Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Winged

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-15 10:23

Dat topic inderdaad ook gelezen :))

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 10:31

Winged schreef:
Mijn omgeving is behoorlijk aan het babyboomen. Meiden die jonger dan mij zijn hebben al een paar koters en zijn gelukkig getrouwd enzovoorts. Ondertussen heb je mij: 26, vrijgezel, prima baan, goed sociaal leven... En mijzelf afvragend of ik ondertussen toch niet eens wat tempo moet maken. Tegelijkertijd praat ik mijzelf aan dat ik totaal niet bezwijk onder sociale druk, want hey... Ik moet eerst nog halsoverkop verliefd worden.

Langzaam maar zeker heb ik het idee dat ik de weg kwijt ben. Ik wil even terug naar 'johhh, chill, komt allemaal wel'. Ik haat deze quaterlifecrisis! :+

Omg alsof ik dit heb geschreven (behalve de goede baan) :')

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 12:11

Winged schreef:
Mijn omgeving is behoorlijk aan het babyboomen. Meiden die jonger dan mij zijn hebben al een paar koters en zijn gelukkig getrouwd enzovoorts. Ondertussen heb je mij: 26, vrijgezel, prima baan, goed sociaal leven... En mijzelf afvragend of ik ondertussen toch niet eens wat tempo moet maken. Tegelijkertijd praat ik mijzelf aan dat ik totaal niet bezwijk onder sociale druk, want hey... Ik moet eerst nog halsoverkop verliefd worden.

Langzaam maar zeker heb ik het idee dat ik de weg kwijt ben. Ik wil even terug naar 'johhh, chill, komt allemaal wel'. Ik haat deze quaterlifecrisis! :+

Heel erg herkenbaar!
Ik wil aan de ene kant wel weer een relatie maar wil eigenlijk ook nog vrijgezel blijven :')

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 12:13

Danique schreef:
Verhalen (meestal online) door fans over hetgeen waar ze fan van zijn met hunzelf of hun idool in de hoofdrol (filmkarakters, bands, youtubers). Smut is dan de 18+ versie daar weer van.

Band smut hier oeps

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 12:47

Stephaniiee_ schreef:
Als ik een lijstje maak met dingen die ik nog moet doen, zet ik er altijd wat dingen bij die ik al gedaan heb zodat het lijkt alsof er al heel wat gedaan is :')

Same here.
Werkt voor mij wel écht motiverend trouwens :)

Dannon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 12:58

Lieszje schreef:
Winged schreef:

Heel erg herkenbaar!
Ik wil aan de ene kant wel weer een relatie maar wil eigenlijk ook nog vrijgezel blijven :')

Ach ja. En daar zit ik dan; net 31, goede baan, vrijgezel, goed sociaal leven, en 2 kids hier in huis.

Euh, volgens mij hoor je niet voor je 30ste al de piek van je carriere te bereiken en een ex vrouw te hebben en twee kids thuis; dat is meer iets voor achter in de veertig, begin vijftig? Te veel te snel is ook niet alles :')

evengeennaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 13:48

Nou voor de mensen hier die het lekker vonden voelen :')
Afbeelding

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 13:57

Confession: ik heb nooit geweten wat het verschil is tussen vriendschap of andere vormen van platonische liefde en romantische liefde :=
[ben ook nog nooit verliefd geweest, en ben 20 :') ]

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 13:59

Komt vanzelf :)

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 14:00

_sharonnn schreef:

Ik heb er ook helemaal geen haast mee, lekker rustig leventje zo. Als ik andere meiden hoor praten, of van die relatietopics lees hier op bokt, daar heb ik helemaal geen zin :+

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 14:02

vanspeijk schreef:
_sharonnn schreef:

Ik heb er ook helemaal geen haast mee, lekker rustig leventje zo. Als ik andere meiden hoor praten, of van die relatietopics lees hier op bokt, daar heb ik helemaal geen zin :+

Precies, ik snap je volkomen! (Al heb ik wel een relatie := )

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 14:09

meikelief schreef:
Nou voor de mensen hier die het lekker vonden voelen :')
[ [url=m/VN5Ovm.jpg]Afbeelding[/url] ]

Weet ik, toch blijft ik het doen :=

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 14:24

waar kan je die fanfiction zoal lezen? :)

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 14:26

evengeennaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 14:38

Damned schreef:

De app whatpad

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 14:45

meikelief schreef:
Damned schreef:

De app whatpad

Ik denk dat je Wattpad bedoelt. :D

evengeennaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 14:47

meikelief schreef:
Damned schreef:

De app whatpad

Ik denk dat je Wattpad bedoelt. :D[/quote]

Dat :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 14:50

Archiveofourown, Wattpad, Fanfiction.net...

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 14:54

Danique schreef:
Archiveofourown, Wattpad, Fanfiction.net...

archiveofourown vind ik zelf ook het prettigst... fanfiction.net staat een hoop bagger tussen en de 'nieuwe' [ok ze hebben 'm al jaren zo but still] lay-out is verschrikkelijk.

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 15:38

Ik snap juist niks van archiveofourown :')

Confession: Ik soms zo ontzettend genieten van hele duistere en donkere epische muziek.

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 16:05

Bralindy schreef:

Confession: Ik soms zo ontzettend genieten van hele duistere en donkere epische muziek.

Idem <3

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 16:23

Bralindy schreef:

Jaaaaaa..... Vooral deze: https://www.youtube.com/watch?v=DWA6Dp7jIS4 Ik luister hem vaak als ik op de fiets zit in de winter en het is donker :') Perfecte setting.

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 16:24

Winged schreef:

Heel herkenbaar: ok, ben dan niet vrijgezel (en niet getrouwd) maar mensen vragen serieus wanneer ''het'' nou eens komt? Ik zeg altijd maar ''Als jullie het weten, dan weet ik het ook''. :D

Myrsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 16:41

Bralindy schreef:
Ik schrijf fanfiction. Niet veel mensen weten het en tegen een leek zeg ik dat ik een beetje verhaaltjes schrijf en dan hoop ik dat ze er niet op ingaan :')

Schuldig *\o/* :')

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 16:42

Marrie_L schreef:
Bralindy schreef:
Ik schrijf fanfiction. Niet veel mensen weten het en tegen een leek zeg ik dat ik een beetje verhaaltjes schrijf en dan hoop ik dat ze er niet op ingaan :')

Schuldig *\o/* :')

High five!