Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 22:43

Yv, bedoel je mij? (Weet niet of er nog een Stef is) zo ja, wat bedoel je? Voorbeeld?

Banyu

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-16 22:45

Geen idee century. Is er niet een site waar verkooppunten opstaan oid, google?

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 22:47

Ik heb Kringle wel op de elektrische brander gehad van Action maar daar rook ik het niet altijd goed op. Covered Bridge was heel sterk maar Rosemary rook ik nauwelijks.

Ik heb mijn PS kaars verbouwd. Ik ruik 'm dus hij zal wel sterk zijn want mijn neus zit nog dicht. Hij verzoop alleen weer dus ik heb er was uit gesneden en de lont was helemaal gekruld dus die heb ik geknipt na veel prullen. Nu doet ie het weer goed gelukkig!

Haha Yv, het viel mij ook op maar ik ben sowieso een zeikerd met knipogen :D

Century, ik kom van een heel andere kant dus ik heb geen idee sorry.

_sylvia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 22:49

Dankje Lisitano! Zelfde ervaring dus. Jammer, vind dat van Kringle wel iets sneller de geur af is.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 22:52

_sylvia_ schreef:
Dankje Lisitano! Zelfde ervaring dus. Jammer, vind dat van Kringle wel iets sneller de geur af is.

Ja, meestal wissel ik die na 1 vier uurslichtje. Het ligt er wel aan welke geur. Cozy Cabin wordt iets zachter bij het tweede lichtje maar blijft lekker <3

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 23:03

Yv_ schreef:
Stef, mag ik vragen waarom je elke keer ;) neerzet bij een antwoord als iemand wat vraagt? Vind het zo raar overkomen, net alsof er niks gevraagd mag worden :')? Denk dat je het totaal niet zo bedoelt, vandaar f de vraag :).

Wme, waarom per pb? Ik ben nl ook wel nieuwsgierig, omdat dat klinkt als een geur die mij ligt. Als je bang bent voor reclame: dit is zuiver een merk en mogelijkheden bespreken dus naar mijn idee geen reclame gedoe. Reclame is constant doorratelen over iets :). Dan zouden we ook nooit kunnen praten over een geur van bijv yankee die uit het assorti is en of er wat vergelijkbaars is.....
Ik snap je enerzijds wel, maar denk dat je de link naar reclame niet helemaal goed ziet dan? Of ik moet het natuurlijk heel krom zien? Dat kan ook hoor _O-

Sylvia: blackberry Blossom is goedgekeurd hoor <3, wat een lekker geurtje! Wel op een hoge theelichtjesbrander, maar we ruiken m :)) :D

Balen Santiago :(. Heel irritant!

Omdat het neigt naar reclame.
Ik heb een tijdje geleden in het andere toppic naar aanleiding van een pb die ik kreeg van de mods waar ik alle begrip voor heb, gemeld dat ik antwoorden die inhoudelijk gaan over waxmeltsenzo producten beantwoord via pb.

Het gaat er niet om hoe ik het zie of jij. Het gaat erom dat er regels zijn en het komt regelmatig voor dat ik die regels helaas overschrijd, omdat ik niet de hele lijst met regels in mijn hoofd heb en gewoon omdat ik gewoon snel iets neer zet zonder na te denken.

Voor de duidelijkheid. Jullie kunnen gewoon praten over elk merk :D Alleen voor mij is het zo dat ik niet te inhoudelijk moet gaan. Nou ben ik snel geneigd om alles openlijk te doen, dat zit nou eenmaal in mijn aard ;) Maar het is net zo makkelijk om dit via pb te doen.

Dus als je wat wil weten, stel je vraag. Je krijgt antwoord alleen dat kan ook per pb zijn ;)

Ik hoop dat het zo duidelijk is, het zijn geen geheimen, maar ik zit hier naast mezelf zeker in dit topic ook als bedrijfje. Het is dan gewoon ook niet netjes om vragen te beantwoorden op die manier.
Laatst bijgewerkt door BeFunny op 17-03-16 23:07, in het totaal 2 keer bewerkt

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 23:04

Ik ben ieder geval blij met je pbtje waxmeltsenzo, daar heb ik zeker wat aan voor mijn volgende bestelling :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 23:15

Ja nee sorry, als ik antwoord moet krijgen per pb, stel ik de vraag wel gewoon niet.

Weenie Stef, viel me op dat er een paar keer wat gevraagd/gezegd werd en dat he dan ;) erachter deed _O-. Kwam beetje raar over na juist die vragen/opmerkingen, vandaar dat ik het f vroeg :). Staat geloof ik op de vorige pagina of pagina ervoor ofzo?

Myrt, jij leest mee toch? Kun jij duidelijkheid geven?

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 23:23

@Yv, de vraag ging over bepaalde geuren. Ik zou die geuren kunnen noemen maar de lijst met geuren die ik toen nieuw had werd o.a gezien als reclame ;)

Het komt dus voor dat ik vragen beantwoord die wat minder specifiek zijn gewoon openlijk, Maar deze is dus tricky. Ik vind het ook zo banketstaaf om voor elke vraag eerst contact met de modjes op te nemen of het is toe gestaan, die hebben volgens mij wel wat beters te doen. Dus doe ik het liever zo.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 23:24

Ben me iig van geen kwaad bewust yv, maar deze ;) is gewoon een van m'n meest gebruikte smileys :j

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 23:25

Eight schreef:
Ik ben ieder geval blij met je pbtje waxmeltsenzo, daar heb ik zeker wat aan voor mijn volgende bestelling :)

Gelukkig :j

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 01:05

Cerastes schreef:
waxmeltsenzo schreef:
Ik ken ze nier maar deze heeft een cadeau winkel als ik het goed heb begrepen

https://www.facebook.com/JackysWaxMeltjesAlkmaar

Ik heb contact met haar gehad en ze verkoopt alleen via facebook en heeft ook geen winkel (meer?) zei ze...
En ze verkoopt alleen dr eigen melts... :(

Hier had ik overheen gelezen.
Ik weet niet precies hoe het zit bij google had ik gezocht en kreeg dit te zien

https://www.google.nl/webhp?sourceid=ch ... 3637966783

Maar als je op facebook kijkt is de naam veranderd.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 01:07

MariekeB schreef:
ahaaaaaaa. ik heb via 100poot twee scent chips branders gekocht . De ene doet het prima, maar bij de ander heb ik heel vaak dat je de was ruikt. ( ook bij YC )
Die wordt dus te heet.
Wat jammer , de kleur is perfect in mijn slaapkamer en ik vind hem mooi. Maar ik ga er zo gelijk afscheid van nemen.
Niets aan te doen. Op zoek naar een nieuwe elektrische dus.

weer iets geleerd in dit topic

De mijne deed het wel goed de eerste twee weken, daarna werd hij veel warmer.
Rare dingen die van SC.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 08:57

Kringle hier op de elektrische brander was ook geen succes :n Rook er nauwelijks wat van...
Doe momenteel eigenlijk alleen gs en sm op de elektrische brander. Weet niet of YC het erop doet?

Ik snap wel wat Yv bedoeld maar wss bedoel jij het niet zo Stef.
Ik persoonlijk vind een ;) na elke zin een beetje betweterig overkomen, alsof je het al weet en iemand anders iets stoms zegt. Ik vind de ;) altijd een beetje gevaarlijk want iedereen die interpreteert hem anders :')

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 10:16

Het is 18 maart *\o/*
Dat betekent dat het nog maar 10 dagen duurt voor het 28 maart is *\%/*
Mijn bankrekening is al helemaal zenuwachtig.

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 10:17

Lisitano :')

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 10:26

Hahaha Lisitano _O-
Ik ben hier echt aan het twijfelen hoeveel ik mee ga nemen aan geld. Alles wat ik meeneem gaat op denk ik.. Maar aan de andere kant als ik niet genoeg meeneem is het weer zonde als ik iets niet mee kan nemen.. Dilemma's hahaha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 10:27

Ik wil ook mee ^)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 10:29

Genoeg meenemen iig :D

Mijn rekeningnummer is ook zenuwachtig, helemaal nu ik gisteren nog een jurkje heb besteld voor een bruiloft :')

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 10:43

Schop je familie buiten Anc :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 10:45

Ja...
Dat zal wel niet in goede aarde vallen...

:')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 10:46

Je wordt plots ziek? :P

Hier net de Vanilla Wonderland de post op gedaan! 2 doosjes minder... Nu lijkt mijn schuif zo leeg... Maar heb mij voorgenomen in april niet te bestellen...

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 10:49

DeMolenhoek schreef:

Hier net de Vanilla Wonderland de post op gedaan! 2 doosjes minder... Nu lijkt mijn schuif zo leeg... Maar heb mij voorgenomen in april niet te bestellen...

Nou het is maart. Ik zie het probleem niet.

DnT schreef:
Ja...

Moet er iemand bellen dat er een noodgeval is en je als een idioot hier moet komen en het wel even kan duren?

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 10:51

Lisitano schreef:
DeMolenhoek schreef:

Nou het is maart. Ik zie het probleem niet.

DnT schreef:
Ja...

Moet er iemand bellen dat er een noodgeval is en je als een idioot hier moet komen en het wel even kan duren?

_O- _O-

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 10:56

Neem je ze allemaal mee Anc, vinden ze ook vast gezellig!! :))