Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Shirley schreef:Je weet het nooit ... verkoper is er ook lyrisch over, dus misschien bestaan er nog meer mensen die zoiets mooi vinden ?
Kun je je garnalen niet snel ophalen dan voordat die andere koper komt ?
Eind vorige week/afgelopen weekend heb ik weer wat mooie spullen gevonden die ik graag wilde hebben (een showblanket en een buckle, bij verschillende verkopers) Allebei zijn ze akkoord gegaan met mijn bod, ze reageerden allebei vrij gauw op mijn mails. Betalingen gedaan, adresgegevens doorgegeven... en nu hoor ik niks meer
Het is nu 2 dagen geleden dat ik wat van ze gehoord heb, ik vind dat raar helemaal omdat het verschillende verkopers zijn. Ik heb ze gisteren nog gemaild om te vragen of ze mijn betalingen nou ontvangen hebben (één verkoper heeft rabo, die betaling heb ik vrijdagavond gedaan dus ik mag toch aannemen dat ze mijn betaling ontvangen heeft inmiddels) en de andere verkoper heeft net als ik ING, die heeft dus zondag mijn betaling meteen gehad.
Behalve ze elke dag blijven mailen in de hoop dat ze me beu worden en de spullen, MIJN spullen, alsnog opsturen?