Genieten van de laatste vakantiedag. Vanaf morgen begint het normale leven weer, werken en studeren. Hopelijk krijgen we vanmiddag bericht dat de nieuwe eettafel klaar staat, dan kunnen we die ophalen. Verder in huis aanrommelen en misschien verder werken aan mijn schilderij. Vanavond nog even naar de spotschool.
Vanmorgen gewerkt van 8-12. Nu onderweg naar huis met de trein en dan thuis even douchen en lunchen. Misschien nog even een uurtje slapen, was toch wel erg kort vannacht. En dan weer werken van 17-22.
Heel erg hopen dat de bloedtest mee valt en dat ik geen blinde darm ontsteking heb(krijg ik elk moment te horen) als het goed is vanmiddag boodschappen doen, anders weet ik het niet!
Vanochtend naar de fysio, daarna geklust. Vanmiddag nog wat voor mijn werk gedaan en zo rondje hardlopen. Verder genieten van het weekend, maandag weer aan het werk
kerst spullen opgeruimd. bij pony's hard gewerkt inhaal slag na de sneeuw. honden laten rennen op het veld. en boodschappen gedaan. gekookt en nu op de bank.
Balou_k
Geplaatst: 02-01-15 22:06
Richting de badkamer en me eens fatsoeneren voor het stappen..
Lekker mijn bed in en proberen te slapen. Vandaag weer eerste werkdag van het jaar gehad gelijk van 8:00 tot 21:00 pff. Nu ff bijslapen van oud en nieuw
Vanmorgen om 7 uur op het werk om te balansen en 11 uur weer vrij, toen met collega's geluncht en toen lekker naar huis 3 films gekeken met zusje en vanavond mijn krekels uitgezocht.. En dan nu lekker slapennn