Moodboards werken erg fijn, echter heb ik er door m'n studie nogal een afkeer tegen gekregen gezien daar voor elke foto die je maar maakte een moodboard moest hebben en je erachter moest verantwoorden .. Zucht. Moedeloos word je daar van.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xLoki schreef:Even gauw tussendoor..
Ben vanavond plotseling gebeld door Huntmodels, of ik aankomende donderdag op casting wil komen.
Heb in de eerste instantie ja gezegd, maar nu toch afgezegd (via sms, durfde niet te bellen...) omdat ik zoveel slechte verhalen er over lees op internet.
Voel me nu toch best rot erover, dat ik eerst ja gezegd had en dat zij een uur voor me vrij hadden gehouden
_Snow_White schreef:Zelf vandaag mijn modelcall voor de grote Torontoshow gehad.
Het was al de allerlaatste selectie, sinds ze al voorselecties hadden gedaan, dus ik ging er vol goede moed naartoe.
Kom ik daar... Is iedereen rond de 24/25 met al 6-8jaar ervaring...![]()
Tjaa, en dan kom ik aan met 1 show en 1 shoot achter de rug
Ze vonden mijn looks echt enorm leuk en passend, maar waren toch te bang dat ik de druk van een grote show niet aankon.
Vandaar dat ze mij verteld hebben om volgend jaar terug te komen.
Ik vind het natuurlijk wel jammer, maar kan me prima in hun besluit vinden.
Daarna nog een tweede teleurstelling, want ik heb me helaas alweer moeten afmelden voor de Schwarzkopf show![]()
Mijn moeder denkt dat het niet te combineren is met mijn paardrijclinic dat weekend, dus heb ik maar weer opnieuw moeten afwijzen