@Lindee: waar is je broekje van?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

wel 20 hele graden
maar er is geen wind en het voelt echt heel warm aan. 

deze gaat voor mijn gevoel net. Daarnaast voel ik me altijd heel kinderlijk in jurkjes maar ook met dit gaat dit jurkje net
woepsie90 schreef:Hier is het eindelijk ook zomerwel 20 hele graden
maar er is geen wind en het voelt echt heel warm aan.
Jurkje is van Warehouse. En ik ben thuis binnen en buiten bezig en dochter heeft een schoolvriendje te spelen dus ik heb een blotevoeten dag
[ [url=m/EAyEMS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vind jurkjes altijd beetje lastig, vele zijn zo kort en met een kind om je heen, veel gebuk en gesjouw, heb ik een jurk liever wat langerdeze gaat voor mijn gevoel net. Daarnaast voel ik me altijd heel kinderlijk in jurkjes maar ook met dit gaat dit jurkje net

rok mag wel, maar niet te kort, en korte broek niet. Ook niet als die net zo lang is als een rok. En sandalen mag wel, maar slippers niet, ook geen 'nette' slippers, dus er gaan hier nog wel eens wat discussies over wat wel en niet mag, maar je wordt alleen naar huis gestuurd als je in je hotpants en Crop top aan komt 
of daar nog niet zo warm?
xFioon schreef:Leuk prugelpiet! maar ook jij moet in een lange broek?of daar nog niet zo warm?
ik draag vaak sportbroekjes, en ik denk dat dat niet echt gewaardeerd word
en aangezien ik ook nog een halfuur moet fietsen, zul je mij niet gauw in een korte broek zien