kijk namelijk regelmatig bij de bioscoopkaartjes en dat is diezelfde rubriek

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Fijn mail contact gehad, ze reageerde ontzettend snel iedere keer. Mooi bedrag afgesproken, maar 20 euro en het geld overgemaakt. Geld was ontvangen, ik zou de bevestiging van het hotel en de waardebon krijgen. Vrijdag kreeg ik een mail met de bevestiging dat het geld er was en naar welk email adres de bon kon worden gestuurd. Dat snapte ik al niet, want ik mailde toch met het adres, maargoed. De bon kwam dus niet... Maandag en zaterdagavond heb ik de mail nog een keer verstuurd. Ze antwoordde immers zo snel. Niets gehoord... Dinsdag weer gemaild dat ik toch echt die bon wilde om alles kort te sluiten met het hotel (naamverandering). Stilte... Woensdag ben ik maar op haar naam gaan googelen. Ik vond toen wat dingen die niet klopten, op mp had ze dezelfde bon weer gezet op maandag, dus mijn mail genegeerd. Die bon was echter voor een andere datum. Mijn man heeft op die mail gereageerd, dat hij hem wilde hebben. Ze mailde direkt terug met alle gegevens, dus ze was mooi wél online... En mij negeren... Toen heb ik haar een redelijk boos mailtje gestuurd (wel netjes gebleven hoor) waar die bon bleef. En ik vroeg me natuurlijk ook hardop in de mail af of ze niet een oplichter was. Heb ook gezegd dat k vóór de avond de bon wilde of mijn geld terug. Nou, toen heeft mevrouw op mijn naam gegoogled (haha
 Fijn mail contact gehad, ze reageerde ontzettend snel iedere keer. Mooi bedrag afgesproken, maar 20 euro en het geld overgemaakt. Geld was ontvangen, ik zou de bevestiging van het hotel en de waardebon krijgen. Vrijdag kreeg ik een mail met de bevestiging dat het geld er was en naar welk email adres de bon kon worden gestuurd. Dat snapte ik al niet, want ik mailde toch met het adres, maargoed. De bon kwam dus niet... Maandag en zaterdagavond heb ik de mail nog een keer verstuurd. Ze antwoordde immers zo snel. Niets gehoord... Dinsdag weer gemaild dat ik toch echt die bon wilde om alles kort te sluiten met het hotel (naamverandering). Stilte... Woensdag ben ik maar op haar naam gaan googelen. Ik vond toen wat dingen die niet klopten, op mp had ze dezelfde bon weer gezet op maandag, dus mijn mail genegeerd. Die bon was echter voor een andere datum. Mijn man heeft op die mail gereageerd, dat hij hem wilde hebben. Ze mailde direkt terug met alle gegevens, dus ze was mooi wél online... En mij negeren... Toen heb ik haar een redelijk boos mailtje gestuurd (wel netjes gebleven hoor) waar die bon bleef. En ik vroeg me natuurlijk ook hardop in de mail af of ze niet een oplichter was. Heb ook gezegd dat k vóór de avond de bon wilde of mijn geld terug. Nou, toen heeft mevrouw op mijn naam gegoogled (haha  ) en blijkbaar mijn telefoonnummer weten te achterhalen (via mijn website?). Ze belde me toen op met een prive nummer natuurlijk. Ze was behoorlijk boos en ze was geen oplichtster en ze had het "druk gehad"en blabla. Meteen daarna ontving ik de bon alsnog. De bevestiging van het hotel bleef uit, dus ik vertrouwde het niet. Hotel gebeld, er was geen reservering bekend onder naam van mij of haar. Ook de waardebon nummer klopte niet, en de bon was inmiddels al verzegeld. Vakantieveilingen gebeld, die zeiden dat fraude via mp veel voorkomt.
 ) en blijkbaar mijn telefoonnummer weten te achterhalen (via mijn website?). Ze belde me toen op met een prive nummer natuurlijk. Ze was behoorlijk boos en ze was geen oplichtster en ze had het "druk gehad"en blabla. Meteen daarna ontving ik de bon alsnog. De bevestiging van het hotel bleef uit, dus ik vertrouwde het niet. Hotel gebeld, er was geen reservering bekend onder naam van mij of haar. Ook de waardebon nummer klopte niet, en de bon was inmiddels al verzegeld. Vakantieveilingen gebeld, die zeiden dat fraude via mp veel voorkomt.  

ClaudiaHS schreef:Heel irritant is dat.
Had vorige week ook een mailtje op de deken dat ze hem graag wou hebben en geld over zou maken.
Advertentie verwijderd en maar wachten tot het geld werd bijgeschreven.
Na 6 dgn had ik er geen vertrouwen meer in en de advertentie maar opnieuw geplaatst.
Is het dan zo moeilijk om te zeggen dat je m toch niet wil???
Nu dus wel verkocht aan een andere.
Nou mijn kinderwagen nog.

justdiesel schreef:Dat heb ik nu dus, had op iets gereageerd en prijs overeen gekomen.
Wil ik het geld overmaken, ships sta in de min....
Nu dat maar netjes door gegeven en gevraagd of ze het misschien een week vast wil houden voor me.
Heb er ook bij gezet dat als ze dat niet wil ik daar begrip voor heb.