Heb wel betere dingen te doen

Meneer is geblokkeerd en hij zoekt het maar uit

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
enzino schreef:Maar misschien leuk om een geintje met hem uit te halen, vertel hem bijvoorbeeld dat je broer bij de politie werkt en dat hij wil weten onder welke code de aangifte in het systeem zit omdat hij dit echt niet vind kunnen. Bovendien zijn er natuurlijk al stappen ondernomen om zijn adres te verkrijgen bij zijn internet provider maar als hij nu meewerkt dan zal zullen zijn "bedreigingen" wat coulanter worden aangepakt.
showteam schreef:Mo_86 schreef:Heb net een reactie, met de vraag of ik een filmpje wil maken dat ik met de schoenen in het gras sta en dan het gras sta te vertrappen. Omdat ze ze daar ook voor gaat gebruiken. Goed, das dus iemand die zich verveelt...
![]()
Dat ga ik dus niet doen
@ Enzino: Maar als iemand 35 euro vraagt ben je toch een dief van je eigen portemonnee als je 20 euro hoger dan dat gaat bieden? Heb even rondgekeken en 35 euro is wel een realistische prijs.
Ik gok dat wij dezelfde persoon hebben gehadIk had ook 3 paar gympen op marktplaats staan (waaronder een adidas paar) op alle 3 werd 20 euro meer dan de vraagprijs geboden. Ik vond het vreemd heb de persoon gemaild en hij vroeg of ik foto's wilde maken dat ik de schoenen aan had e.d.
Was het bij jou ook een man?
Mo_86 schreef:Nee, een meisje. Het e-mailadres bevatte 1991 overigens. Het ging bij mij echt om een filmpje haha, en dan stampen en zo. Zie mezelf al staan
BarockPinto schreef:[...]
de nieuwste trends op gebied van paardrijkkleding.
[...]
Tot hij met de opmerking kwam dat ik dan ook af en toe naakt moest poseren
enzino schreef:Mo_86 schreef:Nee, een meisje. Het e-mailadres bevatte 1991 overigens. Het ging bij mij echt om een filmpje haha, en dan stampen en zo. Zie mezelf al staan
Misschien was het gewoon een slim plan, als jij een filmpje maakt dan stuurt zij terug dat de schoenen nu teveel zijn gebruikt dus gaat het bod omlaag. Jij kan dan niet meer ontkennen aangezien zij bewijs heeft van het vele, en rare, gebruik.
Kentaro schreef:Als je er al geen goed gevoel bij heb, zou ik zeker niet m'n adres geven en die persoon langs laten komen!
Dan maar even langer wachten, verkopen doe je ze toch wel!
enzino schreef:BarockPinto schreef:[...]
de nieuwste trends op gebied van paardrijkkleding.
[...]
Tot hij met de opmerking kwam dat ik dan ook af en toe naakt moest poseren
Klinkt toch als een heel valide verhaal, naakt poseren om de nieuwste trend in paardrijkleding te laten zien.
Ik snap niet dat je er niet gewoon op in bent gegaan...