Ik dacht dat het gisteren zwaar slecht weer zou worden. Niet dus.
gohya
Geplaatst: 06-06-11 10:14
Cyntje schreef:
Het oosten zou vandaag de buien krijgen enzo.... op buienradar trekt alles over het westen
Maar als je buienradar bekijkt op 24 uur vooruit komt alles over het oosten heen,vanmiddag [1uur]. Heel vreemd van BR,op 3 uur [ook 1 uur] vooruit gaat alles over het westen en later over het oosten.
Ik kijk op de buienradar, denk dat het nu toch wel zou moeten regenen, ik kijk naar buiten en ja hoor! Daar is de regen. Het begint nu wel lekker door te regenen. Ik hoef lekker niet naar buiten vandaag, dus laat het maar lekker regenen vandaag!
Hier regent het nu ook behoorlijk. Ik zie dat ze op de knmi ook weer waarschuwen voor onweer, laten we hopen van niet want de paardjes staan op het land en ik zit op school..
hier nog ggen druppel gevallen, ook gisteren alleen maar een paar spetters. Hoop dat we vanavond toch nog wat gaan krijgen. Hooi is zaterdag van het land gegaan, moet toch echt wat regen op voordat we het kunnen bemesten. Hier is net onder eindhoven.
gisteren heel veel regen gehad en paardjes in de stress door onweer wat precies boven ons bleef hangen. Voor vandaag zeggen ze ook in het oosten weer veel regen en onweer, regen mag onweer liever niet.