[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 17:11

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 17:13

Megamutsj schreef:
Zo af en toe koekeloer ik in dit topic, maar laat ik maar eens meedoen! *\o/*

Even je verhaal weg gedaan, anders wordt het een lang verhaal. Ik ken de broek die jij post niet. Maar wel vaak broeken van h&m gepast.
Ik heb dan wel maatje 34, maar broeken van de h&m zitten mij maar zelden goed.
Ben maar 1.60, maar wel mooie heupen,billen en stevige boven benen.
Maar je kan het altijd proberen :)

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 17:19

Marieke1495

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 17:19

ik zie zoveel leuke dingen in de sale bij H&M, maar allemaal uitverkocht :?
Bestel er nooit wat, maar wordt dit weer aangevuld ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 17:21

Dank je marieke.
De sale wordt volgens mij alleen aangevuld met dingen die teruggestuurd worden, of nog verdwaald is in winkels. Maar zal er dus niet te veel op hopen :)

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 17:21

maroescha schreef:
Dank je marieke.
De sale wordt volgens mij alleen aangevuld met dingen die teruggestuurd worden, of nog verdwaald is in winkels. Maar zal er dus niet te veel op hopen :)

ah wat balen zeg! :(

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 17:25

Ik heb een nieuwe twisted headband! :+:

Afbeelding

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 17:29

Flying_Angel: die is leuk zeg! Waar komt die vandaan? Hoe zou jij dat bijvoorbeeld dragen?

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 17:30

Als een hippieband op mijn hoofd!
Ik heb spijkerjasje en een wit shirtje erbij bijvoorbeeld.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 17:41

Megamutsj schreef:

Ikzelf heb echt totaal GEEN broeken. Ja broeken om in te werken en paardrijbroeken, maar in mijn vrije tijd draag ik alleen maar leggings met een zwart rokje of jurkjes.
Nu moet ik mezelf dwingen om ook maar eens broeken te kopen, alleen maar elke keer in een ligging met rok verschijnen word ook een beetje "saai" (hoe lekker het ook zit!!)

Nu heb ik flinke benen, ben niet zo lang en heb een kont en heupen :+ Vaak voel ik mij een gestopte worst in broeken en vind het niet prettig als ik buk dat men mijn reetspleet uitgebreid kan bekijken en ik vind het niet prettig als mijn kruis niet zit waar mijn kruis hoort te zitten en ben ook niet echt het type dat het fijn vind om steeds te broek hijsen.
Nu ben ik dus op zoek naar een broek die wel netjes om mijn benen aansluit, maar niet te strak zit dat hij daardoor afzakt en ik wil niet een heupbroek maar eentje die iets hoger zit.

Nu is mijn oog op deze broek gevallen bij de h&m. Er staat dat het een normale taille heeft en rechte pijp, heb juist NIET naar de broeken gekeken met lage taille en skinny, normaal zitten de broeken bij mij vaak toch wel skinny omdat ik flinke benen heb. (Oke nu klinkt het aardig dramatisch, maargoed ik heb een maat 40 en gewoon lekkere stevige benen, niet van die sateprikkers..)

http://www.hm.com/nl/product/01559?arti ... ariant=040

Iemand ervaring met deze broek?
Ik was namelijk gewoon wel van plan om hem te bestellen en als het niets is weer terug te sturen, maar hoor graag even de mening van anderen!

Ik heb die broek ook en hij valt best hoog en hij loopt ook heel erg uit en hij is ook niet heel erg skinny.

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 17:42

Wie o wie heeft hier de kortingscode's bij de hand?
Geen idee hoe dat werkt haha _O-

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 17:48

Bestelling geplaatst, grijze skinny, leuke top en vestje voor 21 euro :)

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 17:50

Amira_ schreef:
Ik heb die broek ook en hij valt best hoog en hij loopt ook heel erg uit en hij is ook niet heel erg skinny.

Dankjewel voor de reactie!
Loopt hij dusdanig uit dat je een maat kleiner moet kopen of dat dan weer niet?

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 17:50

Megamutsj schreef:
Amira_ schreef:

of even naar de winkel? :)

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 18:20

Megamutsj schreef:
Amira_ schreef:

Hmm dat weet ik eigenlijk ook weer niet, maar toen ik hem kocht paste hij net aan en na een tijdje moest ik hem echt met riem dragen. Dus ik weet niet of je nou een maat kleiner moet nemen eigenlijk.

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 18:34

Megamutsj schreef:

Ikzelf heb echt totaal GEEN broeken. Ja broeken om in te werken en paardrijbroeken, maar in mijn vrije tijd draag ik alleen maar leggings met een zwart rokje of jurkjes.
Nu moet ik mezelf dwingen om ook maar eens broeken te kopen, alleen maar elke keer in een ligging met rok verschijnen word ook een beetje "saai" (hoe lekker het ook zit!!)

Nu heb ik flinke benen, ben niet zo lang en heb een kont en heupen :+ Vaak voel ik mij een gestopte worst in broeken en vind het niet prettig als ik buk dat men mijn reetspleet uitgebreid kan bekijken en ik vind het niet prettig als mijn kruis niet zit waar mijn kruis hoort te zitten en ben ook niet echt het type dat het fijn vind om steeds te broek hijsen.
Nu ben ik dus op zoek naar een broek die wel netjes om mijn benen aansluit, maar niet te strak zit dat hij daardoor afzakt en ik wil niet een heupbroek maar eentje die iets hoger zit.

Nu is mijn oog op deze broek gevallen bij de h&m. Er staat dat het een normale taille heeft en rechte pijp, heb juist NIET naar de broeken gekeken met lage taille en skinny, normaal zitten de broeken bij mij vaak toch wel skinny omdat ik flinke benen heb. (Oke nu klinkt het aardig dramatisch, maargoed ik heb een maat 40 en gewoon lekkere stevige benen, niet van die sateprikkers..)

http://www.hm.com/nl/product/01559?arti ... ariant=040

Iemand ervaring met deze broek?
Ik was namelijk gewoon wel van plan om hem te bestellen en als het niets is weer terug te sturen, maar hoor graag even de mening van anderen!

Ik heb geen ervaring met deze broek, maar de laatste broek van de h&m die ik gekocht heb, lijkt qu pasvorm hetzelfde te zitten. (stretch-broek spijkerstofkleur, deze zit overal heerlijk, heeft alleen geen goed aansluitende enkels)
In een ander topic zag ik deze broek van de h&m wel nog voorbij komen, waarop 3 mensen hadden gereageerd dat ie geweldig zat! Ook stretch: http://www.hm.com/nl/product/05104?arti ... le=05104-A

NiNa_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 18:54

Het ligt echt aan je lichaamsbouw of broeken van de hm goed zitten.
Tijd geleden toen ik nog flinke boven benen en kont had past het van geen kant.
Dan zijn de broeken bij de vero moda beter aan te raden en broeken van levi's id zitten pas echt heerlijk!!!

Vandaag naar de stad geweest heb het vest maar los gelaten wel een leuke trui gekocht en 2 hempjes en 2 t-shirts gewoon lekker basic ( was hard nodig!)

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 19:02

Ik heb die hm broek gepast! Zit heel fijn doordat er stretch in zit. Ik had een 38 aan, die zat me nog ruim zat dus hij valt wel redelijk ruim. Ik heb ook best wel kont, maar hij paste prima. Alleen iets te kort voor mij, maar dat heb ik altijd ;)

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 19:03

LETS schreef:
Ik heb die hm broek gepast! Zit heel fijn doordat er stretch in zit. Ik had een 38 aan, die zat me nog ruim zat dus hij valt wel redelijk ruim. Ik heb ook best wel kont, maar hij paste prima. Alleen iets te kort voor mij, maar dat heb ik altijd ;)

Haha, dat kan ik noooit zeggen. :o

NiNa_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 20:18

NiNa_14 schreef:
Vandaag naar de stad geweest heb het vest maar los gelaten wel een leuke trui gekocht en 2 hempjes en 2 t-shirts gewoon lekker basic ( was hard nodig!)

Afbeelding

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 21:17

Imke1998 schreef:
Ik heb geen ervaring met deze broek, maar de laatste broek van de h&m die ik gekocht heb, lijkt qu pasvorm hetzelfde te zitten. (stretch-broek spijkerstofkleur, deze zit overal heerlijk, heeft alleen geen goed aansluitende enkels)
In een ander topic zag ik deze broek van de h&m wel nog voorbij komen, waarop 3 mensen hadden gereageerd dat ie geweldig zat! Ook stretch: http://www.hm.com/nl/product/05104?arti ... le=05104-A

Ik heb deze ook! Superfijn broekje, alleen me nu te groot!

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 21:43

Zojuist lekke ronline geshopt op H&M.nl

Paar broeken, truien, sieraden en een leuke gele rok.

Ga ik naar de kassa. log me in. Ga ondertussen op zoek naar kortingscodes. Wil kortingscodes invoeren is alleen maar 1 spijkerbroek van mijn hele fiets bestelling te leveren :') Ik heb serieus 1 uur van mijn leven vergooid.

Anne_Baukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 21:58

@ eeenitraM, _O- ik had net precies hetzelfde. -O-

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 22:01

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 22:03

babe schreef:
@ eeenitraM, _O- ik had net precies hetzelfde. -O-

Ja wat een boutzooi. :')