Hij wil er een eind aan maken

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lasorda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-11 21:31

Vandaag was de score een 4 maar de zenuwen voor de uitslag morgen
zijn behoorlijk aanwezig. Mijn man probeert zich een beetje bezig te houden
met werken werken werken, we hebben zelfs de medicijnen wat omhoog gedaan.
Dus vanavond flink duimen draaien, morgen om 13.00 uur weten we meer.....

IngridB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 21:39

Spannend hoor, heeeeeeel veel succes!

Nicje87

Re: Hij wil er een eind aan maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 21:42

Duimen draaien weer hoor :D

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 21:48

Succes morgen.

chivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 22:35

succes morgen!! toch knap ondanks de zenuwen een 4

Eefske

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 23:55

heel veel succes morgen. Ik duim voor jullie :j

maXcomX

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 02:00

Esmeralda schreef:
maXcomX : wanneer jij het gehele topic gelezen zou hebben, dan zal je gesnapt hebben, dat dit voor haar al een soort van hulpverlening is. Even van d,r afschrijven. Tips krijgen, een bemoedegent woord ect ect.
Dus als je dit soort opmerkingen plaatst, lees eerst even voordat je oordeelt

Het is geen oordeel, niet overdrijven.
En waarschijnlijk kun je volgen of iets wel of niet lees? Dat is oordelen op basis van vooringenomenheid.

Ik zou geen 60 pagina's op internet willen zien over mijn problemen op dit gebied en wat iedereen ervan vindt. Daar wordt je volgens mij niet veel wijzer van. Echte professionele hulp is met dit soort dingen meer op z'n plaats, denk ik. Het gaat immers wel om iemands leven, en dat is al triest genoeg.
Ik heb inmiddels al 3 vrienden op deze manier verloren, en wat achteraf blijkt, is dat rust belangrijker is dan meningen, die alleen maar onzekerder maken.

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 02:24

Vraagt ze om meningen dan, maXcomX?

maXcomX

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 02:42

Schijnbaar wel, anders stond het hier niet op Bokt forum (zie opening)
Het slechtste wat je kunt doen is de "goe gemeente" om commentaar vragen.
Wat iemand op een forum zet, is vaak nooit het hele verhaal. Dat is een beperking van forums.

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 03:04

is dat niet gewoon uieders eigen keus ik snap dat je misschien wil waar schuwen maar je komt een beetje donker gestemd over.

maXcomX

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 03:25

Als je zelf al een paar vrienden op die manier verloren hebt, dan heb je alle reden om donker te zijn.
Je hebt zoveel onzekerheid, dat alle andere indrukken die dat gevoel versterken of juist doen verhullen, beter niet kunt gebruiken. Ik snap het wel, de onmacht en zo, maar de gene waar het om gaat is hier niet aan het woord. En hoe goed bedoeld ook, op internet roep je altijd reacties af die misschien niet dat geen doen wat je misschien verwacht.

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 06:39

Iedereen verwerkt dingen op zijn eigen manier he. Ik denk dat de TS (die overigens onder een schuilnaam schrijft) het fijn vind om haar beleving hier met ons te delen, omdat ze daar haar man niet mee lastig wil vallen.

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 07:17

Daar naast loopt dit topic niet in plaats van proffesionele hulpverlening, maar er naast.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 09:05

Vanuit de achtergrond snap ik het maXcomX, maar daar houdt het ook bij op. De één is de ander niet, laten we maar zeggen. Zoals Guinevere ook aangeeft schrijft de TS onder een schuilnaam en als je het topic had doorgelezen wist je ook dat haar man weet dat ze dit deelt. Hij leest hier af en toe zelfs mee.
Als dit goed voor de TS werkt dan lijkt me daar niets mis mee. En het is nog altijd aan de TS of ze dit doet of niet. Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde en hebben we niet allemaal dezelfde aanpak nodig, ook al zijn situaties, gevoelens, e.d. heel herkenbaar voor anderen.
Ik hoop in ieder geval dat deze 'discussie' nu een beetje klaar is, want volgens mij voegt het niet zoveel toe (vooral niet in deze fase). Nogmaals: een kritische noot is zeker niet slecht, maar volgens mij is het daar nu ook wel wat laat voor en heeft de TS duidelijk een antwoord gegeven op jouw eerste post in dit topic.

@TS, wat een spannende dag vandaag! Ik duim heel hard voor jullie en een goede uitslag. Succes!

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 09:12

maXcomX schreef:
Esmeralda schreef:
maXcomX : wanneer jij het gehele topic gelezen zou hebben, dan zal je gesnapt hebben, dat dit voor haar al een soort van hulpverlening is. Even van d,r afschrijven. Tips krijgen, een bemoedegent woord ect ect.
Dus als je dit soort opmerkingen plaatst, lees eerst even voordat je oordeelt

Het is geen oordeel, niet overdrijven.
En waarschijnlijk kun je volgen of iets wel of niet lees? Dat is oordelen op basis van vooringenomenheid.

Ik zou geen 60 pagina's op internet willen zien over mijn problemen op dit gebied en wat iedereen ervan vindt. Daar wordt je volgens mij niet veel wijzer van. Echte professionele hulp is met dit soort dingen meer op z'n plaats, denk ik. Het gaat immers wel om iemands leven, en dat is al triest genoeg.
Ik heb inmiddels al 3 vrienden op deze manier verloren, en wat achteraf blijkt, is dat rust belangrijker is dan meningen, die alleen maar onzekerder maken.

ik lees stil mee en wil nu toch even reageren.

jij wil misschien geen 60 pagina's zien over je problemen.
dit is een schaduwacount niet een eigen acount dus dat is al omdat ze niet wil dat iedereen weet wie ze is.
ik snap dat je het donker in ziet door je drie vrienden die je er aan hebt verloren maar niet iedereen is het zelfde.
en ze vraagt niet om meningen maar wil haar verhaal gewoon kwijt.

@ Lasorda, wauw heb echt respect voor hoe je, je elke keer weer overal door heen vecht met je man en je kindje!

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 10:26

maXcomX: Waarom lees je hier dan als je er zo donker over denkt, en het niet jouw ding is? Ze wil alleen haar hart luchten, daar is niks mis mee. Niet iedereen is hetzelfde, dus als TS graag haar ei kwijt wil, wie zijn wij dan om dat niet toe te laten?? Het is heus niet zo dat ze ons al psycholoog "gebruikt". Ik vind het niet echt netjes om zo te reageren eerlijk gezegd.
Het is erg vervelend voor je dat je zo mensen hebt moeten verliezen, maar dat betekend niet dat andere mensen daar niks over mogen vertellen, toch....?

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 10:43

maXcomX mag en kan uit zijn/haar ervaring toch reageren??

We willen allemaal dat het positief afloopt, en Lasorda en haar gezin het allerbeste wensen, maar de realiteit is zeer ernstig. En zeker niet te onderschatten.

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 11:02

MaxComX zoals je kan lezen heeft dit gezin proffessionele hulp, weet haar man dat dit geplaatst wordt en leest hij zelfs mee, en is dit een SA. So what's the problem! Mag ze haar verhaal niet meer kwijt? Niemand hier geeft een mening, niemand weet wie ze is, dus laat haar lekker gaan. Beter vertellen dan opkroppen

Valina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 11:03

maXcomX schreef:
Als je zelf al een paar vrienden op die manier verloren hebt, dan heb je alle reden om donker te zijn.
Je hebt zoveel onzekerheid, dat alle andere indrukken die dat gevoel versterken of juist doen verhullen, beter niet kunt gebruiken. Ik snap het wel, de onmacht en zo, maar de gene waar het om gaat is hier niet aan het woord. En hoe goed bedoeld ook, op internet roep je altijd reacties af die misschien niet dat geen doen wat je misschien verwacht.

Nee precies, die zit nl. bij de proffesionele hulpverlening. ;)

Het is heel naar dat jij 3 vrienden op een erg vervelende manier bent verloren. Dat is niet niks.
Maar jouw opmerking kwam niet over zoals je het nu uitgelegd hebt.
Misschien had je dat beter meteen bij je 1e post kunnen doen.

Maar goed, net wat iemand anders hier al zei: misschien kan het nu klaar zijn?
TS heeft duidelijk antwoord gegeven op jouw opmerking/vraag en ik vind het super dat ze haar ei hier een beetje kwijt kan.
Ik vind het fijn dat wij haar de ruimte kunnen geven en haar op die manier kunnen steunen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 11:15

Lasorda, sterkte vandaag. Ik denk aan jullie.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 12:11

Lasorda & man ik duim voor jullie vandaag!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 12:24

Lasadora: sterkte vandaag. Ik hoop dat er een positief antwoord komt :)

MaXcomX: Het is akelig wat er met jouw vrienden is gebeurd, maar de TS heeft zelf dit topic gestart en kan dus ook zelf aangeven dat ze liever niet meer post. Die vrijheid heeft ze. Bovendien is het een SA, weet haar man van dit topic af en kan zij zelf hier dingen van zich afschrijven. Dat is toch alleen maar fijn?

Dees1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 12:33

Lasorda heel veel succes vandaag !!!

Ilja000

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 12:57

MaXcomX: Jouw mening is ook maar een mening. En je verkondigd die als DE waarheid. Vergeet niet dat het JOUW waarheid is en niet perse die van een ander. Ieder gaat op zijn/haar manier met een situatie om.

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 13:07

Ilja000 schreef:
MaXcomX: Jouw mening is ook maar een mening. En je verkondigd die als DE waarheid. Vergeet niet dat het JOUW waarheid is en niet perse die van een ander. Ieder gaat op zijn/haar manier met een situatie om.

Amen _/-\o_

TS en man, heel veel stekte vandaag!!!