[INFO] Cadeau topic - deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 15:09

Eind deze maand is mijn stage afgelopen op de High intensive care afdeling binnen een psychiatrisch ziekenhuis. Ik ben nu afgestudeerd als verpleegkundige.
ik heb al kleine bedankjes voor alle collega's. Maar ik zou graag voor mijn werk belegeider en 2 beoordelaars een extra persoonlijk bedankje willen. Maar ik ben een beetje inspiratie loos.Budgtet is max 10pp. Vind chocolade of iets anders te eten altijd beetje standaard en hou van gepersonalisseerde cadeaus.
Het mag ook van etsy of zo iets zijn, als ik het maar voorhet eind van deze maand binnen kan krijgen.

Werkbegeleider is heel erg ajax fan, speelt sindskort gitaar en doet fanatiek aan schaken en tafeltennis. Hij heeft mij heel erg op persoonlijk vlak geholpen.

Beoordelaar 1, komt van Curaçao, houd van fotograveren, draagt sieraden armbanden en lange oorbel.en hij sport / doet aan fitniss, en heeft een longboard.

Beoordelaar 2, doet aan korfbal, Is moeder van 1 jong zoontje, fietst graag en is vooral heel praktisch ingesteld. Doet op het werk veel regeltaken wat ze ook erg leuk vind.

N_B_N

Re: [INFO] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 17:58

Kan je voor je werkbegeleider niet z’n muntje kopen voor gitaar mee te spelen? (Geen idee hoe dat heet)

Die andere 2 moet ik even over denken

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 17:38

Topic weer even leven inschoppen want ik heb jullie hulp nodig :')
Mijn ouders zijn binnenkort 40-jaar getrouwd. Tja, maar wat zullen we daarvoor kopen?
Korte schets van m’n ouders:
Moeder werkt nog 3 dagen, sportief, geeft les in de sportschool. Houdt van het theater, gezellige avondjes, geen alcoholdrinker
Vader is met pensioen, gek op fietsen en vliegtuigen spotten. Houdt van gadgets, drinkt sporadisch alcohol. hij is niet zo van nieuwe dingen en heeft een beetje hoogtevrees.
Weekendje weg vind ik zo afgezaagd, net als een etentje. Feestje met de hele familie is niet zo’n goed idee in deze tijd :+

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 18:43

Oké ik word woensdag 30... En ik weet niet wat ik wil hebben...
Wie heeft er tips? :')
Mijn ouders zijn totaal niet creatief...

mirriezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 19:08

Janine1990 schreef:

Tsja, wat voor dingen vind je leuk, heb je hobbies waar je iets voor kunt vragen? Vind je het juist leuk om samen met ze iets te gaan doen?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 19:50

mirriezz schreef:
Janine1990 schreef:

Tsja, wat voor dingen vind je leuk, heb je hobbies waar je iets voor kunt vragen? Vind je het juist leuk om samen met ze iets te gaan doen?

Ik ben gek op cadeaus, dingen doen hecht ik iets minder waarde aan, want 'dat doen we toch wel'.

Ik rij uiteraard paard, maar heb op dit moment niet echt iets nodig, en het meeste wat ik wil hebben zit in mijn afvaldoelen lijstje.

Verder haak ik, maar dat stelt niet heel veel voor. En ben ik voorlopig nog wel een paar maanden zoet mee.

Ik mag graag klussen om dingen in huis op te leuken, maar ook daar heb ik niet zoveel aan.

Ik heb recent een nieuwe keuken gekregen. Daar heb ik al wat dingen voor op mijn lijstje staan.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 22:47

Een Airfryer.Ligt eraan hoe duur het mag zijn.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 22:52

Britta31 schreef:
Een Airfryer.Ligt eraan hoe duur het mag zijn.

Een airfryer vind ik niks... Als m'n ouders dat ding aan hebben stinkt mijn kleding er naar. :r

mirriezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 07:37

Keukenmachine?

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 07:48

Ben je nog op zoek naar een mooie lamp of poster oid om je huis op te leuken?
Of misschien iets minder 'standaards' voor je keuken,? Ik vond het bijvoorbeeld leuk om een mooie fluitketel te hebben ipv een waterkoker. (Op inductie gaat dat megasnel ook.)
Een mooi nieuw servies?
Ik roep maar wat hoor :')

_Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 12:00

Autumnn schreef:
Topic weer even leven inschoppen want ik heb jullie hulp nodig :')
Mijn ouders zijn binnenkort 40-jaar getrouwd. Tja, maar wat zullen we daarvoor kopen?
Korte schets van m’n ouders:
Moeder werkt nog 3 dagen, sportief, geeft les in de sportschool. Houdt van het theater, gezellige avondjes, geen alcoholdrinker
Vader is met pensioen, gek op fietsen en vliegtuigen spotten. Houdt van gadgets, drinkt sporadisch alcohol. hij is niet zo van nieuwe dingen en heeft een beetje hoogtevrees.
Weekendje weg vind ik zo afgezaagd, net als een etentje. Feestje met de hele familie is niet zo’n goed idee in deze tijd :+

Toen mijn ouders 40 jaar getrouwd waren heb ik ze horloges gegeven met hun trouwdatum erop gegraveerd. Dat was een schot in de roos :D

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 22:45

mirriezz schreef:
Keukenmachine?

Ik heb een oudje, maar ik zou suuuupergraag een Kitchenaid willen... Maar die prijs...
Dat durf ik dus niet te vragen :o

xSwanHeart schreef:
Ben je nog op zoek naar een mooie lamp of poster oid om je huis op te leuken?
Of misschien iets minder 'standaards' voor je keuken,? Ik vond het bijvoorbeeld leuk om een mooie fluitketel te hebben ipv een waterkoker. (Op inductie gaat dat megasnel ook.)
Een mooi nieuw servies?
Ik roep maar wat hoor :')

Wat een tof idee, zo'n fluitketel! Ik heb een fluitketel-look waterkoker, maar dat vind ik wel een beetje dom lijken.

Het probleem is alleen dat m'n moeder altijd bang is dat het het niet is... Dus iets van een lamp of poster zal ze zomaar niet uitzoeken denk ik... Een servies helaas ook niet... :(

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 09:59

Waarom neemt ze je dan niet mee naar een warenhuis en laat ze je dingen uitzoeken?

mirriezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 13:21

Of geeft ze je anders beter een bon van een goede kookwinkel/meubelboulevard?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 19:28

Lootje1991 schreef:
Waarom neemt ze je dan niet mee naar een warenhuis en laat ze je dingen uitzoeken?

Omdat ze weet dat ik van cadeaus hou... :')
Het verrassingseffect... :')

mirriezz schreef:
Of geeft ze je anders beter een bon van een goede kookwinkel/meubelboulevard?

Dat mag ze dan zelf bedenken :P
Maar ik hou van cadeaus, dat is de ellende... Ik hou niet van geld als het gaat om cadeaus... Ik ben verschrikkelijk zinnig of niet? :+

Maar eerlijk is eerlijk, ik ben ook altijd creatief als ik anderen cadeaus geef. Ik hou ook het jaar door gewoon een lijstje bij van cadeau ideëen voor anderen. B-) Nerderig he?
Anyhow, dat weet ze...

Wat betreft de fluitketel... Kan je die wel op de plaat laten staan? Gaat de plaat dan niet janken?

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 19:47

Wat bedoel je? Dat ie piept ofzo? Die van ons doet dat niet, voor zover ik weet.
Maar ik leeg 'm meestal meteen na het koken en zet 'm dan op de plank.
Vind het wel heerlijk om niet meer standaard een waterkoker op het aanrecht te hebben, wat dat betreft kan ik het je zeker aanraden!

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 12:07

Mijn ouders hebben ons 8 weken in huis genomen, voor onze dochter gezorgd en geholpen met de verbouwing van ons huis. Wij willen graag een (groot) cadeau terug geven, maar ik heb geen inspiratie. Geld gaan ze niet aannemen, ze komen net terug van een weekendje weg. Budget mag via pb gevraagd worden... iemand enig idee? -O-

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 12:17

Giolli schreef:
Mijn ouders hebben ons 8 weken in huis genomen, voor onze dochter gezorgd en geholpen met de verbouwing van ons huis. Wij willen graag een (groot) cadeau terug geven, maar ik heb geen inspiratie. Geld gaan ze niet aannemen, ze komen net terug van een weekendje weg. Budget mag via pb gevraagd worden... iemand enig idee? -O-

Wat voor hobby's hebben je ouders?

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 12:18

Mijn vader is boer en heeft een grote tuin als hobby.
Hij houdt van vakantie en lekker (veel) eten.
Mijn moeder alle typische vrouwen dingen en heeft als hobby een naai atelier samen met mij, maar daar heeft ze eigenlijk al alles voor.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 12:23

Giolli schreef:
Mijn vader is boer en heeft een grote tuin als hobby.
Hij houdt van vakantie en lekker (veel) eten.
Mijn moeder alle typische vrouwen dingen en heeft als hobby een naai atelier samen met mij, maar daar heeft ze eigenlijk al alles voor.

En wat doen ze behalve op vakantie gaan en lekker eten nog meer samen?

Mijn ouders gaan bijvoorbeeld vaak fietsen of motorrijden. Niet dat ik daar iets voor zou kunnen bedenken _O- Maar dat zijn hun uitjes... :+

Als je moeder ook graag in de tuin van je vader is (ik weet niet wat voor tuin), zou ik bijvoorbeeld denken aan een mooie luxe loveseat om samen in alle rust te kunnen genieten van de tuin...

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 17:34

Mijn beste vriendin is waarschijnlijk ernstig ziek. Ze heeft al veel bossen bloemen gekregen dus ik wil graag iets anders geven.

Iemand ideeën voor een leuk cadeautje?

mirriezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 18:06

WinSel schreef:
Mijn beste vriendin is waarschijnlijk ernstig ziek. Ze heeft al veel bossen bloemen gekregen dus ik wil graag iets anders geven.

Iemand ideeën voor een leuk cadeautje?

Maak/koop iets persoonlijks en ga het zelf afgeven. Misschien is dat nu met corona wat anders, maar spreek desnoods af dat je het cadeautje bij de deur zet en even door het raam naar haar kunt zwaaien.
Zelf vind ik dat de meest waardevolle manier. Ze voelt zich misschien wat alleen in deze situatie ondanks alle bloemen en kaartjes. Een gezicht zien is dan juist zo fijn!

Maar wat kun je dan kopen? Gewoon, iets waarvan je weet dat ze het lekker vind, haar favo doucheschuim of iets wat jullie voor corona samen deelden.

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 18:22

Dankjewel voor je bericht! Ik ga s even opzoek

Steffi4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 21:27

Iemand een idee welk boek ik kan geven aan mijn broer van 25 die van zijn hobby net zijn beroep heeft gemaakt als travel photographer, en dus ook helemaal in de ban is van zowel reizen als fotografie?

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 21:19

Pff ik weet het niet meer, dus ik zoek de hulp van bokt..

Ik zoek een kerstcadeau voor m'n stiefzoon.. Hij is 15 jaar, is gek op vrachtwagens en op het spel euro truck simulator en dat was 't wel een beetje.. :))

Ik heb werkelijk geen idee wat ik 'm met kerst moet geven.. Budget tot +/- 50.-