Als je een man kon bestellen, hoe zag deze er dan uit?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 23:31

:))
Vooral dat hoofd van Tom Hardy op die eerste foto.

Ach, je moet iets doen als je alleen maar staat te wachten op de set. :')

Spirit

Re: Als je een man kon bestellen, hoe zag deze er dan uit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 23:34

Heb meteen weer zin om Inception te kijken, Eames (Tom) zit Arthur (Joseph) daar ook altijd zo leuk te pesten. _O-

Helaas heb ik 'm niet hier liggen. ;(

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 23:41

Nou ik stel jullie voor aan mijn Canadese verloofde..
Afbeelding

Deze is trouwens ook niet verkeerd...
Afbeelding

<3

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 23:49

Bij jospeh moet ik altijd denken aan 10 things I hate about you :P Zo'n leuke film.

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 09:55

Joseph Gordon-Levitt is idd erg schattig... vond hem zo lief in 500 days of summer en in 10 things I hate about you was hij zo een sukkel, maa in 50-50 was hij ijzersterk. Vond dat echt 1 van de beste films van dit jaar.

ff reageren op pagina 56.... Die foto van Shemar was idd TE, VEEL TE!!!! Ik bedoel eigenlijk zoal hij er tegenwoordig uit ziet. Dat vind ik best mooi. Ik vind bij Zac Efron gewoon het niet mooi in proportie. Hij heeft zo een groot bovenlichaam nu en zijn onderlichaam blijft een beetje achter (hoewel ik moet zeggen dat die eerst foto, die ik dus ook aanhaalde, wel een vertekend beeld gaf, die andere die later werd aangehaald was iets minder, maar vond het gewoon nog steeds niet mooi). Maar de foto van Padalecki... O mama, ja, alsjeblieft!!!! Dat ziet eruit als een man die zwaar lichaamlijk werk doet, niet als iemand die hele dagen in de sportschool gewichten staat te pompen.

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 11:02

Ik ga de trailer van 50-50 eens opzoeken, nog nooit van gehoord!

Wauw, ziet er goed uit... wel heftig denk ik, of niet?

pony33

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 18:46

50/50 is een hele goed film!
Binnenkort komt er nog een 'oudje' met JGL uit, Hesher, is ie iets minder appetijtelijk
http://www.imdb.com/media/rm3087896064/tt1403177
:')

Hij heeft iets leuks om zich heen hangen. Beetje Ewan McGregor, niet super knap wel heel erg leuk <3

Quebelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 18:47

50/50 is erg mooi :))
Heb'm gezien in de cinema.
Het gaat over een heftig thema maar met Seth Rogan als z'n beste vriend word het wat opgevrolijkt.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 19:13

50/50 is mooi maar ook soms grappig hoor!

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 20:46

pony33 schreef:
50/50 is een hele goed film!
Binnenkort komt er nog een 'oudje' met JGL uit, Hesher, is ie iets minder appetijtelijk
http://www.imdb.com/media/rm3087896064/tt1403177
:')

Hij heeft iets leuks om zich heen hangen. Beetje Ewan McGregor, niet super knap wel heel erg leuk <3

Oei. Dat is.. anders. :')

Van 50/50 had ik al eens de trailer gezien. Ga 'm zeker nog eens kijken. :)

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-12 21:15

Ik deed vandaag Prrrrr tegen een collega ( ja echt :P ) en die was spontaan sprakeloos.. wat hebben mannen toch met rare geluiden van vrouwen? De woest aantrekkelijke hongaar was er ook weer met zn mooie stem .. prrrrrr :D :+ :') :')

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 21:33

haha misschien zijn ze bang dat je nog je nagels uitslaat :P

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-12 21:36

Nou aan zn glimmende oogjes te zien niet hoor.. net als dat hij zegt.. je ziet er mooi uit vandaag :P haha!

Ik had laatst een grappige blunder tegen de planner: iemand kwam dozenbrengen met vochtschade.. wat zeg ik: ik heb 4 natte dozen :+ |o :D := :') :') :') :')

Moet je vooral zeggen met allemaal mannen om je heen! Prrrrrr :P

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 21:38

Haha, ja heel leuk! Dan krijg je natuurlijk meteen reactie. Ik denk dat ik ook maar ga spinnen op stage, hoewel dat bij mij niet zal werken op de dierenartsenpraktijk haha!

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-12 21:41

Nee, dat denk ik ook niet.. Misschien als je zegt dat jouw poes ook eens wat extra aandacht nodig heeft? ;)

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 21:41

Prrr doet 't altijd goed! :))
Ik heb trouwens ook vaak van dat soort opmerkingen. Vorige week zei ik op kantoor: "zo kom je natuurlijk nooit klaar". Floepte het er zo uit. En dan die blik van mijn collega die tegenover mij zit! Echt prachtig! :')

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 21:42

Nou, ik heb me toch eens twee dierenartsen meegemaakt! Ik liep stage en ze praatten de hele tijd over seks en over hun seksavonturen. En ze vroegen nog dingen aan mij ook :=

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 21:47

Oh, lekker is dat. :=
Negen van de tien keer zijn dat altijd precies diegenen waarvan je dat soort dingen absoluut niet wil horen. :+

Die mannen op mijn werk kunnen er ook wat van hoor. Mijn god. En net als je denkt dat je alles wel zo'n beetje gehoord hebt, komt er weer een met een verhaal.. Pff. :=

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 21:51

Hahahah, mannen :')

Die dierenarten waren een man en een vrouw. Uiteindelijk zei de vrouw: en ze zat gewoon de hele avond aan mijn tepels te draaien!
En aan mij vragen of ik later ook eens een trio zou willen doen := En dat allemaal terwijl ze aan het opereren waren _O- (was een afgesproken dag, hele dag door steralisaties)

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-12 21:53

Donkerblauw schreef:
Oh, lekker is dat. :=
Negen van de tien keer zijn dat altijd precies diegenen waarvan je dat soort dingen absoluut niet wil horen. :+

Die mannen op mijn werk kunnen er ook wat van hoor. Mijn god. En net als je denkt dat je alles wel zo'n beetje gehoord hebt, komt er weer een met een verhaal.. Pff. :=

Ik werk in de transport.. zegt dat genoeg :P :+ verschrikkelijk.. ik heb kouwe handen, mag ik ze in je decollete steken.. irene, ik wil graag een smokje.. irene, zullen we even knuffelen.. en dan nog niet te spreken van die gore chauffeurs die in mn decollete staren en nog net niet op de balie kwijlen :P

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 22:01

Haha, dan zit je inderdaad in een goede sector! Ik trouwens ook, werk in de bouw (bij een aannemer op kantoor). :D
'Mijn' kerels kunnen er ook wat van, met dat soort praatjes. Shirtjes of bloesjes met een decolleté begin ik al niet eens meer aan, want ze vinden het zó grappig om allerlei propjes en elastiekjes daarin te schieten, en dan te vragen of hun ze er even uit mogen vissen. Heb ontelbaar veel koosnamen als schatje, snoepie, snoes, moppie, enzovoorts. Ze willen ook altijd knuffelen en ze komen altijd om een kusje vragen met hun verjaardag. :')

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-12 22:08

Hahahaha.. nou ik heb me geborgen met nieuwjaar, ik had mn collegas op kantoor al even ingepeperd dat ik niet wou smokken, 1tje probeerde het.. k heb gewoon gezegd dat ik ging slaan :P
Ik heb wel shirts met decolllete, maar dat heb ik al heel gauw.. ik heb zon prominent decollete ( 90 G :+ ) dat je er moeilijk omheen kunt! Ach.. t heeft ook wel weer zn charmes.. is wel een ego-boost, en er zijn heeele mooie chauffs bij :)

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-12 22:09

Ohja, en mn decollete is regelmatig het slachtoffer van paperclips, maar ze durven et er dan weer net niet uit te vissen..

Noem ik 1 een banketstaaf, zegtie moetjeeen.. GRRRR

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 22:11

Ir1ne schreef:
Hahahaha.. nou ik heb me geborgen met nieuwjaar, ik had mn collegas op kantoor al even ingepeperd dat ik niet wou smokken, 1tje probeerde het.. k heb gewoon gezegd dat ik ging slaan :P
Ik heb wel shirts met decolllete, maar dat heb ik al heel gauw.. ik heb zon prominent decollete ( 90 G :+ ) dat je er moeilijk omheen kunt! Ach.. t heeft ook wel weer zn charmes.. is wel een ego-boost, en er zijn heeele mooie chauffs bij :)

Goh dat decollete ken ik... (85F) Dan vind ik het eerlijk gezegd ook niet mooi staan een shirt zonder decollete, dan lijken ze nóg groter.
Mijn vader was voorheen vrachtwagenchauffeur, nou die verhalen die je dan ook hoort! Geweldig!
Bij velen is het alleen veel praatjes en ondertussen toch weinig durven ondernemen, dat vind ik nog het leukste :')

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 22:15

Ik heb bijna alleen maar mannelijke vrienden, ben dus wel wat gewend :) vind het altijd wel lachen, doe zelf vrolijk mee iig, leuker dan meiden om me heen vaak ;)

Dat van dat decolleté ken ik ook, alleen heb ik een hele kleine omtrekmaat vergeleken met jullie, ben maar een klein meisje. Bij mij zijn het meer de verhoudingen (70E) :D want 90G.. whoei, dat lijkt me zelfs nog zwaar om mee te tillen, als ik de trap op ren word ik al niet vrolijk! :))
Laatst bijgewerkt door Fenrir op 12-01-12 22:17, in het totaal 1 keer bewerkt