Ook hier dwalen mijn gedachtes nog weleens naar Nicole, bijzonder dat ik deze melding nog ontvang, ben al heel lang niet meer actief op bokt maar van de week was Chev nog in mijn herinnering
Ik had gisteren haar foto uit de vitrinekast in me handen. Dus als me gezondheid het toelaat gaat ik morgen de lange rit aan. Anders binnenkort heel snel, mis haar heel vaak en moest zelfs hemel en aarde weer bewegen om hier op Bokt in te loggen
Wat een toeval, vandaag ook heel veel aan haar gedacht zonder aanleiding. Bij ons vliegt een hele bijzondere en zeldzame roofvogel, telkens als ik die zie denk ik aan haar. Terwijl nic geen relatie met deze vogel heeft. Ik heb uitnodiging gekregen om bij het te kijken als dekkingen geboren zijn. Dacht vanochtend als ik er eentje een naam mag geven dan wordt het Cheveyo!
Sorry door mijn gezondheid kon het toch niet. Maar ik ga snel een keer
Spetter
Geplaatst: 25-04-19 11:52
Ja we worden altijd herinnerd aan Nicole. En zo mooi dat de paarden goed zijn terecht gekomen. Nog altijd blij met kit Mijn dochter kan zelfs op hem rijden.
Prachtig dat het nog zo leeft. Super om Kit en Fizz zo te zien.
Nikita_1995
Geplaatst: 30-04-19 09:47
Nicole, ja zal haar nooit vergeten. Ze komt nog weleens in mijn gedachten voorbij. Fijn dat ze nog zo in de spotlights staat bij velen. Dat kan ook niet anders, ze was een toppertje, ze bezat de gave om onvoorwaardelijke liefde te geven. Dat is wat we voelen allemaal denk ik...
PS. Super dat Kit zo'n fijn leven heeft gekregen bij Cindy. helemaal top!
tienus63
Geplaatst: 27-05-19 21:56
Vandaag zou cheveyo 45 jaar geworden zijn. We hebben dit met haar ouders, zus, zwager en nichtje gezellig gevierd bij haar tuintje. Middag met een traan, lachen en vooral veel herinneringen en schik om knutselwerkje wat haar nichtje gemaakt had. Een boekje met wat water, snoepjes, een telefoon om te appen en allerlei apps erop. We weten dat nic bij leven een RSI had gehad zou hebben door het appen. Helaas heeft ze deze techniek nooit irl live mee mogen maken. Whatsapp was er toen nog niet.
mooi dat jullie dit hebben gedaan. Prachtig tuintje.
Whis_Serada
Geplaatst: 24-07-19 08:48
Prachtige plek en O wat fijn dat zo met elkaar er zijn. Ik kon vorige keer niet, maar ga vandaag naar haar toe. En mijn beeldje neerzetten en heus wat traantjes laten.
Mooi tuintje heeft ze toch met haar mooie foto
tienus63
Geplaatst: 24-07-19 12:08
altijd fijn om even bij haar te zijn.
Whis_Serada
Geplaatst: 24-07-19 14:34
tienus63 schreef:
altijd fijn om even bij haar te zijn.
Zeker waar, was weer ff fijn om bij haar te zijn en heel wat traantjes te laten. Ook terwijl ik dit schrijf Ik zal thuis foto’s plaatsen
Whis_Serada
Geplaatst: 24-07-19 22:45
Wat is dit echt haar tuintje zeg. We hebben er een mooi Buddha hoofd bij gezet en een lantaren groen met kaars en de rode kaars. Ik hoop dat het goed staat, in haar mooie volle tuintje. Dikke kus daar boven lieverd
Leuk van die Boeddha. Een van mijn laatste kadootjes van mij aan nic bij leven, was ook een Boeddha.
Sylvia
Geplaatst: 25-07-19 10:16
Wat bizar dat dit alweer bijna 9 jaar geleden is... Ze heeft een mooie plek die zo te zien met heel veel liefde bijgehouden wordt. Ik kende Nicole alleen als Cheveyo, maar ik kan me voorstellen dat het nog steeds een gemis is voor alle vrienden en familie.
Nicole laat toeval niet bestaan!! Jaar na haar overlijden een steen/hanger die van haar is geweest gekregen. Op haar tweede sterfdag verlies ik die hanger. Godzijdank terug gevonden, rap naar een edelsmid in haar regio gebracht. Inmiddels heeft deze smid voor 4 mensen sieraden gemaakt met dingen van nic of die samen met haar waren uitgezocht. En die ging stuk op de 6e of 7e sterfdag van nic.