Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pascalle90 schreef:Wow dat ik daar nog niet opgekomen was zeg! Gewoon een vriend photoshoppen! Ik kan me echt niet voorstellen dat mijn omgeving dat zou accepteren, die willen het liefst overal van op de hoogte zijn
lieveli schreef:Ik denk dat iemand zich misschien wel heel erg onder druk gezegd heeft gevoeld om aan het 'ideale plaatje' te voldoen. Ik vind het eigenlijk vooral heel zielig.
suikermeisje schreef:lieveli schreef:Ik denk dat iemand zich misschien wel heel erg onder druk gezegd heeft gevoeld om aan het 'ideale plaatje' te voldoen. Ik vind het eigenlijk vooral heel zielig.
Ik idd ook. Die jongen heeft ze er in principe geen pijn mee gedaan. Netjes is het niet maar iemand gebruiken voor seks vind ik nogsteeds erger. (Die mensen weten precies hoe ze jou het gevoel kunnen geven dat je heel bijzonder voor ze bent).
MMIDV schreef:Dat niemand zich in haar omgeving afvroeg waar die vent in godsnaam uithangt4jaar lang je vent verborgen weten te houden haha
Zo'n carfisher heeft geen s*x gehad toch met die meisjes, catfishen is jezelf anders voordoen via internet toch?
Erg natuurlijk voor die meisjes die verliefd zijn geworden op em.
Laatst was er bij dat mtv catfish een jongen die er heilig in geloofde dat hij al jaren contact had met Katy Perry. Hij wilde met haar trouwen enz. Het was natuurlijk heel Katy Perry niet maar zelfs toen dat meisje hem uitlegde wie ze was en waarom ze dat gedaan had, geloofde hij nog steeds dat het toch katy Perry was met wie hij kletste. Katy Perry had dat meisje gestuurd om hem zo op het verkeerds spoor te zettenHet was best sneu voor die jongen.
Flessuh schreef:Meteen goed er uit geschopt dus?
kan me in ieder geval voorstellen dat je daar goed boos van kan worden ja
Gianti schreef:lieveli schreef:Dan was die vriendin wel heel gullible geweest, ik neem aan dat zij bij het maken van de meeste foto's wel aanwezig is geweest
Dat