Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Esmeralda schreef:maXcomX : wanneer jij het gehele topic gelezen zou hebben, dan zal je gesnapt hebben, dat dit voor haar al een soort van hulpverlening is. Even van d,r afschrijven. Tips krijgen, een bemoedegent woord ect ect.
Dus als je dit soort opmerkingen plaatst, lees eerst even voordat je oordeelt
maXcomX schreef:Esmeralda schreef:maXcomX : wanneer jij het gehele topic gelezen zou hebben, dan zal je gesnapt hebben, dat dit voor haar al een soort van hulpverlening is. Even van d,r afschrijven. Tips krijgen, een bemoedegent woord ect ect.
Dus als je dit soort opmerkingen plaatst, lees eerst even voordat je oordeelt
Het is geen oordeel, niet overdrijven.
En waarschijnlijk kun je volgen of iets wel of niet lees? Dat is oordelen op basis van vooringenomenheid.
Ik zou geen 60 pagina's op internet willen zien over mijn problemen op dit gebied en wat iedereen ervan vindt. Daar wordt je volgens mij niet veel wijzer van. Echte professionele hulp is met dit soort dingen meer op z'n plaats, denk ik. Het gaat immers wel om iemands leven, en dat is al triest genoeg.
Ik heb inmiddels al 3 vrienden op deze manier verloren, en wat achteraf blijkt, is dat rust belangrijker is dan meningen, die alleen maar onzekerder maken.
maXcomX schreef:Als je zelf al een paar vrienden op die manier verloren hebt, dan heb je alle reden om donker te zijn.
Je hebt zoveel onzekerheid, dat alle andere indrukken die dat gevoel versterken of juist doen verhullen, beter niet kunt gebruiken. Ik snap het wel, de onmacht en zo, maar de gene waar het om gaat is hier niet aan het woord. En hoe goed bedoeld ook, op internet roep je altijd reacties af die misschien niet dat geen doen wat je misschien verwacht.