Waar werd jij vandaag niet blij van Deel 2!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Alja

Re: Waar werd jij vandaag niet blij van Deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 09:53

dat ik moet werken en zooooooo geen zin heb :(

Yviertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 09:54

Hij zou vandaag het huis opruimen als hij thuis is na z'n werk, incl. afwas. Dat is voor mij al een verbetering, dat hij dat nu gewoon doet zonder al te veel strijd.
Maar het zit me nog niet helemaal lekker. Imo hebben we op dit moment echt te vaak ruzie, vaak over hetzelfde. Dus om een echt antwoord te geven, djuulsie, nee het is niet allemaal weer goed.

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 09:56

Yviertje schreef:
Maar het zit me nog niet helemaal lekker. Imo hebben we op dit moment echt te vaak ruzie, vaak over hetzelfde. Dus om een echt antwoord te geven, djuulsie, nee het is niet allemaal weer goed.

En nu dan? (sorry dat ik zo zeur.... _-:( als je t er niet over wil hebben, ook prima he ;) )

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 09:56

dat ik het eerste uur vrij had, leuk natuurlijk, maar niet als je er pas op school achterkomt.

Yviertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 10:04

Zeuren mag daar is dit topic voor. :D

Ik zit op dit moment gewoon in dubio en ik vind het gewoon eng om DE beslissing te nemen, dat geef ik eerlijk toe. Dus nu..... ik weet het ff niet meer.

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 10:07

Yviertje schreef:
Zeuren mag daar is dit topic voor. :D

Ik zit op dit moment gewoon in dubio en ik vind het gewoon eng om DE beslissing te nemen, dat geef ik eerlijk toe. Dus nu..... ik weet het ff niet meer.

Ow ja, dat is ook zo... :P

Snap heel goed dat je het moeilijk vind! je hoeft ook niet meteen een beslissing te nemen... maar denk eraan dat het om jou gaat en niet om hem en echt waar, de pijn en onzekerheid die je nu voelt gaat niet over zolang je met hem bent. De pijn die je krijgt na een eventuele breuk gaat wel over.. :(:)

ManonWL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 10:10

het vroege opstaan en niks kunnen doen op school....

thaampjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 10:16

Schooool!! Ik moet allang op school zijn! Maar, heb weer is geen zin! Dus blijf lekker het 1e uurtje thuis!:)

Yviertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 10:18

Ben al een tijdje aan het dubben. Heeft ook te maken met m'n paard, niet dat hij vind dat ik er te veel tijd er insteek, maar ik wil het juist weer meer gaan oppakken; weer fanatieker gaan trainen. En dat gaat hij niet leuk vinden. We zien elkaar dan alleen 's avonds (laat), dat vind ik geen probleem als we het dan maar wel gezellig enz hebben. Maar hij wilt het liefst de hele avond 'op de bank hangen', maar daar voel ik me dus niet altijd lekker bij.

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 10:23

Yviertje schreef:
Ben al een tijdje aan het dubben. Heeft ook te maken met m'n paard, niet dat hij vind dat ik er te veel tijd er insteek, maar ik wil het juist weer meer gaan oppakken; weer fanatieker gaan trainen. En dat gaat hij niet leuk vinden. We zien elkaar dan alleen 's avonds (laat), dat vind ik geen probleem als we het dan maar wel gezellig enz hebben. Maar hij wilt het liefst de hele avond 'op de bank hangen', maar daar voel ik me dus niet altijd lekker bij.

_O- Wat dat betreft precies mijn vriend dus... die zit 's avonds thuis, te wachten tot ik terug kom van me paard! hou er meestal wel rekening mee, maar ook niet altijd. Heb voor hem al een bijrijdster genomen! maar goed, als jij langer en vaker naar je paard wil, dan heeft hij dat goed te vinden (wel in overleg natuurlijk). Heb het met mijn vriend overgehad en hij vindt het in principe goed, als ik het dan op andere vlakken compenseer. In het weekend meer thuis en op de avonden dat hij weg is, heb ik alle tijd, de avonden dat hij wel thuis is, doe ik wat sneller mn ding. En dat gaat goed!

Je paard is je ontspanning en ook even weg van alles. Daar moet je niemand aan laten komen hoor...
maar dit is volgens mij een van de minste problemen in je relatie. Jullie wonen samen toch?
is t koop of huur?

Yviertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 10:27

Officieel woon ik nog thuis, dus dat is geen probleem.

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 10:30

Vind het allemaal maar moeilijk hoor meis! Ik zou het wel weten, maar goed, ik heb makkelijk praten...

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 10:32

van de studiestress, mijn saaie collega's en alles waar zo op een dag nog meer tegenaan loop! -O-

Momo2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 10:33

Dat ik me alweer heb verslapen

Yviertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 10:50

djuulsie schreef:
Vind het allemaal maar moeilijk hoor meis! Ik zou het wel weten, maar goed, ik heb makkelijk praten...

Ga vanavond maar eens serieus praten over het fanatieker rijden, wat nu wel iets lastiger gaat worden. De western(groeps)lessen stoppen bij ons op de manege, daar werd ik gister dus ook niet blij van.

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 10:52

De mist, die bevriest in mn haar,
tentamens...

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 10:56

Hoezo gaan die stoppen? Jammer! en kan je ergens anders in de buurt les nemen?

Yviertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 10:58

Hoop gezeik op stal, eigenaresse van de westernpaarden trekt het allemaal niet meer (wat ik begrijpelijk vind). Verkoopt dus alle paarden, enige optie die we met de eigen paarden nu nog hebben is de lessen zelf in stand houden, maar dat moet de instructie ook nog willen. Maar privélessen blijven mogelijk.

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 10:59

En waarom zou de instructrice dat niet meer willen? Privélessen zullen wel duur zijn neem ik aan ;)

Yviertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 11:03

Valt mee qua prijs ong. €18, maar dat kan nu dus veranderen. Er was ook gezeik over de instructie, niet dat het slecht was, maar wouden meer variatie. Dit is blijkbaar opgevat als zware kritiek.

calyppie_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 11:10

oh jonges, ik heb zo een presentatie en dat word he-le-maal niks!!! :n

Yviertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 11:13

Tuurlijk wel!

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 11:20

Dat ik tentamens heb, heel erg hoop dat maatschappijleer vandaag goed gaat en het idee dat ik vanmiddag wéér moet leren maakt me ook niet echt bij :\

Kitten84

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 11:27

Van de bult op mijn hoofd...voel me zo moe

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 11:32

Yviertje schreef:
Valt mee qua prijs ong. €18, maar dat kan nu dus veranderen. Er was ook gezeik over de instructie, niet dat het slecht was, maar wouden meer variatie. Dit is blijkbaar opgevat als zware kritiek.

Ja, die mensen heb je er tussenzitten... maar zou misschien eens een keertje met haar gaan praten ;) wie weet kom je dan ergens!