Mooie fotos zeg. Hier net de eerste rommeltjes in de verte. Wind is aangetrokken en net heel vreemd, mooie blauwe lucht en heel dikke druppels/straken glinsterend water schuin naar beneden. Niet veel waardoor je de strepen los van elkaar zag komen. Mooi.
Hier in Apeldoorn is net een bui langs gegaan. Pal over Epe heen (volgens buienradar). Maar Apeldoorn heeft heel wat flitsen en hagel meegepakt. Nu weer witte wolken.
Wat een weerbeeld zeg!
AnnevM
Geplaatst: 05-05-15 12:42
Stille meelezer Heb er absoluut geen verstand van ofzo maar vind het wel gaaf om te zien. Net 2 foto's gemaakt vanuit de auto onderweg naar stal. Ging even kijken bij m'n paard of ze nog veilig was
Ging flink tekeer en onweert nu nogsteeds. De volgende wolken zijn al onderweg zie ik vanuit m'n raam
Mariska_28
Geplaatst: 05-05-15 12:42
Hier trok net een mooie bui over.. zonder wallcloud helaas..
En voor de mensen die het zonder onweer moeten doen... hier in ieder geval wel het geluid..
NatasjavE
Geplaatst: 05-05-15 12:43
Het gaat aan twee kanten exact langs Utrecht
JoycexEnya
Geplaatst: 05-05-15 12:46
Hier ibdd ook lekker aan het rommelen met af en toe bliksem. Heb het ook gefilmd sorry voor de kwaliteit. Het grappige in onze voortuin onweert het in de achtertuin blauwe luchr met paar wolken
Hoe fotografeer je in hemelsnaam bliksem?
NatasjavE
Geplaatst: 05-05-15 12:49
JoycexEnya schreef:
Hoe fotografeer je in hemelsnaam bliksem?
Niet met je Iphone.
Of beter, indien wel dan heb je een lucky shot.
renate85
Geplaatst: 05-05-15 12:50
ederveen op dit moment.. midden van het land. net al een flinke bui en een paar klappers gehad
Net ruim een uur op stal geweest en echt wáánzinnig gave foto's gemaakt. Ik zag de storm van verre aankomen. Echt zo gaaf! Ik wist niet waar ik moest kijken. In het land bij ons hebben we 360° zicht in de lucht en ik heb echt een paar juweeltjes geschoten. Ga ze straks even bekijken en bewerken. Paard staat binnen. Net door de regen gereden en ik zag werkelijk geen 5 meter voor me! Snelweg was meer een wildwaterbaan! (moet via viaduct over de A12)
Echt SUPERGAAF!! Ik hoop dat Jolien en Animal een gave dag hebben, maar als ik het goed zie, is dat geen probleem.
Wow, wat is dit leuk!
renate85
Geplaatst: 05-05-15 13:18
nog een mooi plaatje geschoten. mushrooms zijn dit toch?
Hier onweert het heel licht, de flitsen zijn niet echt zichtbaar helaas, het is gewoon de lucht die oplicht en daarna hoor je wat gerommel. Het regent ook zo ontzettend hard dat het zich gewoon 0 is eigenlijk, jammer hoor!