Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yv_ schreef:Stef, mag ik vragen waarom je elke keerneerzet bij een antwoord als iemand wat vraagt? Vind het zo raar overkomen, net alsof er niks gevraagd mag worden
? Denk dat je het totaal niet zo bedoelt, vandaar f de vraag
.
Wme, waarom per pb? Ik ben nl ook wel nieuwsgierig, omdat dat klinkt als een geur die mij ligt. Als je bang bent voor reclame: dit is zuiver een merk en mogelijkheden bespreken dus naar mijn idee geen reclame gedoe. Reclame is constant doorratelen over iets. Dan zouden we ook nooit kunnen praten over een geur van bijv yankee die uit het assorti is en of er wat vergelijkbaars is.....
Ik snap je enerzijds wel, maar denk dat je de link naar reclame niet helemaal goed ziet dan? Of ik moet het natuurlijk heel krom zien? Dat kan ook hoor
Sylvia: blackberry Blossom is goedgekeurd hoor, wat een lekker geurtje! Wel op een hoge theelichtjesbrander, maar we ruiken m
![]()
Balen Santiago. Heel irritant!
Cerastes schreef:waxmeltsenzo schreef:Ik ken ze nier maar deze heeft een cadeau winkel als ik het goed heb begrepen
https://www.facebook.com/JackysWaxMeltjesAlkmaar
Ik heb contact met haar gehad en ze verkoopt alleen via facebook en heeft ook geen winkel (meer?) zei ze...
En ze verkoopt alleen dr eigen melts...
MariekeB schreef:ahaaaaaaa. ik heb via 100poot twee scent chips branders gekocht . De ene doet het prima, maar bij de ander heb ik heel vaak dat je de was ruikt. ( ook bij YC )
Die wordt dus te heet.
Wat jammer , de kleur is perfect in mijn slaapkamer en ik vind hem mooi. Maar ik ga er zo gelijk afscheid van nemen.
Niets aan te doen. Op zoek naar een nieuwe elektrische dus.
weer iets geleerd in dit topic
DeMolenhoek schreef:Je wordt plots ziek?
Hier net de Vanilla Wonderland de post op gedaan! 2 doosjes minder... Nu lijkt mijn schuif zo leeg... Maar heb mij voorgenomen in april niet te bestellen...
DnT schreef:Ja...
Dat zal wel niet in goede aarde vallen...
Lisitano schreef:DeMolenhoek schreef:Je wordt plots ziek?
Hier net de Vanilla Wonderland de post op gedaan! 2 doosjes minder... Nu lijkt mijn schuif zo leeg... Maar heb mij voorgenomen in april niet te bestellen...
Nou het is maart. Ik zie het probleem niet.DnT schreef:Ja...
Dat zal wel niet in goede aarde vallen...
Moet er iemand bellen dat er een noodgeval is en je als een idioot hier moet komen en het wel even kan duren?