Vanaf half 6 rustige regen gehad,soms iets harder.Heb heerlijk in de regen staan mesten,koelde tenminste nog ietsjes af.Maar het bleef nog aardig benauwd hoor ondanks de regen.Nu is het al weer effe droog.
Hier heeft het wel wat geregend maar echt overtuigend is het niet hoor. De grond is nauwelijks nat geworden en de straat wordt ook weer heel snel droog doordat de grond gewoon warm is nog.
Hier heeft het echt uuuuuuren geregend. En ik zie voor straks weer een klein buitje aankomen, maar de grote bui gaat over het oosten richting Drenthe. gohya zal wel een flinke plens krijgen.
Veulen84
Geplaatst: 08-08-14 22:39
Boven frankrijk/duitsland/belgie hangt nu een behoorlijk actieve bui die naar nederland komt. Gaat zo te zien over oost nederland heen.
(Beetje afwijking naar het westen mag, vind ik niet erg)
Hier mag ook best nog wel wat meer vallen hoor. Ben dat gesleep met die gieter in de avond wel een beetje zat
quartel
Geplaatst: 08-08-14 22:40
Hier is wel genoeg gevallen voorlopig hoor. De wei moet niet te nat worden want dan kan ik meneer weer opstal gaan zetten vanwege zijn voetjes. De zomer zal toch niet echt afgelopen zijn nu al???
De mijne staat vannacht en morgen nacht sowieso op stal. Volgens KNMI vannacht onweer en volgens BR morgennacht onweer...
quartel
Geplaatst: 08-08-14 22:44
Ik heb hem ook het hele jaar in de nachten op stal. Ik wil hem voor nu alleen nog wel overdag buiten hebben. Als de boel te nat word gaat dat ook niet meer lukken..........
Toen ik gister aan het graaienmaaien was zorgde ik gewoon voor een zandverstuiving. Heb ook een hele plek waar het gras gewoon helemaal geel en dor geworden is. Blaadjes vallen van de bomen, hortensia;s zijn zielig. Nee hier mag echt wel wat vallen nog
Mondy
Geplaatst: 08-08-14 22:49
dejavu
Geplaatst: 08-08-14 23:31
Met dat natte weer in augustus vermoed ik dat we een nazomer krijgen. Maar ja, dan is iedereen weer aan het werk.
Hier heeft het heel hard geregent. Wel even nodig!
Nayomie
Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-14 23:38
Regen valt hier wel mee, tot nu toe, voor zover ik net gezien heb.
Agossie
Geplaatst: 08-08-14 23:38
Het lijkt nu mee te vallen, gohya, maar je zult wel iets regen hebben.
quartel
Geplaatst: 08-08-14 23:42
dejavu schreef:
Met dat natte weer in augustus vermoed ik dat we een nazomer krijgen. Maar ja, dan is iedereen weer aan het werk.
Ik hoop het.....ik ben namelijk op zoek naar werk dus als we dan allemaal weer aan het werk zijn dan betekend dat, dat ik weer een baan heb Nah...anders geniet ik maar dubbel van de nazomer