek met open schoenen?
Vandaag deze kantooroutfit: tas Longchamp, pumps Gabor (omamerk maar zitten als gegoten), navy rokje JBC, top Quinze Heures Trente, ketting H&M, cardigan Mayerline (dankzij mama, zet er zelf geen teen binnen).
bontesok schreef:Mooi Foxy80! Staat je goed.
Haffiefreak bij alle drie ligt her eraan waarmee je het combineert. Mooie pumo eronder...
Kimm heerlijk aan de kust! Beetje jaloers hoor, woon je daar?
Marlinde Wauw, die is binnen vanavondVeel plezier!
Mijn vrije dag makkelijk in mijn bloemetjes-gordijn-jurk.
[ig]m/GKsLiX.jpg[/img]
haffiefreak schreef:MarliesV schreef:En deze met een mooi pump die bij je shirt kleurt?
https://www.bonprix.nl/product/7-8-broe ... ge-920753/
Broek is erg mooi.
Ik draag eigenlijk nooit pumpsdus ik denk niet dat dat goed gaat komen er een hele dag bruiloft op lopen.
Ik draag het liefst sneakers of iets van slippers
_sharonnn schreef:Jurkjes tip, deze voor €7,99 bij de Kruidvat[ [url=m/2F1PRB.jpg]Afbeelding[/url] ]
De slippers komen er ook weg, 2 paar voor €1,99
Denise_Storm schreef:_sharonnn schreef:Jurkjes tip, deze voor €7,99 bij de Kruidvat[ [url=m/2F1PRB.jpg]Afbeelding[/url] ]
De slippers komen er ook weg, 2 paar voor €1,99
Hi! Stille meelezer. En ik voel me echt super blond dat ik dit moet vragenMaar snap jij de touwtjes? Ik snap er echt niks van en mijn vriend ook niet... Ik heb het zo dat een touwtje onder de jurk blijft, maar dan kan ik hem toch niet vastmaken?
Nou er zal vast een hele simpele oplossing voor zijn, maar wij komen er echt niet uit
_kimm schreef:Ik vond het vanochtend erg lastig om iets uit te kiezen omdat het hier aan de kust nog best fris is. Inmiddels is het toch nog lekker weer geworden. Ik ben vanmiddag met wat collega's gaan lunchen. Niet de meest charmante foto maar toch de idee van het jurkje..[ [url=m/FofNYQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Denise_Storm schreef:[ [url=m/rucW0X.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het is gelukt!
Thanks! Ik voel me écht blond. En nu bleek ook nog dat ik het in het topic heb geplaatst in plaats van een privéberichtje![]()
Haffiefreak bij alle drie ligt her eraan waarmee je het combineert. Mooie pumo eronder...
[ [url=m/GKsLiX.jpg]Afbeelding[/url] ]
MarlindeRooz schreef:Date night!
[ [url=m/KBfGO9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Denise_Storm schreef:[ [url=m/rucW0X.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het is gelukt!
Thanks! Ik voel me écht blond. En nu bleek ook nog dat ik het in het topic heb geplaatst in plaats van een privéberichtje![]()
magda_90 schreef:Beetje late reactie maar hierbij mijn andere kokerrok, die ik moeilijker te combineren vindt. Shirtje is rechtgezet hierna.
[ [url=m/nYkaFb.jpg]Afbeelding[/url] ]
En mijn outfit van vandaag. Ik moet alleen dringend even leuke sandaaltjes voor erbij shoppen:
[ [url=m/408b7u.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ga ik straks bijlezen.
[ [url=m/GKsLiX.jpg]Afbeelding[/url] ]