Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik ben blijkbaar absoluut niet bekend met Nederlandse bruiloften.
Had je een alternatief voor als het weer niet mee zou werken? Eulogy schreef:Ik had dus geen idee wat een ceremoniemeester isIk ben blijkbaar absoluut niet bekend met Nederlandse bruiloften.
Hele mooie locatie met dat prieeltje!Had je een alternatief voor als het weer niet mee zou werken?

.
. Iedereen stond toen heel gezellig verzameld onder de grote parasols. Maar als het echt flink geregend had, hadden de mensen van de locatie de opstelling binnen opgebouwd. Daar was precies genoeg ruimte. 

.
Achter je oldtimer trouwauto aanrijden met een moderne auto zodat je verder kan als het oude kreng het begeeft... Het verplaatsen van kadoos naar kamer of ze aan het einde van de avond meenemen en afleveren bij het huis van het bruidspaar, kijken of de band/dj/whatever niet doodgaat van honger of dorst, indien nodig afrekenen met band/dj aan het einde van de avond.

Anoniem schreef:Ik had een hofdame, dat was mijn schoonzus. Die moest er de hele dag voor zorgen dat mijn jurk en sluier goed lagen (bv ook helpen in en uitstappen bij de koets met de sleep en sluier) en mijn make-up goed was (bv even waarschuwen wanneer bv lippenstift vervaagde).
Ik had haar een hele mooie passende gala outfit (jurk een jasje) gekocht met schoenen en tasje en ze mocht haar haren laten opsteken bij de kapper en make-up bij visagiste laten doen.

Was mijn nichtje van toen 13 jaar. Ze heeft gewone kleding gekregen die ze altijd kan dragen, leuk tuniekje, gewoon normale kleding.