Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vuurneon schreef:Aan de man die gezellig een gesprek in het Fries begon tegen mij. A ik was niet in Friesland, B hij stapte niet over naar Nederlands ondanks verzoek (vermoed dat hij ook echt nooit Nederlands spreekt) C ik weet nog niet wat hij zei want hij praatte ook nog eens binnensmonds
nicole_floor schreef:Aan mijn vriend die er nog niet weer is. En blijkbaar geen fiets kan schelen dat ik dood ongerust ben...
KimD schreef:nicole_floor schreef:Aan mijn vriend die er nog niet weer is. En blijkbaar geen fiets kan schelen dat ik dood ongerust ben...
Hadden jullie een afspraak gemaakt dan hoelaat hij thuis zou zijn? Mijn kerel weet (is inmiddels wel alweer jaren geleden), dat als wij afspreken dat hij bijvoorbeeld rond 2.00 uur thuis is en ik word ergens rond 3 of 4 wakker en hij is er nog niet, de deur op de klem gaat. Doet ie één keer en nooit meer.Hij weet ook goed dat ik dat soort dingen bloedserieus meen en hij appte dus ook als het later werd (met reden uiteraard).
Ik heb me vandaag geërgerd aan een kerel die liep te roeptoeteren langs het wedstrijdveld bij de honden, eikels.