Met Marvel, en comics in het algemeen, heb ik helemaal niks. Ik ben wel fan van Pooh en dan is Eeyoor toch wel favo! O en van Finfing Nemo en Finding Dory. Maar dat is het dan ook wel.
DC vind ik awesome. Met name Arrow Marvel vind ik dan weer wat minder.
PrinceAmos
Geplaatst: 30-09-18 15:22
Lughnassadh schreef:
Met Marvel, en comics in het algemeen, heb ik helemaal niks. Ik ben wel fan van Pooh en dan is Eeyoor toch wel favo! O en van Finfing Nemo en Finding Dory. Maar dat is het dan ook wel.
+ 1!! Pooh, Eeyoor en Piglet
eclair98
Geplaatst: 30-09-18 16:51
Ik ben van Benedict Cumberbatch en van Sherlock in het algemeen Ook Winnie de pooh vind ik super leuk! Ik wil later een thema badkamer van Winnie de pooh Heb bij de primark een pooh beer kruik, een eeyor mok en een spiegeltje gescoord, die hoeven niet meer, mocht mijn lootje het willen weten
Marvel wil ik steeds mee beginnen, heb Dr. Strange gezien en die vond ik heel erg leuk! Maar kan nergens de eerste films vinden online of op dvd
Chantaliiejj
Geplaatst: 30-09-18 16:53
Jaa zo veel zin om voor mijn lootje te gaan shoppen! Derde keer dat ik mee doe en blijft toch altijd spannend welke bokker straks mijn lootje is
Ik heb mijn hint al volledig uitgedacht Nu op vakantie met mijn hubby alle tijd voor, haha. Ohja, sinds afgelopen vrijdag ben ik 30. Geen idee of ik ergens mijn leeftijd vermeld had. Al betwijfel ik of dat echt relevant is, maar wie weet!
@stonedromy, ik zou hem wel geniaal vinden als je dat doet!
En ja mijn hint heb ik ook al! Echt nu al 5 cadeautjes en dan heb ik mijn lootje nog niet eens dan kan ik echt los! Zie zoveel leuke dingen haha
Trui
Geplaatst: 30-09-18 22:45
Mijn hint wordt nog iets... vind t steeds erg lastig. Ik heb altijd wel goede hints maar die zijn een beetje vergezocht. Maar iets makkelijkers kan ik niet bedenken
ontherun
Geplaatst: 01-10-18 07:33
Trui schreef:
Mijn hint wordt nog iets... vind t steeds erg lastig. Ik heb altijd wel goede hints maar die zijn een beetje vergezocht. Maar iets makkelijkers kan ik niet bedenken