Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Haha
was ook geen succes
maar mij kon je opvegen
Gianti schreef:niet echt een date faal maar had toch even mn bek vol tanden
ik zat bij de kapper te wachten, neemt zo'n gladjanus buitenlandertje met lang haar (jaar of 22) de plek in tegenover me (dus ook klant) na 10 minuten begon die tegen mij te banketstaaf
hij: was je afkomst
ik: ik ben half indisch
hij: oooh, ben je al verloofd/ getrouwd
ik: * kijkt schaapachtig aan, ziet dat die de vraag serieus meent* hahaha nee, eerst even studeren he![]()
hij: oooh maar bij mij hoef je echt niet te studeren!!! mag ik je nummer?
ik weet niet wat die zelf erbij verwachtemaar mij kon je opvegen
had gevoel dat die de verlovingsring al klaar had staan
Ik heb je een pb gestuurd! 
Die zaterdag was er een feest waar we toevallig beide heen gingen, ik was net 13 ofzo en was dood zenuwachtig want hij wou me wel even ontgroenen
Wat heb ik me geschaamd zeg, toen ik thuis kwam zei die dat hij me toch niet zo leuk vond. Oeps
Kan er achteraf echt hard om lachen, die tijd vond ik het minder grappig
Ik zou gewoon lekker een drankje gaan doen
Emmaa_ schreef:Oh uit eten op een eerste date zou ik echt niet durvenIk zou gewoon lekker een drankje gaan doen
Sunneva schreef:Emmaa_ schreef:Oh uit eten op een eerste date zou ik echt niet durvenIk zou gewoon lekker een drankje gaan doen
Hij moet uit Amsterdam komen, dus dan kan ik hem moeilijk na een paar drankjes weer naar huis sturen![]()
Wilde eerst gewoon veilig gaan lunchen, duurt minder lang en dan heb ik m'n avond vrij, maar hij kon alleen s'avonds en hij bleef maar vragen haha.