Het is hier al die tijd wel erg stil geweest... geen bericht goed bericht? Ik ben inmiddels weer in turkije, mijn 8e week in 5 maanden dus hebben elkaar gelukkig nog behoorlijk veel kunnen zien. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Het is hier al die tijd wel erg stil geweest... geen bericht goed bericht? Ik ben inmiddels weer in turkije, mijn 8e week in 5 maanden dus hebben elkaar gelukkig nog behoorlijk veel kunnen zien.
In augustus zelfs vrijwel de hele maand, want toen had ik hier zelf nog geen huis. Merk wel dat je echt heel snel verwend wordt, want nu wil ik toch wel heel graag ook echt in dezelfde stad wonen. Zoals het er nu uitziet kan dat over een jaar of 2 jaar en gaan we dan samenwonen
6 weken is ook lang hoor! Kan hij inderdaad niet hierheen komen?
. Het ging ook veel sneller dan verwacht. Precies op de 5e week na de aanvraag kregen we de bevestiging dat we groen licht hebben gekregen. Heb ook wel genoeg van het lange afstand gedoe
, we hebben vorige week ons 7 jarige jubileum gevierd
. Nu kunnen wij ons eindelijk op de toekomst gaan richten. 
Fangio schreef:Natuurlijk, hoe meer zielen hoe meer vreugd ^^
Hoe hebben jullie elkaar ontmoet? En spreek je al wat Deens? Ik vond het zelf een hele moeilijke taal om te verstaan. Lezen gaat wel, maar hoe ze dat uitspreken... Ben zelf Zweeds gewend en dan is dat Deens maar wat binnenmonds gemompel xD
Fangio schreef:Ik vind het wel een leuk verhaal ^^ Zelf heb ik er niet zoveel mee, maar mijn vriend kan zich ook uren vermaken met streams kijken op twitch, voornamelijk league of legends.
En opzich denk ik dat Deens leren ook wel snel gaat, als je gewoon zorgt je iets hebt waarbij je ook cd's ofzo hebt om de uitspraak te horen. Ik heb zelf Zweeds geleerd op die manier en dat ging ook best prima voor de beginselen. Daarna als je daar bent komen natuurlijk alle dialecten waarin iedereen spreekt erbij waardoor je alsnog niemand verstaat maargoed =P

Fangio schreef:Nou, mijn vriend is Frans, maar studeert momenteel in België, maar ik heb zelf een poosje in Zweden gewoont =)
Het probleem met je vriend je laten helpen (tenminste, dat heb ik dan) is dat je zo makkelijk weer overschakelt naar Engels xD Ben nu namelijk een beetje aan het proberen m'n Frans op te pakken, maar dat valt nog vies tegen.