Gewoon nieuwsgierig, hoe vaak seks in relatie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hoe vaak heb jij seks met je partner per week?

Meer dan 3 keer per week.
373 (29%)
Ongeveer 2 keer per week.
340 (26%)
Een keer per week.
239 (18%)
Ongeveer 2 keer per maand.
164 (12%)
Minder dan 2 keer per maand.
158 (12%)

Totaal aantal stemmen: 1274

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 16:07

Kwanyin schreef:
Oh bah, en dan moet je je dus bedenken dat dit eigenlijk nog niet zo gek lang geleden was dat zulke dingen gewoon hier heel normaal waren...hoe is het afgelopen, zijn ze gaan trouwen?

Ik heb ooit eens een oud trouwboekje van mijn ouders teruggevonden en daar stonden (en dat was laat jaren 70) best veel dingen in die neerkwamen op "vrouw, zwijgen en gehoorzamen!". Eens zien of ik dat nog terug kan vinden := .

Ze zijn inderdaad gaan trouwen om die reden. Ben wel benieuwd naar de teksten in dat boekje!

SteffiiY

Re: Gewoon nieuwsgierig, hoe vaak seks in relatie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 16:10

Ik ben wel eens bij het ziekenhuis geweest voor het ''probleem'' dat ik en mijn partner hebben, maar zij gooien het gelijk op seksuele fobie. Ik had daar ook nog nooit van gehoord.
Maar ook dit komt bij 20% van de vrouwen voor.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 16:11

Ik heb het wel eens opgezocht. Was het niet 16cm ofzo? :+

MurthulJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 16:14

Moderatoropmerking:
Zoals in de regels te lezen is zijn er enkele regels verbonden aan het praten over sex op Bokt.nl.

Bokt is een forum waar mensen van alle leeftijden welkom zijn. Dat betekent onder andere dat we een grens hebben getrokken voor berichten en foto's met een seksuele lading. Als je een serieuze vraag hebt met betrekking tot seks (denk aan pijn bij het vrijen) mag dat besproken worden op het MensenWelzijn forum. Maar eigenlijk alles wat te maken heeft met hoe leuk, lekker, spannend sex is of kan zijn (van je ervaringen in detail, tot favoriete speelgoed tot meest bijzondere plaats) willen we je vragen buiten Bokt te bespreken.

Aangezien dit topic ondertussen niet meer aan deze regels voldoet wil ik jullie vragen om rekening te houden met de jongere bokkers, ervaringen in detail zijn gewoon niet nodig en de hele vraag van TS is op deze manier volledig ondergesneeuwd. Ook is het goed om na te denken of je sommige (persoonlijke) informatie wel zo open en bloot op het internet wil hebben, houd er rekening mee dat dit gedeelte van Bokt.nl gewoon openbaar is en daardoor voor iedereen te lezen is.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 16:19

Gezien de opmerking van de moderator;

Ik merk dat er veel mensen op bokt zijn die met het probleem kampen, of juist niet.
We kunnen een whatsapp groep oprichten? Zodat we hierin ervaringen kunnen delen?
Stuur je nummer anders maar ;)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 16:21

omfg.... Seriously?
Zal'k eens een lijstje pb'en met topics die je dan al lang en breed op slot had mogen gooien beheer?

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 16:24

Een appgroep van dit topic.. Daar moet ik toch niet aan denken, dat gaat zo snel, das niet bij te houden. (Daarbij deel je dan wel je nummer, om even in te haken op het groene bericht hierboven)

Ayasha schreef:
omfg.... Seriously?
Zal'k eens een lijstje pb'en met topics die je dan al lang en breed op slot had mogen gooien beheer?

Vraag er nou niet om.. Wees blij dat het topic nog open is na het 2e of inmiddels 3e bezoek van een mod..

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 16:25

Qimm schreef:
Meten is weten :D Niet met de rolmaat, die heeft scherpe randjes :P

Juist leuker met de rolmaat dus *D

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 16:27

Het gaat toch helemaal niet over hoe leuk en lekker en spannend het is, het gaat eigenlijk meer over hoe pijnlijk en lastig het is :') .

Maar serieus, vraag me wel af waar nu die grens zit. Dit is echt niet de eerste keer dat er zo gesproken wordt, er zijn er hier wel geweest die héél wat gedetailleerder vanalles hebben neergezet....gaat het dan te ver als er piemels worden opgemeten of reeds bij het praten over pijn bij het vrijen of... :?

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 16:28

Ik vond het juist ook nog beschaafd gaan vergeleken met sommige topics met nette beschrijving zonder vieze woorden etc. Pijn bij het vrijen is toch ook on-topic lijkt mij als het gaat om hoevaak in een relatie en de redenen waarom/waarom niet?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 16:29

palousa_boy schreef:
Een appgroep van dit topic.. Daar moet ik toch niet aan denken, dat gaat zo snel, das niet bij te houden. (Daarbij deel je dan wel je nummer, om even in te haken op het groene bericht hierboven)

Ayasha schreef:
omfg.... Seriously?

Vraag er nou niet om.. Wees blij dat het topic nog open is na het 2e of inmiddels 3e bezoek van een mod..

Ja kom op zeg. Met die flauwekul...
Wat ga je nog bespreken? Basicly mag er niks meer besproken worden behalve "hoe vaak". Dus houdt het soort van op he.

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 16:30

Geen idee. Ik was gewoon oprecht nieuwsgierig naar wat men als maatstaf (staat in deze context toch een beetje apart :P ) gebruikte bij de opmerkingen over maat.

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 16:38

Ayasha schreef:
Ja kom op zeg. Met die flauwekul...
Wat ga je nog bespreken? Basicly mag er niks meer besproken worden behalve "hoe vaak". Dus houdt het soort van op he.

Tja heb je helemaal gelijk in, maar er boos om worden heb je alleen jezelf mee ben ik bang.

We zijn in andere topics wel vaker op de vingers getikt omdat we te ver waren gegaan. Waar die omslag lag kon echter niemand vertellen.
Ik vind het overbeschermen van de jeugd, die vaak heeeel goed weet hoe de vork in de steel moet, veel te ver gaan, maar ach, ik ben geen mod, dus ik weet daar niets van (is mij ooit gezegd)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 16:40

Wie is er boos? :+
Wat is dat toch met bokkers om meteen woorden als "boos" in de mond te nemen zo snel er ergens tegen ingegaan wordt. Ik zit op mijn duizendste gemak mijn theorie te leren. :') Komt geen woede aan te pas maar dan kan ik het nog steeds zever vinden. :')

Mja, geef alle minderjarige bokkertjes bij aanmelding een tutter en een slabbetje want zo klein worden ze gehouden. :j

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 16:44

Juist voor de minderjarige bokkers wordt hier een realistisch beeld geschept. Het is niet per definitie rozegeur en maneschijn. Zo gaan ze met minder illusies de wereld in en wordt de kans op teleurstelling kleiner. Als het dan niet gaat hoe moeder natuur het bedoeld heeft dan weten ze dat dat niet abnormaal is, dat er meer mensen zijn en dat er vaak gewoon een oplossing is
Laatst bijgewerkt door Qimm op 28-08-14 16:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 16:44

Als ze iets over seks willen weten googlen ze het wel :+

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 16:45

Ja, daar krijg je beknopte en betrouwbare informatie van :+

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 16:45

Ayasha schreef:
Wie is er boos? :+
Wat is dat toch met bokkers om meteen woorden als "boos" in de mond te nemen zo snel er ergens tegen ingegaan wordt. Ik zit op mijn duizendste gemak mijn theorie te leren. :') Komt geen woede aan te pas maar dan kan ik het nog steeds zever vinden. :')

Mja, geef alle minderjarige bokkertjes bij aanmelding een tutter en een slabbetje want zo klein worden ze gehouden. :j

Ik zeg niet dat je boos ben, waarschuw je alleen alvast, dat bespaart weer energie :+ soort vriendendienst :P

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 16:47

Tja, de jeugd van tegenwoordig (god wat voel ik me nu oud }:0 ) is er tegenwoordig erg snel bij en eerlijk gezegd weet ik niet of ik dat nu een goede ontwikkeling vind. Aan de andere kant moet je ze ook niet gaan overbeschermen, het is nu eenmaal zoals het is en doodzwijgen maakt dat niet anders.
Al vraag ik me wel af waarom 12 en 13 jarigen al bezig moeten zijn met vriendjes, zoenen, sex etc.... Maar dat is weer een heel ander vraagstuk.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 16:50

Qimm schreef:
Juist voor de minderjarige bokkers wordt hier een realistisch beeld geschept. Het is niet per definitie rozegeur en maneschijn. Zo gaan ze met minder illusies de wereld in en wordt de kans op teleurstelling kleiner. Als het dan niet gaat hoe moeder natuur het bedoeld heeft dan weten ze dat dat niet abnormaal is, dat er meer mensen zijn en dat er vaak gewoon een oplossing is

Daar heb je helemaal gelikk in.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 16:54

lizy29 schreef:
Tja, de jeugd van tegenwoordig (god wat voel ik me nu oud }:0 ) is er tegenwoordig erg snel bij en eerlijk gezegd weet ik niet of ik dat nu een goede ontwikkeling vind. Aan de andere kant moet je ze ook niet gaan overbeschermen, het is nu eenmaal zoals het is en doodzwijgen maakt dat niet anders.
Al vraag ik me wel af waarom 12 en 13 jarigen al bezig moeten zijn met vriendjes, zoenen, sex etc.... Maar dat is weer een heel ander vraagstuk.

ik ben nu oud en was ook al redelijk actief op 13 jarige leeftijd. ;)

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 16:59

Qimm schreef:
Ja, daar krijg je beknopte en betrouwbare informatie van :+

Nee hahha absoluut niet. Maar meer dat als ze iets van seks willen weten dat dit topic daar niet doorslag gevend in gaat zijn.
Maar liever dit idd, geeft een realistisch beeld. Denk niet dat trouwens de dat jeugd er sneller bij is tegenwoordig dan zeg.. Een generatie geleden.

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 17:09

Het leeftijdsargument vind ik ook flauwekul, had op mijn 13e al heel veel van het internet gezien en dat heeft mijn realiteitszin ook geenszins aangetast. :+

Aan de andere kant snap ik het wel dat het niet de bedoeling is dat de meerderheid van de topics op bokt ook op het Viva forum terecht zouden kunnen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 17:10

Dan hadden ze uberhaupt geen lzp, mw en weet ik wat nog allemaal moeten maken.

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 17:15

Dan wordt het niet gelijk de meerderheid.

En op MW zie ik ook geen typische viva-topics. :P

Als je er weleens geweest bent snap je wat ik bedoel. :')