wat is jouw gênante moment?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Apple_

Re: wat is jouw gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 17:59

Mijn vriendin ging als klein meisje een keer naar de mannen wc, en gewoon tussen al die mannen ging ze dus op zo'n ding zitten en toen viel ze er een beetje in. Al die mannen kijken!

Vertelde ze mij vandaag!

Jessy90

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 18:16

Ik moest een keer naar een tentoonstelling. Je moest drie evenementen bezoeken voor CKV. Met vier vriendinnen opgetut en een gezellige middag gehad. Toen we weg gingen las ik aan de overkant van de straat een bord met expositie er op. Omdat we nog een evenement moesten zijn we daar naar binnen gelopen. We werden verwelkomd door een man waar ik al de kriebels van kreeg. Eenmaal binnen wisten we niet ons overkwam! Overal beelden, foto's en schilderijen van blote p*emels. We wisten niet hoe snel we weer naar buiten moesten komen, maar omdat ik op hele hoge hakken liep en het geregend had was de trap naar de weg super glad. Dus daar lag ik...onder aan de trap met drie vriendinnen om mij heen die niet meer bij kwamen. De man kwam vragen of het wel ging, en ik kon wel door de grond zakken!

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 18:22

:o

Vanmiddag ging ik even boodschappen doen en terwijl ik mijn portemonnee uit mijn zak trek viel er een tampon uit :oo Heb hem heel subtiel aan de kant geschoven en gedaan alsof ik niks in de gaten had :') Anders viel het alleen nog maar meer op.. Schaam!

Vorige week ook. Ik was op een feest in een skatehal en ik was even op een ramp gaan zitten. Lekker mijn voeten rust geven, maar toen ik er af wou had ik er niet in de gaten hoe stijl de ramp was dus ik ging vast op mijn plaat :') Knie helemaal kapot, maar ben snel doorgelopen in de hoop dat mensen me dan later niet meer zouden herkennen :')

meganx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 15:33

Ik was net aan het stofzuigen, wilde de draad uit de stofzuiger halen. Normaal gesproken stopt de draad dan op een gegeven moment, maar dat deed hij dus niet. Ik begin al te roepen op die stomme draad. En n vraag mijn moeder om hulp. Die heel droog zegt;" misschien helpt het al je je voet van het pedaal om de stekker te laten oprolllen in de stofzuiger zelf" wat is dat erg genant :o

susupluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 22:26

dit is echt een te grappig topic _/-\o_

ik heb er ook nog eentje:
had net op school een puddingbroodje gekocht waar natuurlijk veel poedersuiker op zit! dus je wil net je eerste hap nemen en tegelijk maakt iemand je aan het lachen, ik blies uit en daar ging alle poedersuiker over een vriendin die tegenover me stond, helemaal wit :') en natuurlijk ziet iedereen dat net gebeuren :o

Littera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 01:28

_O-

Deze schiet me ineens te binnen, het is al een oudere.

Ik zat op een BBQ met iemand op een bankje, allebei met een bord eten in onze handen. Hij vertelde me net dat hij me toch wel aardig vond, dat hij altijd had gedacht dat ik een onhandige slons was en ik dat helemaal niet bleek te zijn.
Ik wilde me naar hem toedraaien om antwoord te geven, maar ik deed het iets te enthousiast, waardoor mijn broodje hamburger met extra veel saus me opeens vanaf zijn schoot aan lag te staren. -O-

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 01:41

Twee jaar geleden woonde ik een paar maanden bij mijn vader en zijn vriendin, 't was winter en er had flink gesneeuwd. Rond een uur of 3 's nachts ging ik naar bed, maar hoorde ik steeds een auto slippen. Ik keek uit het raam en ja hoor, daar stond een vrouw, helemaal alleen, moeite te doen om haar auto op de oprit te krijgen. Auto stond vast midden op de weg. Dat duurde vervolgens nog een half uur voor ik me bedacht dat ik me maar even van mijn goede kant moest laten zien en d'r moest helpen. Ik m'n kloffie aan getrokken en heel stilletjes naar beneden gelopen.. Ik ging expres via de achterdeur naar de schuur en zo naar de straat, omdat ik dacht dat daar geen alarm op zat. Wat op de voordeur dus wel zat en ik m'n vader niet wakker wou maken, en ik wist niet hoe het alarm uit moest. Ik de vrouw geholpen, binnen 10 minuten was ik weer thuis.
Kom ik thuis, ja hoor.. m'n paps en z'n vriendin wakker.. Oliebol! Bleek dat er ook een alarm op de schuurdeur zat.. Oepsie. :o
Ik het verhaal uitgelegd en m'n vader geloofde me maar niet en dacht dat ik met een of andere kerel stiekem had afgesproken. :')
Krijgt ie later van de buurvrouw te horen of hij ook 'die ene vrouw verderop in de straat die met haar auto 's nachts vast stond in de sneeuw had gezien of gehoord'. Toen geloofde hij me wel. Vaders.. -O-

_MC_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 09:58

Littera schreef:
_O-

Ik zat op een BBQ met iemand op een bankje, allebei met een bord eten in onze handen. Hij vertelde me net dat hij me toch wel aardig vond, dat hij altijd had gedacht dat ik een onhandige slons was en ik dat helemaal niet bleek te zijn.
Ik wilde me naar hem toedraaien om antwoord te geven, maar ik deed het iets te enthousiast, waardoor mijn broodje hamburger met extra veel saus me opeens vanaf zijn schoot aan lag te staren. -O-

geweldig! _/-\o_

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 11:58

Littera schreef:
_O-

och arme! hopelijk heeft hij zijn pogingen tot een conversatie niet meteen afgebroken, overtuigd dat hij vroeger toch dichter bij de waarheid was geweest?

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 16:22

Ow het was helemaal mijn dag met het roeien!

situatie 1:
we moeten nu met een boot naar het clubhuis omdat het hoogwater is en het niet te lopen is. Eindelijk waren we aangekomen met een hoop geslinger en ik wou er graag uit. Ik spring eruit en wil over een riem stappen om mijn tas te pakken, val ik over de riem vol op mijn smoel. De hele boot lachen (allemaal jongens -O- ) De coach maar zeggen dat ze niet mogen lachen. (Later toen ik weer in de boot wou stappen: ''Niet vallen Bente, niet vallen hé!'')

situatie 2:
we gingen ergometeren (droog roeien) en ik moest voor een klein wedstrijdje flink kracht zetten voor de eerste haal. Ik stond ietsje op het voeten bord en het bankje reed naar voren en ik beland keihard op de stang waar het bankje op rolde :x Dit gebeurde helaas 2 keer, met weer alle jongens erbij -O-

SuzanH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 16:25

Sokje_6 schreef:
KirstenVosje schreef:
Het sinterklaasgedicht dat je aan het voorlezen bent eindigen met: 'Groetjes, Pint en Siet' -O- :=

Wow, ik zag hem eerst helemaal niet :')

+1 :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 18:03

Vandaag bij drama:
Moesten heel kort een stukje doen zonder woorden en het moest heel simpel zijn. We hadden maskers op. Ik wil een rondje draaien toen dachten mijn benen : had je gedacht! Daar knalde ik met mn teen tegen de stoel en gleed klein beetje uit. Ben maar gauw gaan zitten.
Daarna vraagt de docent of het inderdaad een kneuzenstukje was. Allemaal maar braaf 'ja' gezegd :')

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 18:22

Ooo ik heb er ook nog wel 1. Niet echt genant, gewoon superdom.

Ik dacht, laat ik eens de kozijnen en vensterbank, of hoe je dat ook wilt noemen, schilderen en nog een muur in mijn kamer. Dus ik aan de gang met een mooi kleurtje. Sta ik zo geconcentreert boven mn hoofd te verven dat ik niet in de gaten heb dat ik de bak met verf in mijn handen scheef houd.. Met als gevolg mijn halve laminaat onder de verf zat.. :')
Na dat heeeeeul snel opgeruimd te hebben ga ik weer vol goeie moed aan de gang. Stoot ik vervolgens mijn hoofd tegen diezelfde rand aan. Toen had ik dus mooi geverfd haar en een verpest kozijn. Blijkt vervolgens dat de afplakband niet goed zn werk heeft gedaan.

En toen heb ik huilen mijn moedertje opgebeld.. :') :j

Ik schilder NOOIT meer. :n

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 18:27

eclair98 schreef:
Ow het was helemaal mijn dag met het roeien!

situatie 1:
we moeten nu met een boot naar het clubhuis omdat het hoogwater is en het niet te lopen is. Eindelijk waren we aangekomen met een hoop geslinger en ik wou er graag uit. Ik spring eruit en wil over een riem stappen om mijn tas te pakken, val ik over de riem vol op mijn smoel. De hele boot lachen (allemaal jongens -O- ) De coach maar zeggen dat ze niet mogen lachen. (Later toen ik weer in de boot wou stappen: ''Niet vallen Bente, niet vallen hé!'')

situatie 2:
we gingen ergometeren (droog roeien) en ik moest voor een klein wedstrijdje flink kracht zetten voor de eerste haal. Ik stond ietsje op het voeten bord en het bankje reed naar voren en ik beland keihard op de stang waar het bankje op rolde :x Dit gebeurde helaas 2 keer, met weer alle jongens erbij -O-

Oef, heb wel eens op de ergometer gehad dat mijn shirt bleef vast zitten, terwijl ik mij afzetten. Heb een heel jaar amper kunnen zitten :')

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 18:27

Vivian__ schreef:

Ik dacht, laat ik eens de kozijnen en vensterbank, of hoe je dat ook wilt noemen, schilderen en nog een muur in mijn kamer. Dus ik aan de gang met een mooi kleurtje. Sta ik zo geconcentreert boven mn hoofd te verven dat ik niet in de gaten heb dat ik de bak met verf in mijn handen scheef houd.. Met als gevolg mijn halve laminaat onder de verf zat.. :')
Na dat heeeeeul snel opgeruimd te hebben ga ik weer vol goeie moed aan de gang. Stoot ik vervolgens mijn hoofd tegen diezelfde rand aan. Toen had ik dus mooi geverfd haar en een verpest kozijn. Blijkt vervolgens dat de afplakband niet goed zn werk heeft gedaan.

Hahahahah dit ben ik gewoon _O-

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 18:41

NeverGiveUp schreef:
Vivian__ schreef:

Hahahahah dit ben ik gewoon _O-

Happy us... :')

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 18:42

Vivian__ schreef:

Zooo herkenbaar _O-

Ik heb altijd dat ik ongemerkt wat op de grond mors er vervolgs doorheen loop en daar pas achter kom als ik terug loop -O-

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 18:43

[/quote]

Zooo herkenbaar _O-

Ik heb altijd dat ik ongemerkt wat op de grond mors er vervolgs doorheen loop en daar pas achter kom als ik terug loop -O-[/quote]

Haha ja :=

yvet31

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 19:24

haha heerlijk topic ik kom niet meer bij !

ik heb zelf ook domme dingen gedaan :') ik drink normaal niet veel maar iedereen heeft een xtje te veel gedronken. bleek achteraf dat ik 2 jongens had gezoend, BROERS! god hoe genant was het om ze de hele vakantie nog te zien te hebben. ik weet nog steeds niet of ze het van elkaar weten :')

of een vriendin van mij, te veel gedronken, begon ze te huilen omdat haar jas kwijt was (stond ze ondertussen op) toen kon je me echt opvegen.

wss nog meer. nog even denken!

yvet31

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 19:27

oja en ik tegen een vriendin, ze was hierna niet meer mijn vriendin :')

ik : oh zoe toch! waarom heb je met hem gezoend? hij is zo lelijk!
zij : ik heb met hem verkering
ik : oh....

*ongemakkelijk*

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 19:32

Ik denk dat hier wel meer types als ik rondlopen. Ik val.. nogal... Regelmatig. :Y)
En dan bedoel ik niet over een balk of iets waarvan je denkt, niet gek dat je dan valt, neee echt over mijn eigen benen, van een mini stoeprandje, door mn enkel, hakken scheef zetten etc.

Mijn vriend vind dit erg grappig, dat ik zo'n klungel ben. Laatst waren we in de kerk, en ik zat met mijn voeten op dat kleine bankje daar beneden.. Glij ik met mijn hak er vanaf en val dus bijna om. Nou mn vriend kon je opvegen :') Uiterst grappig dat ik zelfs als ik zit kan vallen. :o

yvet31

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 19:44

net zo dat ik heel genant zeg 'nee, dan ben ik het derde been' (5de wiel)
hoe kom ik daarop?!

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 21:03

yvet31 schreef:
net zo dat ik heel genant zeg 'nee, dan ben ik het derde been' (5de wiel)
hoe kom ik daarop?!

_O- made my day!!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 20:23

Ik had er ook nog 2, kan er alleen niet meer op komen :P

Wel een paar keer uit een paardrijbroek gescheurd (ik draag ze net zo lang tot ze uitscheuren, meestal na 3 a 4 jaar :+ )

Verder kwijlde ik laatst op school en heel veel mensen zagen het (vergeet soms te slikken ofzo)

Koetjesreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 21:14

Ik scheur ook altijd uit mijn broeken :')