Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jodie_ schreef:_vivi_ schreef:Gaaf die wolven trui!
Tof he! En hij zit zooo lekker, echt een heerlijk stofje en pasvorm!
Ik heb mijn bestelling van van Haren binnen! Heb de leren enkellaarsjes gehouden die iemand hier een paar pagina's terug plaatste, vind ze erg mooi en ze zitten heerlijk en al helemaal voor 45 euro! En ik heb deze laarsjes erbij.
AnniekSolana schreef:Even een vraagje, waar kun je een mooie nette dunne zwarte panty kopen? Dus niet de hema kwaliteit maar wil echt een keer een mooie panty. En ik heb hier een paar pagina's terug een zwart jasje met pailletjes van de vila grplaatst (kan hem nu zo snel niet vinden) maar ik wil daar eigenlijk een mooi jurkje onder dragen met bijvoorbeeld een watervalhals. Ben er wel overuit dat zwart daar wel het mooiste onder staat, maar iemand enig idee waar ik een mooi zwart jurkje vandaan haal?l Het liefste wel gewoon in een winkel zodat ik kan passen. En wat voor kleur schoenen zouden jullie doen? Ook gewoon zwart of iets anders?
Hitime schreef:Talisa, dat vind ik niet echt donkerblauw. Maar het is wel donkerder dan gewoon blauw ja.Ik vind donkerblauw meer navy.
Marriane, ik persoonlijk vind rood mooier!
Leuke jurk Davinia, mooie lengte!
Liespower, echt gala of meer cocktail?Ik ben wel op zoek naar een echte galajurk.