[VOLG] The final project

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Lorette_

Re: [VOLG] The final project

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-25 08:55

Ik ben al blij als ik dit jaar een kozijn af kan schilderen. :')

Slaapkamer helemaal hotel chic! Gaaf, hoor. Ben benieuwd naar de volgende updates.

lrm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-25 21:48

Haha oh jongens ik word ook moe van mezelf hoor want verbouwing 1 zijn we mee bezig en ik ben al weer een volgende aan het uittekenen. Maar ala het is een soort verslaving of zo.

Even wat updates, zal proberen wanneer ik tijd heb steeds een nieuwe te pakken.

Januari hadden we de wc vervangen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Naar af
Afbeelding

Afbeelding

Alles nu dezelfde stijl in de schuur.

Afbeelding

Afbeelding

Allemaal spullen wat over is van de verbouwingen, tegels, verkeerd bestelde dingen. Dus helemaal blij.

Zo leren onze kinderen jong dat ze moeten werken.

Afbeelding

En het pad en de molen weg, dit heeft zoveel zweet gekost. De molen was niet nieuw meer, wel van een afstand. Maar we gebruikten hem zo weinig en elke keer dat onkruid hoog er tussen uit halen. Het was het niet meer waard. Ook hadden we hard parkeerplaatsen extra nodig.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Van dit
Afbeelding
Naar dit

Afbeelding

En van dit

Afbeelding

Naar
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De paarden kunnen nu in een soort weggetje van 1 naar paddock 2 komen. Lekker speels. Uit nood geboren want deze beide kanten hadden we al helemaal matten in liggen. Maar vind het wel heel leuk geworden. Het bruine is net ingezaaid (de stapmolen hadden we eerst eruit en toen besloot ik het pad moet weg) en de achterkant wil ik een soort cross baan maken voor de kindjes. (Die staat op punt 5, dus eerst gras erin)

Afbeelding

balance
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-25 22:07

Het houdt jullie weer even van de straat, zullen we maar zeggen ;). Heel benieuwd hoe het weer verder gaat. Leuk dat je ons op de hoogte houdt!

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:25

Wauw het is wel echt heel mooi geworden en je hebt nu een soort van paddock paradise gemaakt. Komt de crossbaan om het land heen?

Mooi toilet ook, dat is nog eens op stand zitten zegmaar. :D