Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
melody7 schreef:Mierriejj, dat kun je zien bij de statistieken als je een bedrijfsaccount hebt.
Ik ben op t moment een beetje eentonigVaak gebruik ik van allemaal een foto uit dezelfde serie, daarna maak ik weer een nieuwe serie.
[ [url=m/YuA8B6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lau schreef:melody7 schreef:Mierriejj, dat kun je zien bij de statistieken als je een bedrijfsaccount hebt.
Ik ben op t moment een beetje eentonigVaak gebruik ik van allemaal een foto uit dezelfde serie, daarna maak ik weer een nieuwe serie.
[ [url=m/YuA8B6.jpg]Afbeelding[/url] ]
En ik kan er zo van genieten![]()
Ze zijn zo ontzettend schattig en ook leuk dat ze allemaal zo leuk erop staan. Mijn kat wil niet eens voor een simpele foto zitten![]()
Gelukkig is paardlief gek op de camera.
Lau schreef:Haha dat is altijd in een groep. Mijn kat doet altijd super schattig en dan pak ik de camera of mijn telefoon en weg is meneer. Ik heb wel eens een mini shoot met meneer geprobeerd dat was geen succes. 3 uur bezig geweest en geen goede foto er tussen. Dus heb zijn insta Fame maar opgegeven
Shanna schreef:Lau schreef:Haha dat is altijd in een groep. Mijn kat doet altijd super schattig en dan pak ik de camera of mijn telefoon en weg is meneer. Ik heb wel eens een mini shoot met meneer geprobeerd dat was geen succes. 3 uur bezig geweest en geen goede foto er tussen. Dus heb zijn insta Fame maar opgegeven
Ik zie potentie in een mislukte-fotopogingen-van-een-kat account!
Ik heb gelijk mn bio maar aangepast (het vragen om volgers weggehaald).
Selina schreef:Vind toch al heel wat dat m’n baksteen-fotogenieke kat al 230 volgers heeft kunnen krijgenZe kijkt of chagrijnig of ze is zo snel dat alles wazig is. Of ze geeft m’n telefoon kopjes.
Hier verder niet echt insta accounts met katten toch? Zag zo snel alleen paarden en honden.
MarlindeRooz schreef:Vraagje aan paaldansers hier, hoe is dat in combinatie met hypermobiliteit?