Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Een paar jaar geleden werd ik 's morgens wakker en zag dat mijn ex iets in zijn armen had...
Ik keek nog eens goed en daar lag de hond ondersteboven in bed met haar kont op het kussen. Mijn ex is haar kont aan het aaien en geeft er een kus op.
Ik begin te lachen en hij schiet wakker en schrikt ervan dat de hond daar lag want hij dacht dat mij mij kuste op mijn hoofd
Citaat:Een paar jaar geleden werd ik 's morgens wakker en zag dat mijn ex iets in zijn armen had...
Ik keek nog eens goed en daar lag de hond ondersteboven in bed met haar kont op het kussen. Mijn ex is haar kont aan het aaien en geeft er een kus op.
Ik begin te lachen en hij schiet wakker en schrikt ervan dat de hond daar lag want hij dacht dat mij mij kuste op mijn hoofd
Miss_Malfoy schreef:Nou ik werk er hard aan om van mijn vriend mijn ex te maken (in mijn slaap althans) dus ik vind dat het telt. Of het een blunder is mwah maar goed.
Valt in dezelfde categeroie als bovenstaande verhaal.
Ik was om 9 uur gaan slapen omdat ik griep had. Vriendlief heeft naast mij tot 12 uur wakker gelegen. Volgende heeft zich voorgedaan....
Hij lekker tegen mij aan komen liggen geeft als reactie: JE BENT KOUD!!! GA WEG!!!
Meneer zich opgewarmt en het weer geprobeerd: Ik val zo uit bed ja. GA TERUG NAAR JE EIGEN HELFT!
Uiteindelijk begin ik wat te babbelen, hij denkt yes ze is wakker en pakt mijn hand. Fout, ik sliep nog en heb hem flink (weliswaar onverstaanbaar gewoon gebrabbel) uit lopen foeteren.
Arme kerel
M_aaike schreef:Zag deze in een ander topic staan, en kon niet laten om 'm te plaatsen.
Het is een quote van bokker amies100:Citaat:Een paar jaar geleden werd ik 's morgens wakker en zag dat mijn ex iets in zijn armen had...
![]()
M_aaike schreef:Zag deze in een ander topic staan, en kon niet laten om 'm te plaatsen.
Het is een quote van bokker amies100:Citaat:Een paar jaar geleden werd ik 's morgens wakker en zag dat mijn ex iets in zijn armen had...
![]()
Laurie26 schreef:Miss_Malfoy schreef:Nou ik werk er hard aan om van mijn vriend mijn ex te maken (in mijn slaap althans) dus ik vind dat het telt. Of het een blunder is mwah maar goed.
Valt in dezelfde categeroie als bovenstaande verhaal.
Ik was om 9 uur gaan slapen omdat ik griep had. Vriendlief heeft naast mij tot 12 uur wakker gelegen. Volgende heeft zich voorgedaan....
Hij lekker tegen mij aan komen liggen geeft als reactie: JE BENT KOUD!!! GA WEG!!!
Meneer zich opgewarmt en het weer geprobeerd: Ik val zo uit bed ja. GA TERUG NAAR JE EIGEN HELFT!
Uiteindelijk begin ik wat te babbelen, hij denkt yes ze is wakker en pakt mijn hand. Fout, ik sliep nog en heb hem flink (weliswaar onverstaanbaar gewoon gebrabbel) uit lopen foeteren.
Arme kerel
Hé Ciska, Ben jij samen met Tom? Indianenklassen Tom?
rOmii schreef:ik zie dat je onze fotos samen van hyves heb verwijderd, ik voel me diep gekwetst en had nooit gedacht dat jij me zoiets zou flikken. Mijn leven heeft geen zin meer Ajuu!
rOmii schreef:Grootse blunder die mijn ex nu heeft gemaakt:
Ik heb een nieuwe vriend en dat hoorde hij via/via.. hij begint op msn te praten goh wat leuk blabla.. ik zo sorry maar ik praat hier liever niet over met jou.. (voelde niet fijn.) Toen kwam hij heel pittig met nee sorry maar je verdiend het beste etc. etc. want dat hij niet goed voor me is zijn we het beide over eens.. (drugs troep enzovoort). Me moeder werd 50 en zaterdag hadden wij het feest, dat wist hij. En mijn nieuwe vriend ging mee het was een super gezellig feest! krijg ik ineens een smsje met daarin:
ik zie dat je onze fotos samen van hyves heb verwijderd, ik voel me diep gekwetst en had nooit gedacht dat jij me zoiets zou flikken. Mijn leven heeft geen zin meer Ajuu!
Ik heb hier niet op gereageerd, gelukkig voel ik niks meer voor hem en doet dit me ook niks.. behalve dat ik het heel irritand en vervelend vind! Ik vind dit zijn grootste blunder ooit.. die fotos zijn al ruim 2 maanden van hyves af en nu komt ie daar ineens mee :p