Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Littera schreef:![]()
Deze schiet me ineens te binnen, het is al een oudere.
Ik zat op een BBQ met iemand op een bankje, allebei met een bord eten in onze handen. Hij vertelde me net dat hij me toch wel aardig vond, dat hij altijd had gedacht dat ik een onhandige slons was en ik dat helemaal niet bleek te zijn.
Ik wilde me naar hem toedraaien om antwoord te geven, maar ik deed het iets te enthousiast, waardoor mijn broodje hamburger met extra veel saus me opeens vanaf zijn schoot aan lag te staren.
Littera schreef:![]()
Deze schiet me ineens te binnen, het is al een oudere.
Ik zat op een BBQ met iemand op een bankje, allebei met een bord eten in onze handen. Hij vertelde me net dat hij me toch wel aardig vond, dat hij altijd had gedacht dat ik een onhandige slons was en ik dat helemaal niet bleek te zijn.
Ik wilde me naar hem toedraaien om antwoord te geven, maar ik deed het iets te enthousiast, waardoor mijn broodje hamburger met extra veel saus me opeens vanaf zijn schoot aan lag te staren.
eclair98 schreef:Ow het was helemaal mijn dag met het roeien!
situatie 1:
we moeten nu met een boot naar het clubhuis omdat het hoogwater is en het niet te lopen is. Eindelijk waren we aangekomen met een hoop geslinger en ik wou er graag uit. Ik spring eruit en wil over een riem stappen om mijn tas te pakken, val ik over de riem vol op mijn smoel. De hele boot lachen (allemaal jongens) De coach maar zeggen dat ze niet mogen lachen. (Later toen ik weer in de boot wou stappen: ''Niet vallen Bente, niet vallen hé!'')
situatie 2:
we gingen ergometeren (droog roeien) en ik moest voor een klein wedstrijdje flink kracht zetten voor de eerste haal. Ik stond ietsje op het voeten bord en het bankje reed naar voren en ik beland keihard op de stang waar het bankje op roldeDit gebeurde helaas 2 keer, met weer alle jongens erbij
Vivian__ schreef:Ooo ik heb er ook nog wel 1. Niet echt genant, gewoon superdom.
Ik dacht, laat ik eens de kozijnen en vensterbank, of hoe je dat ook wilt noemen, schilderen en nog een muur in mijn kamer. Dus ik aan de gang met een mooi kleurtje. Sta ik zo geconcentreert boven mn hoofd te verven dat ik niet in de gaten heb dat ik de bak met verf in mijn handen scheef houd.. Met als gevolg mijn halve laminaat onder de verf zat..![]()
Na dat heeeeeul snel opgeruimd te hebben ga ik weer vol goeie moed aan de gang. Stoot ik vervolgens mijn hoofd tegen diezelfde rand aan. Toen had ik dus mooi geverfd haar en een verpest kozijn. Blijkt vervolgens dat de afplakband niet goed zn werk heeft gedaan.
En toen heb ik huilen mijn moedertje opgebeld..![]()
![]()
Ik schilder NOOIT meer.
NeverGiveUp schreef:Vivian__ schreef:Ooo ik heb er ook nog wel 1. Niet echt genant, gewoon superdom.
Ik dacht, laat ik eens de kozijnen en vensterbank, of hoe je dat ook wilt noemen, schilderen en nog een muur in mijn kamer. Dus ik aan de gang met een mooi kleurtje. Sta ik zo geconcentreert boven mn hoofd te verven dat ik niet in de gaten heb dat ik de bak met verf in mijn handen scheef houd.. Met als gevolg mijn halve laminaat onder de verf zat..![]()
Na dat heeeeeul snel opgeruimd te hebben ga ik weer vol goeie moed aan de gang. Stoot ik vervolgens mijn hoofd tegen diezelfde rand aan. Toen had ik dus mooi geverfd haar en een verpest kozijn. Blijkt vervolgens dat de afplakband niet goed zn werk heeft gedaan.
![]()
Ik schilder NOOIT meer.
Hahahahah dit ben ik gewoon
Vivian__ schreef:Ooo ik heb er ook nog wel 1. Niet echt genant, gewoon superdom.
![]()
Ik schilder NOOIT meer.