Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mirriezz schreef:Janine1990 schreef:Oké ik word woensdag 30... En ik weet niet wat ik wil hebben...
Wie heeft er tips?
Mijn ouders zijn totaal niet creatief...
Tsja, wat voor dingen vind je leuk, heb je hobbies waar je iets voor kunt vragen? Vind je het juist leuk om samen met ze iets te gaan doen?
Autumnn schreef:Topic weer even leven inschoppen want ik heb jullie hulp nodig![]()
Mijn ouders zijn binnenkort 40-jaar getrouwd. Tja, maar wat zullen we daarvoor kopen?
Korte schets van m’n ouders:
Moeder werkt nog 3 dagen, sportief, geeft les in de sportschool. Houdt van het theater, gezellige avondjes, geen alcoholdrinker
Vader is met pensioen, gek op fietsen en vliegtuigen spotten. Houdt van gadgets, drinkt sporadisch alcohol. hij is niet zo van nieuwe dingen en heeft een beetje hoogtevrees.
Weekendje weg vind ik zo afgezaagd, net als een etentje. Feestje met de hele familie is niet zo’n goed idee in deze tijd
mirriezz schreef:Keukenmachine?
xSwanHeart schreef:Ben je nog op zoek naar een mooie lamp of poster oid om je huis op te leuken?
Of misschien iets minder 'standaards' voor je keuken,? Ik vond het bijvoorbeeld leuk om een mooie fluitketel te hebben ipv een waterkoker. (Op inductie gaat dat megasnel ook.)
Een mooi nieuw servies?
Ik roep maar wat hoor
Lootje1991 schreef:Waarom neemt ze je dan niet mee naar een warenhuis en laat ze je dingen uitzoeken?
mirriezz schreef:Of geeft ze je anders beter een bon van een goede kookwinkel/meubelboulevard?
Giolli schreef:Mijn ouders hebben ons 8 weken in huis genomen, voor onze dochter gezorgd en geholpen met de verbouwing van ons huis. Wij willen graag een (groot) cadeau terug geven, maar ik heb geen inspiratie. Geld gaan ze niet aannemen, ze komen net terug van een weekendje weg. Budget mag via pb gevraagd worden... iemand enig idee?
Giolli schreef:Mijn vader is boer en heeft een grote tuin als hobby.
Hij houdt van vakantie en lekker (veel) eten.
Mijn moeder alle typische vrouwen dingen en heeft als hobby een naai atelier samen met mij, maar daar heeft ze eigenlijk al alles voor.
WinSel schreef:Mijn beste vriendin is waarschijnlijk ernstig ziek. Ze heeft al veel bossen bloemen gekregen dus ik wil graag iets anders geven.
Iemand ideeën voor een leuk cadeautje?