Waarom dat niet overal mag: omdat niet heel nederland vol met paarden hoeft te staan omdat wij paardenliefhebbers dat toevallig leuk vinden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KittyDylan schreef:Maar waarom mag je dan niet overal een schuilhut plaatsen? Dat spreekt het toch een beetje tegen.
mariekerocky schreef:Hoe krijg ik mijn beschermers weer wit? Zaterdag mee gereden, zat wat mest op dus gelijk in de wasmachine gegooid. Nu zit er alleen nog steeds een gele/groene gloed op van de mest. Kan dit er nog uit met iets of is dat hopeloos? gaat om deze beschermers: [ [url=m/5DAcRD.jpg]Afbeelding[/url] ]
bruintje123 schreef:Op sommige plaatsen gedogen ze inderdaad een verplaatsbare stal.
Helaas is dat niet overal zo
Eight schreef:bruintje123 schreef:Op sommige plaatsen gedogen ze inderdaad een verplaatsbare stal.
Helaas is dat niet overal zo
Nee je moet de omgeving en gemeente wel een beetje mee hebben inderdaad. Ik zag laatst ook een soort koepel/tent die vrij stevig was, iemand gebruikte dat als schuilstal. Een boom is misschien nog wel het makkelijkst in deze situatie
Janine1990 schreef:mariekerocky schreef:Hoe krijg ik mijn beschermers weer wit? Zaterdag mee gereden, zat wat mest op dus gelijk in de wasmachine gegooid. Nu zit er alleen nog steeds een gele/groene gloed op van de mest. Kan dit er nog uit met iets of is dat hopeloos? gaat om deze beschermers: [ [url=m/5DAcRD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Je kan het proberen met vanish oid.
Maar uiteindelijk worden alle witte beenbeschermers geel hoor. Probeer ze uit de zon te houden, dat werkt nog het beste.
JustMe8484 schreef:Witte peesbeschermers uit de zon houden? Maar zon bleekt juist! Ik hang bv rompers van mijn kinderen waar rode pastasaus vlekken in zitten voor het raam en na een paar dagen zijn ze weer stralend wit...
Janine1990 schreef:JustMe8484 schreef:Witte peesbeschermers uit de zon houden? Maar zon bleekt juist! Ik hang bv rompers van mijn kinderen waar rode pastasaus vlekken in zitten voor het raam en na een paar dagen zijn ze weer stralend wit...
Dat werkt op katoen...
Niet op dat plastic, zeker niet als dat plastic vol zit met poepresten, want ook al poepen ze niet op de voorbeschermers, die worden ook zeker smerig door wat er in de bak ligt aan resten.
Althans, mijn ervaring is dat witte beenbeschermers in de zon echt niet wit blijven. Ik heb al meerdere paren geel zien verkleuren en sinds ik mijn witte beschermers uit de zon hou blijven ze langer wit. Ondanks dat er best veel poep op de achterbeschermers zit en ik dat niet echt schoon maak
sanso schreef:Wat ik me afvraag;
Het is nu gemiddeld zo'n 30 graden celsius in Nederland en iedereen heeft het extreem warm, hoe kan dat gezien onze lichaamstemperatuur gemiddeld rond de 37 graden celsius ligt?
Hoe kan het dan dat we het zo warm hebben met een aanzienelijk temperatuursverschil?
xxwienekexx schreef:@Janine1990 en is het goed gekomen?
Ik vraag mij is hoe het is om onder narcose te zijn, het voor en na daarin ook. Kom op deze vraag omdat vriendlief vandaag geopereerd wordt/is
Eske_B schreef:Krijg je caloriën binnen als je op kauwgom kauwt maar het niet doorslikt?