Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Winged schreef:Mijn omgeving is behoorlijk aan het babyboomen. Meiden die jonger dan mij zijn hebben al een paar koters en zijn gelukkig getrouwd enzovoorts. Ondertussen heb je mij: 26, vrijgezel, prima baan, goed sociaal leven... En mijzelf afvragend of ik ondertussen toch niet eens wat tempo moet maken. Tegelijkertijd praat ik mijzelf aan dat ik totaal niet bezwijk onder sociale druk, want hey... Ik moet eerst nog halsoverkop verliefd worden.
Langzaam maar zeker heb ik het idee dat ik de weg kwijt ben. Ik wil even terug naar 'johhh, chill, komt allemaal wel'. Ik haat deze quaterlifecrisis!
Winged schreef:Mijn omgeving is behoorlijk aan het babyboomen. Meiden die jonger dan mij zijn hebben al een paar koters en zijn gelukkig getrouwd enzovoorts. Ondertussen heb je mij: 26, vrijgezel, prima baan, goed sociaal leven... En mijzelf afvragend of ik ondertussen toch niet eens wat tempo moet maken. Tegelijkertijd praat ik mijzelf aan dat ik totaal niet bezwijk onder sociale druk, want hey... Ik moet eerst nog halsoverkop verliefd worden.
Langzaam maar zeker heb ik het idee dat ik de weg kwijt ben. Ik wil even terug naar 'johhh, chill, komt allemaal wel'. Ik haat deze quaterlifecrisis!
Lieszje schreef:Winged schreef:Mijn omgeving is behoorlijk aan het babyboomen. Meiden die jonger dan mij zijn hebben al een paar koters en zijn gelukkig getrouwd enzovoorts. Ondertussen heb je mij: 26, vrijgezel, prima baan, goed sociaal leven... En mijzelf afvragend of ik ondertussen toch niet eens wat tempo moet maken. Tegelijkertijd praat ik mijzelf aan dat ik totaal niet bezwijk onder sociale druk, want hey... Ik moet eerst nog halsoverkop verliefd worden.
Heel erg herkenbaar!
Ik wil aan de ene kant wel weer een relatie maar wil eigenlijk ook nog vrijgezel blijven
Damned schreef:waar kan je die fanfiction zoal lezen?
Bralindy schreef:Ik snap juist niks van archiveofourown![]()
Confession: Ik soms zo ontzettend genieten van hele duistere en donkere epische muziek.
Perfecte setting. Winged schreef:Mijn omgeving is behoorlijk aan het babyboomen. Meiden die jonger dan mij zijn hebben al een paar koters en zijn gelukkig getrouwd enzovoorts. Ondertussen heb je mij: 26, vrijgezel, prima baan, goed sociaal leven... En mijzelf afvragend of ik ondertussen toch niet eens wat tempo moet maken. Tegelijkertijd praat ik mijzelf aan dat ik totaal niet bezwijk onder sociale druk, want hey... Ik moet eerst nog halsoverkop verliefd worden.