Mode 'blunders'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 12:09

NenaC schreef:
Ghostattack schreef:
Ik zag net een oudere vrouw met panterprint laarsjes, heel gedurfd :P

Maar ik mag niks zeggen want waarschijnlijk zijn mijn schoenen vandaag voor velen pas echt een modeblunder :)) [ [url=m/BCoL9c.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die zijn echt keigaaf! Waar zijn ze van?

Gekocht in Macedonië vorig jaar :+ Geen idee waarvan precies.

Berdien

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 12:24

Die schoenen zijn AWESOME Ghostattack! :oo :+:

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-17 12:26

Over eigen stijl gesproken, eigenlijk alle modeblunders begaan, maar het echt rocken.

Zit hier een jongen tegenover mij. Instappers, short, blouse voor bovenste helft open met extreme gouden keting, 1 gouden oorbel en grote zonnebril

Het staat hem echt awesome :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 12:27

Ghostattack schreef:
Gekocht in Macedonië vorig jaar :+ Geen idee waarvan precies.

Google geeft deze niet als resultaat (shoes with cartoon cats), maar wel dingen waarvan meningeen denkt ieeuwwwwwww, wat een blunder en ik denk: HEBBEN!

En zojuist gezien op mijn werk: dame met iets te doorschijnende neonroze legging en vaalroze shirtje tot haar heupen er op.......
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 21-06-17 12:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 12:27

Daar valt of staat het allemaal mee toch? Ik loop regelmatig in een tuinbroek van de mannenafdeling met Birkenstocks eronder en ik vind dat het me echt fantastisch staat. Niemand die dan kijkt en denkt 'wow wat een blunder zeg'

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 12:28

Zelfbruinspul. Dat bruint in vlekken bij mij. Lol. Dus dan maar bleekselderij.

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 12:47

Emmaa_ schreef:
Daar valt of staat het allemaal mee toch? Ik loop regelmatig in een tuinbroek van de mannenafdeling met Birkenstocks eronder en ik vind dat het me echt fantastisch staat. Niemand die dan kijkt en denkt 'wow wat een blunder zeg'

Of het valt je gewoon niet op dat ze je nakijken. }>

*rent*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 12:48

Ik heb een tijdje een scharrel gehad die altijd overal in zo'n Adidas joggingpak aan kwam zetten :') Als het warm was nog zonder matchend vest, dat maakte het iets beter. Het was echt een hele knappe jongen dus het stond hem op zich nog wel maar ik vond het zo armoedig. Gingen we uit eten of zo en dan kwam hij aan alsof hij 3 dagen op de bank had gehangen en zich niet had omgekleed :') Behoorlijke afknapper.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 13:06

Nou, ik trek ook vaak zat iets aan waarvan een ander wel zal denken.. :? :') _O- en ikzelf denk dan WHOOOHOOOO *\o/* I'm feeling good! en dat heb ik in geen jaren gevoeld, dus ik vind dat ik wel mag :))

En ik ben toch al getrouwd dus voor andere mannen hoef ik het niet te doen. En mijn man vindt me mooi omdat ik me goed voel _O- (en sowieso wel, want anders was hij nooit met me getrouwd natuurlijk :)) )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 13:08

Jans schreef:
Nou, ik trek ook vaak zat iets aan waarvan een ander wel zal denken.. :? :') _O- en ikzelf denk dan WHOOOHOOOO *\o/* I'm feeling good! en dat heb ik in geen jaren gevoeld, dus ik vind dat ik wel mag :))

En ik ben toch al getrouwd dus voor andere mannen hoef ik het niet te doen. En mijn man vindt me mooi omdat ik me goed voel _O- (en sowieso wel, want anders was hij nooit met me getrouwd natuurlijk :)) )

+:)+ 8-) :)
Me too! En hoewel ik me er vroeger mega veel van aantrok, heb ik met 40+ nu zoiets: het interesseert me weinig wat jij ervan vindt, als ik me er maar lekker in voel.

gerlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 13:12

Wat trouwens niet snap qua mode is dat het zo moeilijk is om een leuke bikini te vinden, die een beetje breed is bij je heupen. >;)
Ik voel me echt niet comfortabel in die broekjes die aan de zijkant alleen maar met een paar touwtjes, of een lapje stof van drie cm breed vast zitten

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 13:17

Jans schreef:

Dat vind ik altijd zo raar.. Veel vrouwen doen dat. Zodra ze aan de man zijn is je best doen voor je uiterlijk niet meer nodig ofzo. :D

Zonde vind ik dat. Ik doe het voor mijzelf en voor niemand anders. Ik steek nog evenveel tijd en moeite in mijn voorkomen dan toen ik vrijgezel was en doe ook zeker mijn best om er goed uit te zien voor mijn vriend.

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 13:18

Ik ben ook echt een modeblunder :')
Zeker nu we op vakantie zijn haha :')
Harembroek met print en steentjes op de zakken en crocs eronder :')
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 13:18

Tis niet datik geen tijd meer besteed aan mijn uiterlijk, maar ik ben wel sneller tevreden met wat ik aantrek :j ga niet meer helemaal tot het 'gaatje' zegmaar om er perfect uit te zien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 13:27

Resistance schreef:
lieveli schreef:
Ik heb gister de hele dag meiden in een mantelpak met sneakers gezien. Werd er gek van.

Ik snap sowieso die modetrend niet. Sneakers, okay. Maar sneakers onder een nette jurk of een andere nette outfit? Ik vind het afschuwelijk. Ook op het eindgala van m'n school het laatst... allemaal van die meiden in mooie, nette jurkjes met dan van die adidas sneakers eronder. Ik snap het gewoonweg niet. Het is niet mooi ofzo? :')

Mwah, ik vind het ook niet mooi, maar mijn sneakers (of vaak zelfs m'n hardloopschoenen, nog erger) onder m'n kokerrok zijn meer omdat ik niet zo'n zin heb om op m'n hakjes naar kantoor te lopen :+ Als ik daar ben wissel ik m'n schoenen gewoon om maar dat zie je buiten dus niet.

Bij gala's en zo zie je in Nederland inderdaad heel vaak die sneakers onder een mooie jurk, vind dat ook echt zonde. Dat is hier in de UK gelukkig echt not done of zo want zie het hier echt veel minder :+

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 14:03

Ik ben best bij een aantal gala's geweest (ik in het lang, heren in black tie, dat idee), maar daar nog nooit sneakers onder pak of jurk gezien hoor.

Op kantoor vind ik dat mooie sneakers onder een pak of kokerrok best kan, maakt het wat persoonlijker. En comfortabeler. Ik mag best zo nu en dan hakken dragen, maar om daar nu de hele dag op te lopen, nee.

Grootste blunder is misschien nog wel iets dragen waar je je niet gelukkig in voelt, want dat zie je.

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 14:05

Dit topic doet mij hieraan denken.
Voor alle 40+ ers (mij inbegrepen) :D
Afbeelding

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 14:29

gerlindie schreef:
Wat trouwens niet snap qua mode is dat het zo moeilijk is om een leuke bikini te vinden, die een beetje breed is bij je heupen. >;)
Ik voel me echt niet comfortabel in die broekjes die aan de zijkant alleen maar met een paar touwtjes, of een lapje stof van drie cm breed vast zitten

Decathlon... Daar heb ik broekjes gehaald

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 14:55

sevke schreef:
[ [url=m/1ZegjF.jpg]Afbeelding[/url] ]

En hoe ouder, hoe gekker. Moet zeggen zit wel wat in.. Vroeger dacht ik ohh, wat zouden anderen ervan vinden.. Nu denk ik who cares!? Als ik het leuk vind draag ik het!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 14:55

sevke schreef:
[ [url=m/1ZegjF.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hell yeah! And don't we love it!!!! *\o/*

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 15:35

Ik loop deze dagen ook als modeblunder in een harembroek met slippers. Op mijn werk ga ik niet in een korte broek lopen en op deze manier houd ik het nog een beetje luchtig. :o

Afbeelding

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 15:43

Ik vind deze zonnebrillen ook altijd zo'n blunder 8-)
Afbeelding

Helaas moet ik ze op het werk dagelijks op :')
Samen met mijn mannen spijkerbroek in de veiligheids schoenen & mannen t-shirt...
Draag altijd van die shirts die je krijgt met vrijwilligerswerk etc. als ik er dan beton vlekken op krijg is het niet zo erg :=

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 15:49

Het voordeel van altijd zo voor schut lopen is dat iedereen het zegt als je er een keer wel leuk uit ziet :')

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 15:57

Ik las een nieuwsbericht (is misschien al genoemd?) van een man die niet in korte broek naar werk mocht, dus zich thuis in een korte jurk heeft gehesen (geen idee wat de uitkomst was, ik las alleen de kop).

Ik zit ook niet te wachten op korte broeken op het werk, maar dames mogen wel in (te :n ) korte jurken lopen... Nu hoeft terug naar de rok tot aan de enkels ook niet, maar een jurk op je werk tot net onder je bil is ook weer zo wat...
moet t mogen?

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 16:23

Ligt aan het bedrijf, de functie en de klanten.
Toen ik nog bij een paardenstal werkte droeg ik gewoon oude shirts, kocht ik spijkerbroeken voor een 10tje en met warm weer trok ik een oud kort broekje aan. In combinatie met werkschoenen niet mijn charmantste outfit :+.

Maar als je naar klanten gaat vind ik een korte broek ook niet super netjes.
Wij hadden maandag eindpresentatie bij de opdrachtgever. Onderweg in m'n korte broek en m'n hemdje, maar daar even omgekleed en daar mijn nette kleding aangetrokken.