Trui schreef:ik kan dit niet aan
Mlies schreef:Ook echt de reactie onder jou.
Echt hoor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Britta31 schreef:Annet_Dottie schreef:Pff ik ben niet thuis maar in een dorp.. Nu is er in het dorp hiernaast dus dik feest echt 3 km verderop ofzo en het zijn allemaal mensen die niet met een volumeknop om kunnen gaan want het ene moment hoor ik het op de achtergrond en het volgende moment word ik van bed getrild omdat de volume in een keer omhoog gaat..
Inmiddels heb ik al 3 keer liever te dik in de kist gehoord in de afgelopen 3 kwartier en is nu net voor de 2e of 3e keer bloed zweet en tranen ingezet..
Ik heb afgelopen nacht amper geslapen dus wou om 11 uur eigenlijk al wel op bed maar komt er nu op neer dat ik beter kan wachten tot ze klaar zijn al heb je dan ook weer al die dronken lui wat waarschijnlijk deels hier weer met veel lawaai door het dorp gaat.
Om even een idee te geven, tijdens bloed zweet en tranen is er nu al 3 keer geswitcht van hard naar zacht..
Wij wonen in het buitengebied en in de zomertijd wel om het weekend raak.Hoort erbij.Ik heb weleens Andre Hazes enz in bed mee kunnen zingen.en de muziek komt niet bij de buren vandaan.Het is wel altijd om 01.00/02.00 stil.
Britta31 schreef:Ook niet een zaaltje dat verhuurd wordt door bv een dorpshuis,kerk,scouting?