Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 20:21

Wow.. idioot! :+

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 20:50

Pascalle90 schreef:
Wow dat ik daar nog niet opgekomen was zeg! Gewoon een vriend photoshoppen! Ik kan me echt niet voorstellen dat mijn omgeving dat zou accepteren, die willen het liefst overal van op de hoogte zijn :Y)

Tja, daarnaast.. of je er zelf nou blij van wordt om alleen een denkbeeldig iemand te hebben :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 21:17

Ik denk dat iemand zich misschien wel heel erg onder druk gezegd heeft gevoeld om aan het 'ideale plaatje' te voldoen. Ik vind het eigenlijk vooral heel zielig.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 22:29

lieveli schreef:
Ik denk dat iemand zich misschien wel heel erg onder druk gezegd heeft gevoeld om aan het 'ideale plaatje' te voldoen. Ik vind het eigenlijk vooral heel zielig.

Ik idd ook. Die jongen heeft ze er in principe geen pijn mee gedaan. Netjes is het niet maar iemand gebruiken voor seks vind ik nogsteeds erger. (Die mensen weten precies hoe ze jou het gevoel kunnen geven dat je heel bijzonder voor ze bent).

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 22:44

suikermeisje schreef:
lieveli schreef:

Ik idd ook. Die jongen heeft ze er in principe geen pijn mee gedaan. Netjes is het niet maar iemand gebruiken voor seks vind ik nogsteeds erger. (Die mensen weten precies hoe ze jou het gevoel kunnen geven dat je heel bijzonder voor ze bent).

Nou ja, nu is die jongen er niet echt pijn mee gedaan, maar stel zijn vriendin/verloofde had dat profiel gevonden en dacht dat hij vreemd ging? Dan kon het toch wel flink problemen opleveren :P

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 23:10

Dan was die vriendin wel heel gullible geweest, ik neem aan dat zij bij het maken van de meeste foto's wel aanwezig is geweest :=

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 23:11

lieveli schreef:
Dan was die vriendin wel heel gullible geweest, ik neem aan dat zij bij het maken van de meeste foto's wel aanwezig is geweest :=

Dat _O-

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 09:22

Hoe komt iemand erop hahaha! En ook nog zolang!

Mijn match, met wie ik deze week (donderdagavond waarschijnlijk) ga daten is een beetje passief geworden ofzo... Reageert veel minder en ook op een andere manier dan eerst

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 10:35

Dat niemand zich in haar omgeving afvroeg waar die vent in godsnaam uithangt :') 4jaar lang je vent verborgen weten te houden haha

Zo'n carfisher heeft geen s*x gehad toch met die meisjes, catfishen is jezelf anders voordoen via internet toch?
Erg natuurlijk voor die meisjes die verliefd zijn geworden op em.

Laatst was er bij dat mtv catfish een jongen die er heilig in geloofde dat hij al jaren contact had met Katy Perry. Hij wilde met haar trouwen enz. Het was natuurlijk heel Katy Perry niet maar zelfs toen dat meisje hem uitlegde wie ze was en waarom ze dat gedaan had, geloofde hij nog steeds dat het toch katy Perry was met wie hij kletste. Katy Perry had dat meisje gestuurd om hem zo op het verkeerds spoor te zetten :') Het was best sneu voor die jongen.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 10:38

Katy perry :') :')
Maar dat je dat überhaupt denkt maar na uitleg nog steeds in het verhaal gelooft, klopt ook niet helemaal :+

Melissa0304

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 10:57

MMIDV schreef:
Dat niemand zich in haar omgeving afvroeg waar die vent in godsnaam uithangt :') 4jaar lang je vent verborgen weten te houden haha

Zo'n carfisher heeft geen s*x gehad toch met die meisjes, catfishen is jezelf anders voordoen via internet toch?
Erg natuurlijk voor die meisjes die verliefd zijn geworden op em.

Laatst was er bij dat mtv catfish een jongen die er heilig in geloofde dat hij al jaren contact had met Katy Perry. Hij wilde met haar trouwen enz. Het was natuurlijk heel Katy Perry niet maar zelfs toen dat meisje hem uitlegde wie ze was en waarom ze dat gedaan had, geloofde hij nog steeds dat het toch katy Perry was met wie hij kletste. Katy Perry had dat meisje gestuurd om hem zo op het verkeerds spoor te zetten :') Het was best sneu voor die jongen.

Die aflevering heb ik ook gezien :') :') behoorlijke plaat voor zn hoofd

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 11:08

Zo alles weer even bijgelezen waren aardig wat pagina's.

Zie dat een paar een leuke date hebben gehad, dus dat is altijd super.
Verder de discussie over exen...
Als je goed met elkaar overweg kan waarom niet?

Guess_NH jou andere topic heb ik ook gelezen. Wil er verder niet echt op in gaan het enige wat ik kan zeggen is dat je lekker ver bij hem uit de buurt moet blijven, maar dat is niet iets wat je zelf wilt dus dan houd het op.

Catfish vind ik een heerlijk programma, soms lekker naïef, maar sommige doen het ook zelf.

En dan tinderdates... :') *\o/*

Vorige week een leuke date gehad wordt waarschijnlijk over 7 weken vervolgd.
Gisteren een date gehad.. Leuke man, maar ga niet nog een keer daten. Ziet er goed uit maar is verder niet mijn type.

Ik ben vrijdag en zaterdag gaan carnavallen. Gisteren een rustige dag en vandaag en morgen ga ik na m'n werk weer.
Super leuk geweest leuke mannen ontmoet 'in het wild'.

Zaterdag ochtend was alleen een beetje een domper -O-

Waren 2 mannen mee naar huis die konden niet thuis komen ( we konden ze al wel )
Vriendin vond die ene wel leuk ( ook eerder al mee gedate etc. ) Dus had ze gezegd dat ze wel in bed konden.
Vroeg die andere of hij liever in bed lag of op de bank zodat ik het tegenovergestelde zou doen.
Hij zei heel aardig " ik ga wel op de bank want daar laat ik jou niet slapen"

Helemaal top dus ik met mn dronken hoofd naar bed gegaan, was ook echt outfit uit en slapen.
Wordt ik 1,5 uur later wakker zie ik een arm om me heen.

Ik eerst nog bedenken van" Huh :o? Ik lig toch alleen? " " Vriendin ligt er toch niet?"

Toen ging het lampje branden dat zij bij die vriend lag :)*
Dus ik draaide mij om en toen ging even het lampje uit en draaide ik een klein beetje door _-:( _-:(

Hij dacht toen ik sliep dat hij er dus wel gezellig bij kon gaan liggen want ja... sommige vrouwen vinden dat niet erg joh. Heeft dus ook zn outfitje uitgedaan en lag in zijn boxer helemaal om me heen.

Even voor de duidelijkheid.. Hij was dus wakker!!! Dus het is niet in zijn slaap gegaan of perongeluk of iets.
Had hem 's nachts en 's ochtends al tig keer gezegd dat ik niets van hem moest. Dus die ochtend hebben zij mij allemaal op z'n ergst gezien -:(- -:(-

Vriendin heeft veel van mij gezien, maar zei ook dat ze mij nog nooit zo boos had gezien.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 11:18

Meteen goed er uit geschopt dus? }:)

kan me in ieder geval voorstellen dat je daar goed boos van kan worden ja -O-

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 11:29

Flessuh schreef:
Meteen goed er uit geschopt dus? }:)

kan me in ieder geval voorstellen dat je daar goed boos van kan worden ja -O-

Ja ik kreeg even kortsluiting dus niet zulke nette dingen gezegd _O-
Vervolgens loop ik naar beneden, was hij weer op de bank gaan liggen _-:( _-:(
Als in joh niets aan de hand.

Dus dat is best nog wat stennis geweest. incl. met wat bedreigingen van mijn kant. Niet netjes misschien maar je voelt je serieus gewoon niet prettig.

Als ik weet dat mensen blijven slapen, mogen er 20 bij mij in bed liggen. maar dan weet ik dat en houd ik er rekening mee ( ook kwa kleding zeg maar ) Dit was gewoon -:(- -:(-

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 11:31

Oooh wat een lef zeg :oo gadverdamme zeg %) :r ik had hem in z'n boxer op straat gezet ..

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 11:32

Die catfish aflevering over Katy Perry heb ik ook gezien :=

Jeeetje thenexttry die had ik ook het huis uit geschopt, wat een lef..

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 11:38

Thenexttry, wat?? :wow: Ik zou ook niet zo vrolijk zijn..

Oh dat Katy Perry gedoe, verschrikkelijk _-:( Forever alone hoor die gast :')

Gisteren op carnaval kwam ik steeds een knap ding tegen die zooo hard op een tinder match leek :+ Maar hij beweerde toch echt dat hij een andere naam had., we hebben zelfs samen naar het tinderprofiel gekeken. :D

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 11:40

Zo ik denk dat die vent echt serieus pijn had gehad als ie dat bij mij had gedaan :r snap echt niet dat er mannen zijn die denken dat dat soort dingen kunnen. Vraag me ook af wat voor n opvoeding zo iemand heeft gehad.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 11:43

jooproo schreef:
Hoe komt iemand erop hahaha! En ook nog zolang!

Mijn match, met wie ik deze week (donderdagavond waarschijnlijk) ga daten is een beetje passief geworden ofzo... Reageert veel minder en ook op een andere manier dan eerst

denk dat de date er niet gaat komen...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 11:47

Gianti schreef:
lieveli schreef:

Dat _O-

Ik vond trouwens een artikel dat iemand haar probeert te naaien met dit verhaal, omdat ze al jaren samenwoont met een man (en familie/vrienden kunnen dit bevestigen) dus het is best wel triestig.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 11:50

Dat denk ik ook niet indd Alja, nu alvast wat minder reageren en dan woensdag afzeggen of niks meer laten horen..

Ik heb gister met mijn date een cake gebakken :Y)

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 11:54

DanielleB schreef:
Dat denk ik ook niet indd Alja, nu alvast wat minder reageren en dan woensdag afzeggen of niks meer laten horen..

Dus nu heb je cake over? :+

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 11:56

Flessuh schreef:
DanielleB schreef:

Bij hem gemaakt en het daar ook maar gelaten, ik heb iets meer reserves dan hij :Y)

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 12:25

DanielleB schreef:
Flessuh schreef:

Bij hem gemaakt en het daar ook maar gelaten, ik heb iets meer reserves dan hij :Y)

Dat valt wel mee toch!?

Idd jooproo, ik denk dat ze af gaat zeggen. Hou de eer aan jezelf en zeg vast af want je hebt een leuke meid ontmoet ofzo :+

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 12:28

Het valt opzich mee hoor, maar in vergelijking met hem hahah...
En ik heb een kantoorbaan waar ik de hele dag op mijn reet zit, hij is automonteur dus hij mocht het restant opeten :Y)