Poging twee tot edit kan zijn dat iets dubbek staat had gekopieerd.
Grr bokt
Klinkt leuk gewoon wel zien toch waar het op uitloopt. Tot die tijd lekker genieten.
nu wat langere reactie was zo ellendig moe gisteravond. Janine wat hebben jullie gedaan?
Marjon heb ooit eens elders geopperd, kan het zijn dat je de onbereikbare man wil hebben omdat je eigenlijk diep van binnen niks vastigs wil hebben? Soort van bescherming tegen jezelf omdat dat toch nooit iets kan worden?
Stabledoor nu op jou reageren. Vreemd genoeg kom ik dit vaker tegen, dat iemand zich een stand lager voelt of het idee heeft dat er op neergekeken wordt want ik heb slechts ...... gedaan enz. Maar kan het niet zijn dat iemand je gewoon leuk vind om wie je bent en dat je afkomst/opleiding enz geen biet uitmaakt. En dat er geen bijbedoeling zit bij een dergelijke opmerking
Reden waarom ik dit zo neerzet. Omdat ik soms nu ook opmerkingen maak die ook zo opgevat kunnen worden van oh je kijkt neer op een milieu.

heel simpel ik kom uit een familie waar studeren wordt gemotiveerd (ook ooms tantes aan beide kanten dus) familieleden overal en nergens naar zijn uitgezwermd in alle mogelijke samenstellingen en zo. Veel zzp ers, mensen met een eigen zaak. Veel wisselingen van baan en huis enz. Reizen veel nieuwsgierig naar ander eten culturen. Laten binnen huwelijk of relatie de ander rustig alleen op vakantie gaan

,
Gv komt uit een arbeiders milieu. Iedereen om hem heen, ook zijn ouders, buren vrienden meest werken drie ploegen in fabriek houden van nederlandse meezingers en wonen in hoge uitzondering 10 km van hun geboorteplek af. (En dat is dat extreem ver weg

) werken van dag een tot hun pensioen op een zelfde plek. Eten liefst altijd iedere dag zelfde. Gaan naar zelfde camping op zelfde plek in zelfde week. Als ze al op stap gaan. Hier en daar mensen die moeite hebben met lezen en schrijven bijvoorbeeld (niet in zijn familie maar wel buren/vrienden best aantal) veel mensen zonder rijbewijs. Stellen doen echt altijd alles samen en alleen op stap is eigenlijk ongebruikelijk dan wel onbespreekbaar
Hij wijkt daarin wel af en hinkt eigenlijk tussen twee werelden in, reist graag, is razend nieuwsgierig naar ander eten, culturen. Maar kan ook terugvallen op hee dat ken ik dus dat bestel ik.

Maar aan de andere kant werkt ook hij al 25 jaar bij dezelfde baas in jawel drie ploegendienst. Al is hij wel steeds met opleidingen zijn kennis aan het vergroten. Dat wil hij dus wel.
Zo ontzettend groot verschil dat ik ook wel eens dingen zeg als oh jij bent echt zo opgegroeid in een totaal ander milieu. En soms ook eye opener hee mensen doen echt soms dit of dat. Dat is geen overdreven cliche maar het bestaat echt

. Dus ja dat kan ook opgevat worden als ik kijk neer op, maar dat doe ik juist absoluut niet, ben alleen soms oprecht verrast of verbaasd. Ook hoe mensen met elkaar omgaan. Gelukkig weet gv ook dat ik er niks mee bedoel maar ja soms mensen om hem heen krijg ik wel naar mijn hoofd ooh doe je weer geleerd, of moet je je afkomst weer laten zien. Tsja mijn papa was ook maar een hardwerkende man. En niet stinkend rijk of zo,