_Friemel schreef:Ik heb het peuterbed van m'n zoontje op marktplaats staan omdat hij over gaat naar een groter bed, ik heb dit bed zelf ontworpen en met de hand laten maken van zware kwaliteit steigerhout 1,5 jaar geleden (lees, je krijgt t bed dat maar 70x150 is bijna niet opzij) ik heb er zelf veel voor betaald dus ik wil er graag wat moois voor terug, hij staat echt net op marktplaats en ik krijg een bod van 50 euro met daarachter aan dat ze het zo zwaar heeft want alleenstaand en of ik een uitzondering kon maken en van een ander 150 met een levensverhaal erachteraan, 5 kids, krap bij kas, weinig ruimte etc. Waar haal je het lef vandaan....
Koop dan lekker een goedkoop bed van Leen Bakker of IKEA.
wilde eigenlijk terug sturen dat ik ook alleenstaand ben en een nieuw bed moet kopen voor m'n zoontje. Of moet hij maar op de grond
). Hoop gemopper omdat de kast zo zwaar was (had ze al gewaarschuwd). Met veel gezucht en gesteun het kreng op de aanhanger gekregen, komt de vader met 25 euro aan omdat ze de aanhanger hadden moeten lenen ivm het gewicht van de kast.
cayenne, om die reden laten wij betalen vóórdat het ingeladen is.... Een buurman had het een keer met een piano. Heel veel moeite gedaan om dat ding in te laden en toen gaven ze er ook minder dan van te voren afgesproken voor. Nu was m'n buurman nogal makkelijk en heeft het erbij laten zitten...
vind ik toch best gek aangezien het om schoenen gaat. In de advertentie had ze aangegeven dat het maat 39 was. Toen ik ze gekocht had stuurde ze een berichtje dat het eigenlijk maat 40,5 was maar dat het als een 39 valt, opzich geen probleem. Maar nu aangekomen blijken ze maat 41 te zijn en veel te groot natuurlijk. Daarnaast had ik nadrukkelijk gevraagd of het adidas-merkje erop stond en die stond er op zei ze. Mooi niet dus... Ze vertelde ook nog hoe lekker ze liepen maar goed ze lopen dus ook voor geen meter. Volgens de regelgeving van UW mag ik ze terugsturen, maar met verzendkosten voor eigen rekening (6,95). Baal hier toch wel weer van.
(Ze zijn trouwens zo belachelijk duur omdat ze zijn ontworpen door Kanye West