Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Goldie schreef:Paardjes45 schreef:OMG, wat een geweldige vriend heb jij en ZO ROMANTISCH, zou jou vriend niet is een lesje romantisch zijn kunnen geven.
Veel plezier samen![]()
Misschien een cursus geven ofzo... Meld ik mijn vriend ook aan, en zo te lezen doen vele andere bokkers dit ook. Heeft er meteen een 2e baan bij![]()
kgambler schreef:Die modjes worden gek van dat temmen lijkt mij haha! Ik had dat ook dírect gedaan.
Enne, vriendjes die andere vriendjes willen overtreffen? Danique, die van jou mag wel heeeeeel veeeeel uit de kast halen om dit te overtreffen hoor!
Danique_G schreef:Mijn vriend vind jouw vriend een echte baas! Maar hij wilt die van jou wel overtreffen, zegt ie....
Sammylover schreef:Danique_G schreef:Mijn vriend vind jouw vriend een echte baas! Maar hij wilt die van jou wel overtreffen, zegt ie....
Haha precies dezelfde uitspraak van mijn vriend! Hij heeft wel 10x gezegd dat hij het zo tof vond. Maar ja, nu wil hij het gaan overtreffen.
Ik vrees al voor mezelf, want ik ben super nieuwsgierig en weet niet of ik het wel vol hou